Według informacji przedstawionych przez serwis HKEPC Intel - prawdopodobnie jako pierwszy - wprowadzi na rynek układ graficzny zgodny z DirectX 10.0 oraz ShaderModel 4.0. Zostanie on zintegrowany w nadchodzącym chipsecie G965, znanym także jako Broadwater. Chipset ten ma obsługiwać procesory Intela z FSB 533, 800 i 1066 MHz jak również pamięci DDR2-800 a zintegrowany układ graficzny nosi nazwę GMA 965. Jego taktowanie ma wynosić 400 MHz i będzie on korzystać z 256 MB pamięci, wydzielonych z pamięci systemowej komputerowej. Układ ten ma się pojawić w sprzedaży na początku przyszłego roku.
K O M E N T A R Z E
wow (autor: sol4rlag | data: 26/04/06 | godz.: 21:12) czyżby zintegrowana karta graficzna, która będzie się nadawać do czegoś bardziej ambitnego niż wyświetlanie tekstu ?!
heh... (autor: MatiZ | data: 26/04/06 | godz.: 21:32) ja mam GeForca 6600gt i nie moge w codzie sobie ustawic directx 9.0 bo sie tnie :/ wiec tak samo lub gorzej bedzie wykorzystane w tej karcie
Bardzo dobrze (autor: Movi | data: 26/04/06 | godz.: 23:44) Na windows Vista w sam raz, dla tych co uzywają. Na linuxa jak ulał - panowie z Intela chętnie się dzielą.
sol4lag (autor: Goomich | data: 27/04/06 | godz.: 13:40) Tak, będzie się nadawać do wyświetlania Aero w Viście.
jak jeszcze wypuszczą dobre stery do linuksa, (autor: zbiggy | data: 27/04/06 | godz.: 18:50) które udostępnią te wszystkie wypasione funkcje to zamienię tandem nvidia + AMD na Intel. To byłby powrót do Intela po 10 latach przerwy. I kto by pomyślał, że DX10 poraz pierwszy u Intela :-)
To że pierwsze u wIntela (autor: Mav | data: 28/04/06 | godz.: 03:47) to akurat nic nie znaczy skoro wydajność tego czegoś będzie jak zwykle taka że nie będzie się nadawać do niczego więcej niż wyżej wymienionego Aero...
LOL (autor: Poke | data: 29/04/06 | godz.: 12:14) I "super" shadery 3.0 juz nie sa przyszlosciowe. Alez bzdury...
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.