Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » kicior 09:19
 » Demo 09:19
 » Sherif 09:16
 » NimnuL 09:16
 » rurecznik 09:16
 » Kenny 09:15
 » Robak 09:14
 » Ament 09:07
 » rooter666 09:06
 » Lucyferiu 09:04
 » Wedrowiec 09:04
 » myszon 09:03
 » Tomasz 08:55
 » emigrus 08:55
 » Magnus 08:55
 » kyusi 08:55
 » ulan 08:54
 » LooKAS 08:52
 » XepeR 08:52
 » GLI 08:45

 Dzisiaj przeczytano
 41141 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z dyskiem WD , 247 14/12/22 11:55
Słuchajcie, może ktoś wie jak temat załatwić?
Wysłałem 03.11.2022 dysk na reklamacje do WD. Do dziś dnia na ich stronie widnieje, że przyjęty i procesowanie. Nie ma tam bezpośredniego kontaktu telefonicznego, na emaile nie odpowiadają. Na stronie FB ludzie opisuję analogiczne sytuacje. Czat tylko z zagranicą i też nic nie pomogą. Dysk to WD Red Pro więc tani nie był, a się wysypał i co gorsza w macierzy więc jadę teraz na mniejszej liczbie.

Ma ktoś może jakiś pomysł jak odzyskać dysk?

Adres serwisu:
Western Digital Service Center c/o Teleplan Polska sp z.o.o.
ul. Przemyslowa 8
Bydgoszcz
85-758
Poland

  1. ale czat zagraniczny nie pomoga bo... , Master/Pentium 14/12/22 17:52
    w sensie jaka jest ich odpowiedź na zgłoszenie?

    Nie ma tego złego , co by się w gorsze
    obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
    włącz komputer :-)

    1. raz pisałem , 247 15/12/22 09:00
      to powiedzieli, że to nie Polska tylko Indie i nic nie pomogą. Napisałem za to na profil polski i globalny z FB, tyle że tam też bez kontaktu. To samo na email serwisowy :/

  2. bydgoski teleplan , wrrr 14/12/22 20:17
    jabil, czy jak to sie tam teraz nazywa, to zeby odzyskac dysk bedziesz musial tam archeo wyslac, taki maja burdel :)

    1. najgorzej, że , 247 15/12/22 09:00
      mają tam telefon ale kobieta mówi że nie ma bezpośredniego kontaktu i nic nie można się dowiedzieć :/

    2. no i faktyznie , 247 15/12/22 09:02
      najlepiej było by wysłać do nich kogoś na miejsce aby chociaż oddali sprzęt. Miał błędy ale działał, więc lepsze to niż nic. Na obecną chwilę to jak kradzież.

  3. ehh gdzie te dobre czasy gdy RMA do NL szły , Artaa 14/12/22 21:01
    i w ciągu 5 dni był refurb z powrotem

    1. zawsze uważałem, że , 247 15/12/22 09:01
      to dobra firma, ale na dziś dzień raczej nic od nich nie kupię. Jak tak dalej pójdzie to muszę kupić jakiś dysk 4TB. Mam jeszcze jeden uszkodzony WD ale chyba nie ma sensu tego w ogóle do nich wysyłać.

  4. mała aktualizacja , 247 15/12/22 15:39
    odnośnie reklamacji.
    Udało mi się dobić na czacie do nich i niby nic mi przez 6 tygodni nie odesłali bo nie mają na stanie tego dysku. Więc za miast 4TB zaproponował gość 6TB co oczywiście przyjąłem. Zobaczymy czy faktycznie wyślę go.

    1. byle nie SMR , Artaa 15/12/22 20:24
      ;-))

      1. niby te wersje WD RED PRO , 247 19/12/22 07:48
        nie występują w SMR
        https://blog.westerndigital.com/wd-red-nas-drives/

  5. aktualizacja tematu , 247 22/12/22 12:17
    Dysk dziś dotarł. Dali zamiast WD Red Pro 4TB obiecane 6TB więc jest ok.
    Siedzi już w synku i raid się odbudowuje, ale widzę że do gwiazdki to chyba się nie wydarzy :)

    Z ciekawostek, zrobiłem RMA na następny i tym razem jest już adres w Czechach, a nie Bydgoszczy.

    1. niestety ale rebuild jest powolny , Master/Pentium 23/12/22 10:21
      zwłaszcza na kontrolerze bez write cache. Optymistycznie zakładając 100MB/sek masz ok 16 godz. W praktyce 2-3 razy tyle jeśli macierz jest chodź trochę używana. 1TB/dobę nie jest niestety niespotykane w tanich kontrolerach w warunkach bojowych.

      Nie ma tego złego , co by się w gorsze
      obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
      włącz komputer :-)

      1. poszedł , 247 30/12/22 10:20
        w 2 dni. Raid SHR z 4x4TB.

        Jeszcze mała adnotacja odnośnie serwisu WD. Nadal na ich stronie obok nowego RMA widnieje stare z informacją, że przetwarzają. Nic się od około 2 miesięcy nie zmieniło w statusie tego zgłoszenia.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL