TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Siłownik bramy dwuskrzydłowej- serwis- wymaga programowania/ kalibracji? , Demo 4/05/23 08:25 Siłownik u rodziców puścił smar, nadal działa w pełni poprawnie. Chciałbym rozebrać i uszczelnić. Problem w tym, że ma toto z 15-20 lat i nie mogę znaleźć żadnego manuala. Czy po operacji wymiany uszczelki zakładam i powinno działać czy trzeba będzie od nowa programować np. zakres ruchu/ kolejność otwierania skrzydeł?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - chyba jeśli wymienisz samo , 247 4/05/23 12:59
uszczelnienie, to nie będzie wymagać to żadnych modyfikacji związanych z programowaniem. Co to za model jest? - Jakiś stary FAAC , Demo 4/05/23 13:04
niestety nie ma żadnej etykiety z modelem.
Najbliższy wizualnie FAAC 414 (tu instrukcję ściągnąłem i w razie czego na niej będę polegał- z tego co mówią na filmikach youtube w środku praktycznie nic się nie zmienia od lat).napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - ja mam FAAC 741 , 247 4/05/23 15:25
ale dopiero teraz dotarło do mnie, że to brama dwuskrzydłowa, a ja mam przesuwaną. Być może faktycznie kalibracja będzie potrzebna.
- Na 99 wymaga , Pawelec 4/05/23 14:22
ale wtedy była to kalibracja "od oporu do oporu". Zrób uszczelnienie, załącz. Zobaczymy jak będzie. Myślę że logika sterownika zanotuje punkty graniczne po wzroście prądu. Patrz szyby elektryczne w aucie
BTW. Bramki uchylne dla pasażerów na lotnisku potrzebują kalibracji raz na kilka dni. Ale tam do mechaniki dochodzi jeszcze optyka i czujnik obecności. Nawet nie chcesz wiedzieć jak się serwisuje "rękaw" który podjeżdża do samolotu i go otula.Tom Drwal
LAS Ltd. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|