Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » hokr 06:50
 » NimnuL 06:47
 » KHot 06:45
 » Demo 06:43
 » PeKa 05:39
 » SebaSTS 05:32
 » GULIwer 05:04
 » Killer 04:52
 » Lucyferiu 04:29
 » Martens 04:12

 Dzisiaj przeczytano
 41140 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Siłownik bramy dwuskrzydłowej- serwis- wymaga programowania/ kalibracji? , Demo 4/05/23 08:25
Siłownik u rodziców puścił smar, nadal działa w pełni poprawnie. Chciałbym rozebrać i uszczelnić. Problem w tym, że ma toto z 15-20 lat i nie mogę znaleźć żadnego manuala. Czy po operacji wymiany uszczelki zakładam i powinno działać czy trzeba będzie od nowa programować np. zakres ruchu/ kolejność otwierania skrzydeł?

napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(

  1. chyba jeśli wymienisz samo , 247 4/05/23 12:59
    uszczelnienie, to nie będzie wymagać to żadnych modyfikacji związanych z programowaniem. Co to za model jest?

  2. Jakiś stary FAAC , Demo 4/05/23 13:04
    niestety nie ma żadnej etykiety z modelem.

    Najbliższy wizualnie FAAC 414 (tu instrukcję ściągnąłem i w razie czego na niej będę polegał- z tego co mówią na filmikach youtube w środku praktycznie nic się nie zmienia od lat).

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    1. ja mam FAAC 741 , 247 4/05/23 15:25
      ale dopiero teraz dotarło do mnie, że to brama dwuskrzydłowa, a ja mam przesuwaną. Być może faktycznie kalibracja będzie potrzebna.

  3. Na 99 wymaga , Pawelec 4/05/23 14:22
    ale wtedy była to kalibracja "od oporu do oporu". Zrób uszczelnienie, załącz. Zobaczymy jak będzie. Myślę że logika sterownika zanotuje punkty graniczne po wzroście prądu. Patrz szyby elektryczne w aucie
    BTW. Bramki uchylne dla pasażerów na lotnisku potrzebują kalibracji raz na kilka dni. Ale tam do mechaniki dochodzi jeszcze optyka i czujnik obecności. Nawet nie chcesz wiedzieć jak się serwisuje "rękaw" który podjeżdża do samolotu i go otula.

    Tom Drwal
    LAS Ltd.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL