Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 24 września 2007 
    

Knights of the Sea DirectX 10 Benchmark


Autor: DYD | 11:05
(25)
Grupa z Rosji o nazwie Akella zaprezentowała techniczne demo-benchmark z symulacji łodzi PT Boats: Knights of the Sea. Finalna wersja gry będzie wspierać zarówno DX9 jak i DX10, lecz to demo prezentuje możliwości gry pod systemem Vista i DX10. Benchmark zawiera wszelkie efekty graficzne jakie znajdą się w grze (m.in. zaawansowany rendering oceanu, odbicia świetlne i słoneczne, przezroczystości, HDR). Plik z tym demem można pobrać stąd (256 MB). Wymagana jest karta z DX10, zalecane ATI Radeon HD 2900/2600 lub GeForce 8800/8600.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Screen... (autor: m_i_n | data: 24/09/07 | godz.: 11:33)
    Screen jakos nie powala na kolana :|

  2. mnie to caly DX10 (autor: pit808 | data: 24/09/07 | godz.: 11:54)
    nie powala. A jak probowalem uzywac VISTY to mnie krew zalewala. Ja DX10 chodzi jak VISTA to ja dziekuje. Jak by co to VISTY probowalem uzywac na ASUS G2S z 2GB RAMu i 8600 GT. Zal gadac. A screen faktycznie wyglada bidnie. Poczawszy od modelu a skonczywszy na tej wodzie

  3. Ten screen (autor: Andrius | data: 24/09/07 | godz.: 12:03)
    to chyba jakieś jaja, wygląda jak z DX6.
    Odnośnie DX10, to liczyłem na różnorodność obiektów, a nie ciągle te odbicia, wszystko się już świeci (nawet skóra Maxa Payne z dwójki na full detalach).


  4. A tak poważnie (autor: LoneStarr | data: 24/09/07 | godz.: 12:09)
    to po cholere odbicie statku w wodzie? Sprzyja to strategii działania? Qzwa, kiedyś w DELTA FORCE biegało się za pixelem na horyzoncie, teraz nawet pixel ma mieć odbicie ?? paranoja... Amerykańscy psychiatrzy powinni się nastawić na to, że DX10 wpłynie pozytywnie na ilość samobójstw małolatów z powodu realistyczności gier...

  5. tata (autor: pit808 | data: 24/09/07 | godz.: 13:50)
    co tam odbicia, slina na mordzie musi byc widac, zeby pokazac wsieklosc potwora. Z bebechow musi sie lac fontanna krwi oczywisice PS 12 juz to bedzie wspeirane przez ATI RTVGRTH 900000000 i GF XCD TURBO 1234567. A grywalonsc w grach spada, miodnosci juz nikt nie podaje. Wystarczy ze dziala magia liczn DX10, a najlepjej jak zaczac pitolic o DX11, i juz mamy sukces ale co tam ze mamy 12 FPS gra musi byc super bo jest na DX10. Zygac mi sie chce, oczywiscie pawia robje w DX10, bo musi byc REAL ?? Jak sie napije to mam nawet te 12 FPS ;)

  6. Cóż, pomijając brak czasu (autor: NimnuL-Redakcja | data: 24/09/07 | godz.: 14:20)
    to już od dawna doszedłem do wniosku, że modernizacja komputera dla gier nie ma sensu. Nowe produkcje są ładne graficznie, ale są krótkie, mało miodne/grywalne ... po prostu nie warto. Ja mam sprzęt, na którym mogę pograć HL, HL2, RTCW, MoH AA, IGI, Syberię itp. Nowe produkcje tym tytułom nie dorastają do pięt - zwykle są wtórne, krótkie i nudne.

  7. taaa.... (autor: muerte | data: 24/09/07 | godz.: 14:35)
    kasa musi płynąć i tyle. Mamy kupować nowoczesne karty, montować je w najnowocześniejszych płytach napędzanych octoprocesorami... MAMY wydawać kasę... i tyle. Miodność? Grywalność? A co to takiego zapytał dzieciak w roku 2010, instalując grę zajmującą na dysku 12TB, która zapewni mu całe 2h zabawy.
    Panie i panowie. Nie ma już GIER. Są dema technologiczne mające pokazać 30% możliwości sprzętu. Już dawno przestało się opłacać siedzenie nad wymyślaniem fabuły, zagadek i podnoszeniem grywalności gier.


