TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 13 listopada 2006 |
|
|
|
Prace nad ATI R600 trwają Autor: Adam | źródło: VRZone | 15:29 |
(7) | Według najnowszych informacji obecnie trwają prace nad kartami z układem ATI 600, który ma się pojawić na początku przyszłego roku i być zgodny ze standardem Shader Model 4.0. Karty te są obecnie bardzo długie - mają 12 cali długości czyli ponad 30 cm - i korzystają z dwóch dodatkowych, 4-pinowych złączy zasilających, zgodnych z najnowszą specyfikacją PCI-Express 2.0 - oprócz standardowego, 6-pinowego. Zmianom ma także ulec system chłodzenia, który ma zapewniać większą wydajność niż w obecnym rozwiązaniu. Jak na razie żadna z tych informacji nie została potwierdzona oficjalnie. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- oszzzzzzzzz oszaleli (autor: ulan | data: 13/11/06 | godz.: 20:59)
ponad 30 cm... szlaeństwo trwa dalejj po prawie 27 cm u nvidii :-0
- taaa, a 3 plugi do zasilania (autor: teplex | data: 13/11/06 | godz.: 23:34)
też za dobrze nie wróżą, będzie ciągnąć ze 250W. Normalnie to zmierza w totalnie złym kierunku, bo po co komu grzałka w kompie która będzie służyć tylko do uruchomienia paru nowych gier o wątpliwej jakości merytorycznej a za to kompletnie niegrywalnych.
- Czekajcie... (autor: Kosiarz | data: 14/11/06 | godz.: 08:00)
Potrzeba troche czasu zeby zmniejszyc pradozernosc karty, ja juz widzialem notebooki z 7900 ktore jak wyszly tez byly strasznie wyglodniale. Za rok moze poltora pewnie doczekamy sie laptopikow z 8800. Ati/amd tez zapewne po jakims czasie wypusci nowe wersje.
BTW ciekawe co nas czeka po tej pradowej walce zbrojen znaczy sie jak bedzie wygladac takie C2D w grafice (mega wydajnosc i dosyc mala pradozernosc)
- A może po prostu się chłopakom pomyliło (autor: rage82 | data: 14/11/06 | godz.: 17:13)
i ścigają się, kto ma dłuższ...ą kartę ;-)
- a mnie interesuje (autor: RusH | data: 14/11/06 | godz.: 21:10)
jak do sprawy podeszlo ATI
czy mieli szpiegow w nvidii i tez poszli w duzo malych uniwersalnych rdzeni (developerzy ala valve/id/epic sa tym zachwyceni, oni najchetniej by wszystko robili w "sofcie") czy raczej wysmaruja cos bardzo wyspecjalizowanego i przez to szybkiego ?
- przeciez byla mowa (autor: mikus | data: 14/11/06 | godz.: 21:26)
ze Ati tez pracuje nad Undefinied shaders czy jakos tak :) czyli te programowalne shadery :)
- co nieco już wiadomo (autor: VANT | data: 16/11/06 | godz.: 09:23)
Wiadomo że np. jednostek ROP ma być "tylko" 16!!!! no i 64 zunifikowane jednostki shader. Niespecjalnie to wygląda ale Ati broni się mówiąc że US są bardziej zaawansowane niż u nV itp. bzdury....Pozyjemy zobaczymy.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|