TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 23 czerwca 2006 |
|
|
|
Prey demo od 3DRealms Autor: DYD | 23:45 |
(32) | Po długich oczekiwania niebawem ukaże się pełna wersja gry typu fpp Prey przygotowanej przez 3DRealms (znany choćby ze szlagieru Duke Nukem 3D) oraz grupę Human Head Studios. Już teraz można zagrać w demo Prey zarówno w wersji single jak i multiplayer. Demo umożliwia jedną godzinę rozgrywki w pojedynkę oraz dwie mapy dla wielu graczy. Prey oferuję ciekawy engine, oparty na wzbogaconej wersji silnika Doom3. Prey opowiada historię Tommyego, mechanika samochodowego z plemienia Irokezów, którego życie pewnego dnia diametralnie się zmienia. W wyniku najazdu obcych zostaje porwany ze swoimi przyjaciółmi przez złowrogi statek pozostający na orbicie Ziemi. Zostaje zdany tylko na siebie... Dalej zestaw screenów i link do dema.
Demo dostępne jest z szybkich serwerów Gamershell.com (450 MB). Pełna wersja spodziewana jest 10 lipca tego roku. W Polsce gra zostanie wydana przez Cenege w oryginalnej wersji językowej, w cenie 120 zł 21 lipca.
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć) |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- wwooow.. (autor: XiSiO | data: 24/06/06 | godz.: 05:05)
po co grac wystarczy przez godzine ogladac zdjecia w tym poscie... ;) wiecej sie nie dalo juz.
- 450GB? :D (autor: Kriomag | data: 24/06/06 | godz.: 07:24)
duże te demko
- chyba mega (autor: kfysiek | data: 24/06/06 | godz.: 07:46)
jesli demko.... ma 450Gb to na ilu plytach wdadza gre????
- hmm (autor: 0r8 | data: 24/06/06 | godz.: 10:13)
ble, znowu ciemno jak w dupie.
- [;..;] (autor: GesTee | data: 24/06/06 | godz.: 12:20)
to jest takie tandetne czy na takim tendetnym sprzecie pstrykano? w sumie obojetne bo na kazdej fotce 90% stanowi czerń :D
- Super sprawa (autor: Mademan | data: 24/06/06 | godz.: 13:15)
Powinno chodzic nawet na Rivie TNT, poradzila by sobie z renderowaniem czarni :D, nic innego nie widac na screenach :/
- heh (autor: blazejm | data: 24/06/06 | godz.: 13:25)
Niedługo wydadzą grę pt.: "Podróż do czarnej dziury" i podczas całej rozgrywki będzie ciemno jak w pewnym miejscu u murzyna:P Ba, nawet oprawy dźwiękowej nie będzie trzeba robić, bo w próżni dźwięk się nie rozchodzi:) I na dobrą sprawę P233 i jakiś ATI Rage to pociągnie (zakładając że autorzy się postarają i zrobią przyzwoite intro i napis początkowy:P)
- ja myśle (autor: sol4rlag | data: 24/06/06 | godz.: 13:28)
że lada chwila powrócą gry na Tridenta, pod tytułem: po co 32 bitowa paleta, skoro można to ograniczyć do 3 odcieni czerni :P
- Hmmm (autor: NimnuL-Redakcja | data: 24/06/06 | godz.: 13:43)
moze wlaczcie monitory panowie ... u mnie czerni jest niewiele. Gra jest zdecydowanie jasniejsza niz D III.
- u r missing the point (autor: RusH | data: 24/06/06 | godz.: 14:04)
and the point is .. dupa tej laski jak sie pochyla nad barem/lodowka :] imo MIODZIO
- hmm (autor: 0r8 | data: 24/06/06 | godz.: 14:56)
o! 3. rzecz ktora sie Rushowi podoba.
to juz mamy komplet ;-)
- hmm (autor: Czarek | data: 24/06/06 | godz.: 16:04)
gra w sam raz na lato :DD - ciekawe czy ciemniej sie nie dalo?