  8. heh popieram (autor: lol555 | data: 24/09/07 | godz.: 14:40)
    ja juz nawet kompa ( desktop ) sie pozbylem bo mi sie brac w nowosci nie chce :/ Co jakis czas wole sobie przejsc Fallout'a II , Arcanum, HoM&M III czy Morrowind. generalnie to fallout u mnei niesmiertelny od poczatku. Jedyne co to na III czesc czekam. pozdrawiam

  9. jak zwykla najwięcej piszą ci (autor: konio | data: 24/09/07 | godz.: 14:57)
    co nie odpalali tego bencha.... po diabła nie chcesz DX10 tio nie , ale przynajmniej nie pierniczcie głupot.a propo samego bencha scrin nie odddaje tego co mozna zobaczyć.wygląda to naprawde super.

  10. fakt.. (autor: bocian | data: 24/09/07 | godz.: 16:08)
    dla mnie benchmark zadna rewelka ot pare fajnych bajerow w postaci odbic na wodzie a reszta coz pozostawie to bez komentarza nie zgodze sie ze nie ma sensu modernizacja sprzetu dla mnie to chobby pomimo tego iz trzeba dluugo czekac na jakis dobry tytul to lubie miec maly zapasik na wypadek jakiejs nieoczekiwanej super produkcji a jak sie okaze niewydajny coz zmieniam podzespoly lol:)

  11. DX10 w pelnej krasie! (autor: Poke | data: 24/09/07 | godz.: 16:42)
    Usmiechnac sie mozna z politowaniem. Co do dyskusji: uwazam ze nadal od czasu do czasu pojawiaja sie dobre produkcje: Bioshock jest dlugi i naprawde neizly, nadchodzacy Wiedzmin takze moze byc interesujacy, nawet srednie Loki i Two Words warte sa sprobowania. W/g problemem jest to iz zamiast 10-20 dobrych gier na rok jak kiedys bywalo, mamy doslownie kilka.

  12. spójżmy prawdzie w oczy (autor: sol4rlag | data: 24/09/07 | godz.: 16:54)
    epoka gier komputerowych w formie jaką znaliśmy dotychczas się kończy.

  13. kurde czy (prawie)wszystkim pielegniarka (autor: leonx | data: 24/09/07 | godz.: 17:15)
    na glowe usiadla przy porodzie, czy mieli spiecie w inkubatorze?

    LoneStarr, pit808, muerte, lol555 i nawet NimnuL - wiedze ze tesknicie za "starymi dobrymi czasami", znanymi inaczej jako "czasy kiedy gry byly ladne, miodne, dlugie i darmowe". Pokazcie no mi to w ktorym roku wydawano takie fajne gry, gry w ktore gracie do dzisiaj, bo "nowe produkcje nie dorastaja im do piet".

    A ja wam powiem - glupoty pier..ielicie i tyle. Dobrych gier zawsze bylo jak na lekarstwo. W roku ukazywalo sie co najwyzej kilka tytulow, ktore tak skwapliwie wymieniacie. A dobre gry dostawaly sequele - wzbogacone, z wieksza iloscia opcji, ladniejsze, dostosowane do mozliwosci nowych komputerow.
    Kiedys sie biegalo za "pixelem" a teraz ten pixel ma rece, nogi, glowe i odbicie w wodzie - wlasnie tak!
    Kiedys jak gralem w Civilization, to wystarczal AT z prockiem 12MHz i pecetowy bzyczek - a dzisiaj mam Civilization IV z grafika 3D i widze jak mi sie fale rozbijaja o brzeg i ptaki wylatuja z lasow ploszone przez wojsko. Konieczne? Nie, ale mile dla oka i uprzyjemnia gre.
    Kiedys moglem zagrac we FlightSimulator 4 i polatac na kilkoma "pudelkami" i prostokatami, obecnie w FS2004 mam realistyczne modele samolotow, z kokpitami 3D, lotniska z realnymi czestotliwosciami naprowadzania, teren i mapy tak dokladne, ze moge zobaczyc swoja ulice i dom. A jak sie ukaze troche wiecej dodatkow to FSX pojdzie jeszcze dalej.
    Ktos teskni za FS4? Ja nie.

