TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 1 października 2007 |
|
|
|
Macintosh nie nadaje się do gier? Autor: Przemysław Rel | źródło: Kikizo | 10:18 |
(6) | Gabe Newell, szef Valve Software, w jednym z ostatnio przeprowadzonych wywiadów, zapytany o możliwość powstania silnika Source w wersji dla komputerów Apple, powiedział: “cóż, próbowaliśmy rozmawiać o tym z Apple od wielu lat. Spotykamy się z nimi, reagują «wow, gry są niesamowicie ważne, powinniśmy zrobić coś z grami!». Mówimy im później «Ok, macie tu trzy rzeczy, które moglibyście zrobić, aby było lepiej», oni zaś zgadzają się i nie widzimy ich nigdy więcej. Rok później, pojawia się grupa nowych ludzi, która najwidoczniej nie ma pojęcia, że poprzednia grupa już tu była”. Na razie, posiadacze komputerów Macintosh, muszą zadowolić się Bootcamp, czyli... graniem pod systemem Windows. Dodatkową bolączką komputerów spod znaku jabłka jest fakt, że najnowsze, najmocniejsze modele wyposażone są w karty Radeon 2600 Pro. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- «Ok, macie tu trzy rzeczy, które moglibyście zrobić, aby było lepiej», (autor: RusH | data: 1/10/07 | godz.: 12:32)
czyli?
albo Valve wymieni te 3 rzeczy albo niech zamknie pupe ...
- obecnie Valve tworzy gry w DirectX 9 (autor: Soulburner | data: 1/10/07 | godz.: 14:02)
więc może jedną z tych trzech rzeczy jest "dodajcie obsługę DirectX 9c" :P
- .... (autor: trepcia | data: 1/10/07 | godz.: 15:23)
Te trzy rzeczy to pewnie:
1). Instalujcie na swoich komputerach jedyny słuszny system opracyjny, jakim jest Windows.
2). Popadnijcie w długi.
3). Sprzedajcie się Microsoftowi za przysłowiowego 1 dolara.
- ale pitolicie (autor: kretos | data: 2/10/07 | godz.: 10:45)
przeciez powiedzial w wywiadzie ze mac bardzo dobrze sie sprawuje w wiekszosci obszarow w porownianiu z windows vista, ale problemem Apple jest to, ze za deklaracjami nigdy nie ida czyny czyli nikt nie mowi o jakims forsowaniu windows na mac'i. A te przyslowiowe 3 rzeczy to raczej takie malo konkretne stwierdzenia w czasie rozmowy niz jakies rzeczywiste problemy, ktorych pewnie jest znacznie wiecej...
- no bo czemu nikt nie ma odwagi (autor: leonx | data: 2/10/07 | godz.: 16:54)
powiedziec, ze po prostu nie oplaca sie przenosic gry/programu na system, ktory ma cale 3% rynku, na ktorym w dodatku najmocniejsza karta to gf8600 (pomijam maki pro, na ktorych raczej nikt nie gra), a z reguly jest to cos znacznie slabszego. Sorki, nie jestem programista, ale mniemam, ze konwersja gry z DirectX na OpenGL i z Windows na OSX nie jest jak bulka z maslem. I bedac szefem jakiegos studia prawdopodobnie tez bym "olal" OSX i skupil sie na dopracowaniu produktu pod winde, zwlaszcza teraz kiedy na makach mozna zainstalowac winde.
- Apple ma przeciez swoj OGL (autor: Kroppa | data: 3/10/07 | godz.: 09:18)
i oznacza to przeniesienie wszystkiego na niego. a ze nie jest najwydajnieszy i pozbawiony buguf to najlepiej wiedza wszyscy pracujacy pod profesjonalnymi aplikacjami jak Maya czy Cinema. Najlepiej wychodzi porownanie miedzy wersjami AFXa na XP i OSXa. Windowsowy OGL lepiej mi chodzil na starej Toshibie z Centrino 1,7 i GF5400go niz z MacBookiem Pro CDuo 2,3 i Ati x1600... ale za to te ikonki takie piekne i virusow nie ma ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|