TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 9 stycznia 2006 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Świetne :) (autor: DJopek | data: 9/01/06 | godz.: 14:18)
Już się nie mogę doczekać PDA z takim ekranem :-)
- i kup sobie lupę (autor: Dabrow | data: 9/01/06 | godz.: 16:05)
w sklepie filatelistycznym. ((-: 2,4 cala to masz niecałę 6cm przekątnej. Taki większy znaczek (-;
A najlepsze że pcb jest i tak duże (-;
- bo tak naprawde (autor: pit202 | data: 9/01/06 | godz.: 17:25)
to malutkie chinczyki robia to dla siebie ;-)
( podobno nie tylko wyswietlacze i komorki mają malutkie :-P )
- 480x320 :/ (autor: RusH | data: 9/01/06 | godz.: 18:04)
Sub Pixel Rendering oznacza ze soft robi interpolacje i wysterowuje oddzielnie subpixele, prawdziwa rozdzielczosc to 480x320. Text na tym moze dobrze wygladac , ale juz np kreska bedzie 3 kolorowa = paskudna
- 6,4cm (autor: weedzio | data: 9/01/06 | godz.: 19:02)
ma ekran na zdjeciu [1] wiec jest troche wiekszy od znaczka
- Dabrow (autor: DJopek | data: 9/01/06 | godz.: 19:23)
Lupy nie trzeba, wystarczy że np. soft będzie odpowiednio ustawiał wielkość czcionki i będzie git :)
Choć jak to jest prawda co mówi RusH to kiszka, myślałem że to rzeczywista rozdzielczość...
- To ja na odmianę podam linka do... (autor: Friend | data: 9/01/06 | godz.: 19:51)
Duzego ekranu o duzej rozdzielczosci pokazanego na tych targach: 56" 3820x2160 piksli http://www.engadget.com/...s-56-inch-4x-1080p-lcd/
- jeśli tylko wysterowując subpiksele to (autor: XTC | data: 9/01/06 | godz.: 21:47)
w jaki sposób daje się w obu osiach uzyskać wzrost rozdzielczości?
w jedną stronę to rozumiem - ale jak podzielić piksel z pionowych subpikseli - w poziomie?
- XTC (autor: RusH | data: 10/01/06 | godz.: 07:42)
marketingowo sie daje :]
Tak jak w skanerach
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|