    Co wy - dzieci jestescie 10-letnie, ze musicie grac we wszystko co wychodzi? Nic dziwnego, ze potem jeczycie. Dobre gry byly, sa i beda - RZADKO. Tak jak rzadko trafia sie dobry film, dobra ksiazka.
    Gier ktore przeszly "probe czasu" i moza w nie pograc obecnie, po kilku-kilkunastu latach - nie jest wiele. Wiekszosc niestety mierzi juz grafika, interfejsem, obsluga - i wynikajaca z tego miodnoscia - mimo ze kiedys byly rewolucyjne. Sprobujcie zagrac chociazby w pierwsza czesc C&C. Mozna sie zzymac, ze C&C3 jest odtworcze, ale dostarcza tyle samo radosci jak pierwowzor przed 10 laty.

    Wystarczy chwila zastanowienia sie zanim sie kupi nowa gre, przeczytanie recenzji. Chwila zastanowienia sie zanim sie kupi nowa karte graficzna, plyte czy procek - zastanowienia sie czy jest sens, i co to faktycznie da. A nie kupowania, dla samego faktu "bo wyszlo cos nowszego". A potem narzekanie ze "producenci naciagaja". Na to Bozia dala rozum zeby pomyslec troche PRZED faktem a nie po...


  14. masz rację (autor: konio | data: 24/09/07 | godz.: 19:20)
    Dobrych gier wychodzi 3-4 rocznie max i tak zawsze było.Czy ktoś nam każe grać w to z max detalami - nie , proste nikt nie naciąga na jakieś DX10 czy vistę ,Mam ochotę grać na maxa jak mnie stać kupuję GTxa a jak nie to kupuję 8600 i gram na medium , do DX10 też nikt nie zmusza , kto chce gra pod DX9 , czy różnice są mocno widoczne ..... obecnie nie , czy będą - będą ale jeszcze trzeba poczekać bo obecne karty są za cienkie ...... technika idzie do przodu ... kto chce kożysta , kto nie - nie i basta przymusu brak.
    A wypowiadanie się ciągle co na nie na wszystko co nowe to dziecinada , pamiętam czasy jak Xp wchodziło , co był za lament .... :)


  15. leonx.... (autor: muerte | data: 24/09/07 | godz.: 19:37)
    Krytyka DX10 i gier boli jak widzę...
    Ale powoli... Wrota Baldura, Icewind Dale, Unreal, Another World, DeusEx, HL, HL2, Fallout...... Sięgnąć dalej? A ja zaczynałem od Mózgoprocesora, Empire, Quake (na Atari) i jeszcze paru innych staroci.
    Kolejna sprawa to dorabianie sobie teorii i rozmijanie się z prawdą, pokaż mi gdzie napisałem że "..kiedy gry byly ladne, miodne, dlugie i darmowe.." z naciskiem na DARMOWE.
    Grałem we wszystkie części C&C i C&C3 jest chyba najgorsze, szkoda kasy którą wydałem. Gra ociekająca wymaganiami, grafiką i kompletnie bez polotu, o pomysłach nie wspomnę bo te się już skończyły dawno. Pomijam fakt że przejście gry jedną ze stron konfliktu zajęło mojemu 10 letniemu synowi niecałe dwa dni, wliczając chodzenie do szkoły.
    Sequele.... Zwłaszcza Unreal 2, Deusex2, czy wspomniany C&C3... Poprostu rewelacja że szkoda gadać.
    Civilization IV, a owszem posiadam i gram, ale moi znajomi nie, bo komputery nie dają rady.Gra oferuje DOKŁADNIE to samo co poprzednie wersje, ale te ptaszki i fale rozwalają niejednego kompa.

