Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 6 czerwca 2007 
    

Serwis Toshiby w domu


Autor: DYD | 08:33
(2)
Toshiba poinformowała o rozszerzeniu podstawowej gwarancji notebooków o dodatkową usługę - serwis u klienta. Specjalnie uruchomiony serwis, ma działać niczym "pogotowie techniczne", które w ciągu 1 dnia przybywa na miejsce do klienta - biura bądź domu - z odpowiednimi częściami, w celu naprawy sprzętu. W przypadku awarii wystarczy zgłosić usterkę za pomocą infolinii serwisu, by otrzymać diagnozę na odległość i szybkie wsparcie serwisowe w ciągu 1 dnia od zgłoszenia. Serwis działa w dni powszednie, wyłączając święta publiczne.

Na notebooki objęte 2-letnią gwarancją Toshiba oferuje rok, dwa, bądź dodatkowo aż trzy lata serwisu u klienta. Na notebooki objęte 3 letnią gwarancją - rok lub trzy lata serwisu u klienta. Klienci, którzy wykupią usługę serwisu w dowolnym punkcie sprzedaży, otrzymują specjalną gwarancję z płytą i broszurę informacyjną, na której zawarte są informacje dotyczące okresu i warunków gwarancji. Z tyłu broszury znajduje się wdrukowany numer usługi, niezbędny do rejestracji w serwisie.

Usługa została uruchomiona od 1 czerwca w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. W Polsce serwis obejmuje 15 głównych miast (Warszawę, Bielsko-Białą, Wrocław, Katowice, Kraków, Rzeszów, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Łódź, Suwałki, Białystok, Toruń, Olsztyn) i obowiązuje w obrębie promienia 75 km.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. no nie za dokładnie (autor: mirkrup | data: 10/06/07 | godz.: 21:24)
    Ważne

    * Ta usługa jest dostępna tylko dla klientów biznesowych pełniących rolę punktu pomocy pierwszego poziomu dla swoich użytkowników.
    * Połączenia z centrum pomocy należy nawiązywać przed godz. 15:00 czasu lokalnego.
    * Usługa jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    * To rozszerzenie gwarancji jest ważne tylko w przypadku zakupienia go w ciągu 30 dni od otrzymania komputera przenośnego firmy Toshiba. Aby możliwe było korzystanie z usługi, rozszerzenie musi zostać uaktywnione w ciągu 30 dni od zakupu.
    * Po zarejestrowaniu usługa jest ważna od początkowej daty zakupu komputera.


  2. czyli news kłamie? (autor: plus5volt | data: 11/06/07 | godz.: 13:33)
    jesli to co pisze mirkrup to prawda, w takim razie news wprowadza w błąd, bo z newsa wyraznie wynika ze to cecha podstawowej gwarancji dla każdego nowego posiadacza i nie wymaga wykupywania

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.