- etam dupa renderowanej laski (autor: Dygnitarz/Wiche | data: 24/06/06 | godz.: 16:15)
gry na automatach to jest to! :-D
PS Było, sam wrzucałem na boarda :-))
- hmm (autor: KamilM | data: 24/06/06 | godz.: 17:12)
Full wersja 9GB, będzie na dwuwarstwowej płycie DVD. GRa się zdecydowanie lepiej niż w D3 czy Q4. Silnik został ładnie podkręcony, graficznie całkiem dobrze. No i wymagania nie są duże.
- Grał ktoś (autor: Normalny | data: 24/06/06 | godz.: 21:06)
w multi?
- Sympatyczna gra (autor: NimnuL-Redakcja | data: 24/06/06 | godz.: 21:58)
Ciekawie zrobiona, slicznie pod wzgledem graficznym ... no i wymagania faktycznie niezbyt wielkie.
- To tez dorzuce kilka screenow (autor: NimnuL-Redakcja | data: 24/06/06 | godz.: 23:24)
w 1280x1024 ...
http://rapidshare.de/files/24017057/prey.rar.html
Sympatyczna gra ...
- engine D3 ssie (autor: RusH | data: 25/06/06 | godz.: 00:21)
sidzieliscie jkiedys jak to wyglada po wylaczeniu swiatel i szaderow? WIELGACHNE trojkaty, cos ala Quake1 :/
- RusH (autor: sol4rlag | data: 25/06/06 | godz.: 08:19)
ale to chyba właśnie o szejdery i światła chodzi ;]
- Oto chodzi (autor: NimnuL-Redakcja | data: 25/06/06 | godz.: 08:33)
skoro widac ronice to po co wyłączać? ;)
- Taa, a jak quake'a 1 (autor: rage82 | data: 25/06/06 | godz.: 09:28)
ustawimy w 320x200, wyłączymy akcelerację/rozmycie, to dopiero kiepsko wygląda...
Sam Prey - całkiem ciekawa rozgrywka dzięki temu bieganiu po ścianach, choć odrobinkę inaczej niż zwykle (podkreślam, że to nie to samo co A vs. P, żeby nikt nie pisał, że bieganie po ścianach to już dawno temu było).
- Super pomysł... (autor: Abisai | data: 25/06/06 | godz.: 10:23)
połączenie FPS sci-fi ze światem wierzeń Indzian - dla mnie bomba. Tryb duszy/ducha jest super, przełączanie grawitacji też fajny pomysł. No i ta grafika - wygląda miodnie, tylko przydałaby mi się opcja V-sync bo czasem rwie obraz w poziomie (głównie w sekwencjach wideo jak coś się szybko przemieszcza)...
Ogólnie super - już czekam na fulla :)
- Bravo Dal ATI za optymizacje (autor: Mario2k | data: 25/06/06 | godz.: 11:23)
Demko wypasne , dodac nalezy ze jak komus za ciemne to sobie gamme i brightnes w grze mozna podnies i bedzie jasno ;) jasniej niz w Doom3 na ktorego silniku jest zrobiona gra
Dodac nalezy ze jest to pierwsza gra na silniku Doom3 wykozystujaca oczywiscie port OpenGL
ktora na kartach ATI chodzi rownie szybkoa jesli nie szybciej niz na kartach NVidi !!!!!!
ATI bylo jednym ze sponsorow !
Na koniec dodam ze najnowsze ATI Beta Catalyst 6.6 przyspieszaja gre w wysokich rozdzialkach
widzialem u kumpla i testowalem u siebie
w 1600x1200 z AAx4 Ansio x8 Max detale
podskoczylo z 45 fps na 55 fps ! ! !