    Może miętkę na uspokojenie, albo poczytaj jakieś książki :-) (zapewniam, ciekawych książek jest o wiele więcej niż gier) bo bluzganie to oznaka braku argumentów i oczytania ?

    Reasumując, że zacytuję "..kurde czy (prawie)wszystkim pielegniarka.." jeżli wszystkim lub prawie wszystkim, znaczy się że to ty odbiegasz od normy, ewentualnie ten twój szpital to chyba był jakiś specjalny :-).


  16. muerte (autor: leonx | data: 24/09/07 | godz.: 20:34)
    nie ty nie napisales ze "kiedy gry byly..."
    ty napisales "nie ma juz GIER", ty napisales ze mamy kupowac nowoczesne karty i "kasa musi plynac".
    Otoz nie - nie boli mnie krytyka DX10, bo mnie nie dotyczy, mam w kompie X850XT sprzed 3 lat, ktora nawet nie obsluguje PixelShader 3.0. I nie czuje sie jakos gorzej. Civ4 smiga mi na full detlach w AAx4 i 1280x1024. Podobnie FS2004 i wiekszosc gier. Wiekszosc. Oczywiscie nie odpalalem LostPlanet czy BioShock - dlatego ze MNIE takie gry nie interesuja. Jesli kogos interesuja to moze powinien sie zainteresowax XBOX360? Bedzie taniej niz skladac odpowiedniego PC i starczy na dluzej - i bedzie pewinie ladniej i plynniej.
    Heh - ok, wymieniles pare gier - czy WSZYSTKIE ONE WYSZLY W TYM SAMYM ROKU? Nie, wiec co chcesz udowodnic?
    Ja zaczynalem na Spectrum. W Civilization gralem jeszcze na Amidze. W Another World tez jeszcze na Amidze, a potem Flashback na PC. Gralem w Utopie, Supremacy, Millenium. Gralem w X-Winga na PC-AT16MHz, Gralem w Master of Orion na SX33MHz. Gralem w Need for Speed na Pentium90MHz. I Baldurs Gate i Fallout tez. A - i jeszcze Eye of the Beholder (Amiga) i potem EotB2 (PC)
    I dobrych gier, takich do ktorych warto wracac bylo kilka w roku, nie wiecej. Zerknij prosze na daty wydania - nie bylo jakiegos szczegolnie obfitego roku ani okresu...
    Jesli jestes zawiedziony C&C3 to znaczy ze kupiles gre w ciemno, bez namyslu i nie czytajac recenzji. Bo gdybys przeczytal CHOC JEDNA recenzje, to wiedzialbys, ze nie znajdziesz tam nic nowego (well - nowa rasa, ale...), ze jest to dokladny remake Tiberium Sun, ze ulepszono sterowanie, grafike i drobiazgi - zadnej rewolucji. Jesli bys chwilke sie zastanowil PRZED kupnem, to bys potem nie zalowa. I o to apelowalem.

    Acha - i nie chwytaj mnie za slowka, bo wiadomo, ze jak repstuje do kilku osob, to chodzi mi o ogolne poglady zawarte w postach tych osob - czyli w tym przypadku - krytyke "nowych" gier i tesknote "jak to kiedys bylo fajnie".


  17. ludzie (autor: bocian | data: 24/09/07 | godz.: 20:36)
    po co ta cala dyskusja rynek gier komputerowych ma juz pare latek trzeba wziasc na niego mala poprawke i patrzec z dystansem wiadomo ze coraz ciezej tworzy sie cos dobrego tak samo jest z ksiazkami i fimami po prostu pomysly sie koncza a druga sprawa my sie starzejemy wymagania rosna ciezko jest juz nas zaskoczyc byle czym ale taki parolatek lub paronastolatek zasiadajacy w tych czasach do kompa i grajacy powiedzmy w bioshocka lub moze mniej wybitny tytul q4 powie za pare lat to samo co my "ale kiedys to byly gry a teraz to sama zenada"

  18. muerte, marudzisz :) (autor: Vetch | data: 24/09/07 | godz.: 20:40)
    DX10 to naturalna kolej rzeczy, jak przejście z 3dglide do dx. Od postępu nie ma odwrotu.

