W dniach 26-28 stycznia 2006 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbywają się Międzynarodowe Targi Technologii Teleinformatycznych - EUROCOM EXPO 2006. Targi nie tylko straciły swój numer (obecnie powinny to być - XXI.), ale po raz kolejny zmieniono nazwę imprezy. Mimo honorowego patronatu Premiera, Ministra Edukacji i Nauki i paru Izb i Stowarzyszeń - mizeria targowa doszła chyba już do dna. EXPO 2006 w liczbach: 39 firm, 28 (?) stoisk wystawienniczych, 2 punkty z kawą, i 1. stoisko z chemią gospodarczą (Ci to są zawsze). Największą zarejestrowaną przeze mnie liczbą jest liczba - 300. Jest to liczba kroków potrzebna do obejścia całych targów!
Ponieważ nie chcę przepisywać Katalogu Targowego (prawie 60 stron) i zastępować pionu promocji organizatorów, powiem krótko co widziałem.
Ze stałych bywalców znalazłem: Polsko-Japońską Wyższą Szkołę Technik Komputerowych (tuż przy wejściu), portal - kobiety.pl, Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów, kilka wydawnictw specjalistycznych (nikt z wielkich) i prawniczych (Gazeta Prawna, LexisNexis).
Co by tu jeszcze. Z firm prezentujących sprzęt stricte dla domowego użytkownika PC, była chyba tylko jedna: Xilence Power wystawiająca zasilacze, coolery i obudowy do pecetów. Parę coolerów i zasilaczy wiosny nie czyni. Oprócz tego znalazłem firmę oferującą tonery do drukarek laserowych (zamienniki - firma PRYZMAT), papiery foto i atramenty (zamienniki - firma AKCES), gry i oprogramowanie edukacyjne i ... już.
Widoczne były również firmy dalekowschodnie - głównie z Korei i Chin.
Z ciekawostek, była firma dystrybuująca młodzieżową "odzież" firmy Crumpler dla notebooków i komórek. Kolorowe teczki i torby materiałowe być może przypadną do gustu trendy mobilnej młodzieży. Inna firma z kolei prezentowała specjalne fotele, z funkcją masażu.
Prognoza dla łowców hostess - były, były, aż 3 (trzy) tyle że z jednej firmy - szukajcie jaskrawo pomarańczowych włosów (peruki) i koszulek - to może dostaniecie naklejkę (ale malutka, ma ktoś pęsetę) i małą marchewkę na wykałaczce do degustacji.
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
|