TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 1 czerwca 2007 |
|
|
|
DX10 patch dla Company of Heroes Autor: DYD | źródło: BluesNews | 09:10 |
| Ukazał się nowy patch ze wsparciem DirectX10 dla gry strategicznej RTS Company of Heroes, pod system Windows Vista. Łata nosi numer 1.70 i na razie mogą z niej korzystać posiadacze kart GeForce z rodziny 8 (wymagany dzisiejszy BETA driver) i ATI Radeon 2900XT (konieczny najnowszy sterownik). Dostępny jest krótki trailer porównujący screeny z DX9 vs DX10 - można go ściągnąć z tego miejsca. Linki do patcha na razie są w wersji gry angielskiej i niemieckiej. W dalszej części pełna lista zmian jakie wprowadza patch, w wersji oryginalnej.
v1.70 05/29/2007
DX10 Features
- Edges of particles are softened where intersecting 3D objects.
- Thousands of additional 'litter' objects in the world.
- Improved user control over anti aliasing settings.
- Alpha to coverage anti aliasing to improve quality of alpha test objects such as shrubs.
- Lighting quality has improved by moving all calculations per pixel.
- More precise point light calculations.
- Point lights can now cast shadows.
- 3D short grass on the terrain.
- Vertical refresh synchronization is enabled by default to improve visual quality by preventing tearing of the display image, use '-novsync' to disable.
- Hardware PCF for improved shadow quality.
Other Fixes
- Various crash fixes.
- Improved hack detection. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|