    Ja gram od czasów "ruskich jajek" i maszyn typu Atari 2600. Przerobiłem setki gier i każda nowa bawi mnie bardziej. Pod warunkiem że jest arcydziełem. I nie mogę narzekać. Na PC ubawiłem się jak nigdy. Od przygodówek, platformówek, strategi, doomów, kwaków, rpgów, itd... można by godzinami omawiać. I przy każdym kolejnym skoku technologicznym słyszałem opinie że gry są coraz gorsze. A prawda jest taka, że gry są coraz lepsze, lecz my się starzejemy.

    Zaraz kupuję Bioshock, poza tym na jesień mamy HL2:EP2 z przecudnym TeamFortress 2, Crysis, COD4, a do tego dziesiątki innych gier:
    http://pc.ign.com/index/release.html
    a Ty mówisz nihil novi ?

    ---
    30+ i gra ;)


  19. ano Vetch - 100% racji (autor: leonx | data: 24/09/07 | godz.: 20:59)
    ja tez juz jestem starym koniem, wielu by pewnie powiedzialo ze za starym jak na gry, ale - coz - takie mam hobby i tyle. I w ciagu roku kupuje moze 3-4 gry. Jak filmy. I jak ksiazki.
    I oczywiscie - nie wszystkie wychodzace gry sa innowacyjne, dobre, ladne i miodne. Ale sa i takie. I tak bylo zawsze i pewnie bedzie. I wystarczy poszukac tych dobrych a nie tylko narzekac.


  20. DX10 to postep? (autor: Poke | data: 25/09/07 | godz.: 09:28)
    LOL, nawet developerzy tego tak nie nazywaja, raczej wprost przeciwnie, a tutaj nagle "postep".

  21. @muerte (autor: komisarz | data: 25/09/07 | godz.: 12:50)
    Wymieniles kilak gier powstalych an przestzreni kilkunastu lat. Jedne 2d inne 3d wymagajace akceleratora. Czyli potweirdziles to o czym pisal lenox - fajnych gier ukazuje sie bardzo malo, postep sprzetowy jest nieodwracalny i nijak sie ma do spadku jakosci grania. Bo czy taki deus ex byl gorszy niz knight lore?

  22. leonx dobrze pisze. (autor: Morgoth | data: 25/09/07 | godz.: 18:14)
    Lać mu piwa!

  23. @Vetch (autor: m_i_n | data: 25/09/07 | godz.: 18:53)
    "A prawda jest taka, że gry są coraz lepsze, lecz my się starzejemy"

    Nie bardzo... teraz idzie sie tylko w grafike, a gry sa coraz krotsze...Oczywiscie grafika to jest +, ale zatracona zostalo juz dawno rownowaga miedzy grywalnoscia a wygladem. Juz nie pamietam gry po przejsciu ktorej powiedzialem:

    "YES!!! Wkoncu sie udalo :D"

    a nie:

    "Co??? Juz koniec? :("


  24. z ta lepszacia roznie bywa (autor: komisarz | data: 25/09/07 | godz.: 20:42)
    np. od lat nie pojawil sie RPG na miare Baldur's Gate, nie mowiac o Tormencie. Oblivion, Gothic itp to zwykle rabanki...

  25. leonx - bzdury piszesz (autor: ligand17 | data: 30/09/07 | godz.: 10:03)
    ja niedawno ponownie odkryłem świat starych gier (thx to the underdogs itp strony) i mogę Cię zapewnić, że wiele z gier, które obecnie z lubością odpalam na DOSBox'ie pochodzi z okresu 2-3 lat: Syndicate, Strike Commander, Xenobots, Pacific Strike, F15-3, F-14 Fleet Defender, TFX, Subwar 2050. Oczywiście, jest to tylko skromny wycinek tego, co wspominam z rozrzewnieniem i do których bardzo chętnie wracam.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.