- RusH (autor: Mario2k | data: 25/06/06 | godz.: 11:27)
Dokladnie tak jak napisales ,testowalem to niejedno krotnie , przeciez to tak naprawde silnik majacy kozenie w Quake2>Quake3>D3
poza dodanymi shaderami malo co rozni sie od silnika Q3 :/ smutne ale prawdziwe
Nie potrafi obliczyc wiekszej ilosci polygonow w jednym czasie ,przez to nie zobaczycie nigdy przestrzeni jak w FAR CRY czy BF2
ten silnik nadaje sie tylko do gier w ktorych smigamy po korytazach :/
- Engine Doom III (autor: Grave | data: 25/06/06 | godz.: 12:26)
bardzo szybko się starzeje. Sam mechanizm w jaki ten silnik tworzy grafikę wydaje się być chybiony (mało polygonów, tekstury w niskiej rozdzielczości, sporo bump mappingu, cieni i programów shaderowych).
Efekt końcowy na pewno nie jest realistyczny. Grafika na tym silniku wygląda po prostu "plastikowo".
Znacznie uboższy pod względem listy technicznych bajerów silnik Source zjada engine Dooma III na śniadanie, a Half Life 2 (zwłaszcza Lost Coast) to imho jedna z najładniejszych graficznie gier jaka do tej pory się ukazała. Do tego geniusz programistów z Valve polega na tym, że ich engine mimo że robi lepszą grafikę to jeszcze ma znaaacznie mniejsze wymagania sprzętowe.
- Carmack mial nadzieje (autor: RusH | data: 25/06/06 | godz.: 15:26)
na mocne szadery w norych grafach, a okazalo sie ze FXkupy (ten sam przdzial czasowy co wydfanie D3) nie byly w stanie podolac
Po wylaczeniu szaderow Doom3 chodzi PLYNNIE na Voodoo2 SLI albo Voodoo3 !!! a to mowi samo za siedzi - malo trojkatow, bardzo uproszczone modele :(
a co do biegania po scianach to polecam
http://tremulous.net
gierka na podkreconym enginie Q3 (dodane particles). Gra WYMIATA, sa szybkie serwery (pingi 35 z polski), gra duzo polakow (niestety, nienawidze 12 letnich debili)
- moze byc... (autor: MARC | data: 26/06/06 | godz.: 11:22)
Gra dziala zadziwiajaco szybko, jak na moj sprzet, wiec chlopaki musieli sie mocno starac.
Fajne sa portale i zabawa z grawitacja. Ale czasami troche przekombinowane.
Indianska mitologia tez sie fajnie w to wplata, choc pewnie w pelnej wersji bedzie wiecej nawiazan.
Denerwujaca jest natomiast calkowita liniowosc akcji. Mogli by juz od tego odejsc.
Pewnie, jak ktos lubi strzelaninki, to i tak bedzie gral. Ja szybko przeszedlem demko, ale nad pelna wersja raczej nie spedze tyle czasu.
- Grave (autor: Goomich | data: 26/06/06 | godz.: 11:25)
Lost Coast jest nawet ładny, ale do Episode One nawet się nie umywa. :)
- A pomijajac kwestie engine'u... (autor: Brendyman | data: 26/06/06 | godz.: 12:25)
...to chyba mamy nowego rekordziste w czasie oczekiwania na wydanie, jesli dobrze pamietam to poczatkowo Prey mial byc Quake 1 - killerem :D
- hmm (autor: 0r8 | data: 26/06/06 | godz.: 19:15)
taaa, a DN Forever? moje wnuki sie nie doczekaja.
- Marudzicie jak... (autor: sebtar | data: 26/06/06 | godz.: 20:52)
a mnie tam się ta gra podoba, taka fajna strzelanka w starym dobry stylu. Bo mnie jakoś te nowoczesne superrealistyczne gry w których ginie się od jednego strtzału jakoś nie bawią...
- co za bełkot (autor: ZEFello | data: 27/06/06 | godz.: 14:25)
chyba frustratów ktorzy nie czuja blusa a za kazdym razem klepia po klawiaturze jakies marne teksty - komentarze
ps
nie bede wskazywal imiennie kazdy widzi o ktore kom. chodzi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|