Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ThY 20:57
 » bajbusek 20:56
 » Fasola 20:54
 » wrrr 20:53
 » Wedrowiec 20:50
 » @GUTEK@ 20:50
 » XepeR 20:47
 » Jumper 20:45
 » Arlathan 20:45
 » Kenny 20:43
 » rainy 20:43
 » Paweł27 20:42
 » Master/Pe 20:34
 » cVas 20:28
 » selves 20:26
 » Sociu 20:19
 » GLI 20:16
 » Hitman 20:16
 » jenot 20:16
 » rooter666 20:12

 Dzisiaj przeczytano
 41117 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z AliExpress i InPost , P@blo 25/01/21 17:52
Witam!

1. Ostatnio był wątek o cwanym Chińczyku, nie chciałbym teraz ja być wydymanym.
Zamówiłem wentylator do karty graficznej za 7$. Paczka przyszła całkiem szybko do paczkomatu. Po otwarciu okazało się, że to nie ten model (mniejsza średnica i krótszy przewód). Napisałem do myfrienda, odpisał "Hello, sorry, you can open dispute refund". Nie wiem, jak to teraz rozegrać. Potrzebuję ten wentylator, nie mogę znaleźć u nikogo innego. Widzę, że opinie dobre, inni dostawali poprawny typ. Czy jest sens to odsyłać? Wtedy jest niby pełny zwrot. Czy brać częściowy zwrot i zamawiać ponownie? Niby napisałem w wiadomości żeby mi wysłali poprawny ale w sporze nie ma nic takiego. Wcześniej nie miałem takich problemów.

2. Mam też pierwszy raz problem z InPost i zagubionym zwrotem z Allegro.
Zamówiłem jakiś czas temu obudowę do dysku. Niestety jakość okazała się słaba i ustaliłem ze sprzedającym, że odsyłam. Ładnie wszystko zapakowałem, napisałem numer zwrotu i wsadziłem do paczkomatu. Po kilku dniach napisał InPost żebym im opisał paczkę. Sprzedający oczywiście jej nie dostał. Jako, że ja byłem nadawcą, musiałem złożyć reklamację. I czekam teraz... Jaka jest szansa, że InPost odda mi kasę za tę zgubioną przesyłkę? Bo rozumiem, że ani sprzedawca, ani Allegro się nie poczują w takiej sytuacji?

  1. ad1 , Chrisu 25/01/21 18:23
    dajesz że chcesz full refund, a paczkę zostawiasz u siebie. Jak masz opis (dawno nie pisałem o refund) piszesz, że nie wyślesz, bo koszt przesyłki jest większy od wartości towaru...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. Dzięki , P@blo 25/01/21 19:41
      tak też zrobiłem. Napisałem pełen zwrot albo niech wysyła nowy wentylator. Bo i tak pewnie znów u niego kupię, nikt inny tego nie ma a tu widać, że ktoś się pomylił przy pakowaniu. Teraz sprzedawca ma 5 dni na rozpatrzenie reklamacji. To i tak lepiej niż InPost, który ma aż 30 dni!

  2. Ja pisałem że dostałem coś innego niż zamawiałem , Wedrowiec 25/01/21 20:28
    i dostałem kasę z powrotem.

    "Widziałem podręczniki
    Gdzie jest czarno na białym
    Że jesteście po**bani"

    1. Tak samo, ale to chyba zależy od sprzedawcy. , Dexter 25/01/21 20:34
      Zamawiałem kamerę cofania do auta a dostałem jakiś metalowy cylinder niewiadomego przeznaczenia :-)
      Wiadomość do majfrienda i kaskę oddał, cylindra nie chciał.


      BTW, unia ma w planach ukrócić nam zakupy:
      https://www.money.pl/...zej-6601033401080800a.html

      Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
      Odpowiedzi oleję.
      THX!

    2. Super , P@blo 25/01/21 20:36
      czyli powinni oddać. W moim przypadku też dostałem zupełnie inny wentylator niż był na stronie i to napisałem.

    3. u mnie miały być klocki "lego" , Wedrowiec 25/01/21 20:48
      a dostałem zeszyt Harry Potter ;) Dołączyłem zdjęcia przesyłki i szybko kasa była na koncie.

      "Widziałem podręczniki
      Gdzie jest czarno na białym
      Że jesteście po**bani"

  3. Dzięki wszystkim , P@blo 26/01/21 06:25
    Dziś sprawdzałem i sprzedawca z Aliexpress zgodził się na pełen zwrot :-)

    A co do InPost, nikt nie miał styczności z reklamacją u nich? Jeśli wszystko jest udokumentowane to chyba nie powinni robić problemu ze zwrotem pieniędzy za zgubioną przesyłkę?

    1. Nie byłbym tego taki pewien... , Chrisu 26/01/21 11:14
      3 kalendarze zamówione w Empiku pod koniec listopada. Skrytka inpost na wprost kamery. Koperta rozerwana, brak jednego kalendarza. Kupujący nadal użera się z Inpostem - Inpost żąda papierów z Empiku, że nie złożono tam reklamacji, jakieś kolejne oświadczenia i inne pierdoły...

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      1. To niedobrze , P@blo 26/01/21 12:29
        ale w tym przypadku też się kontaktowali ze sprzedawcą. Paczka została umieszczona w skrytce, dostała numer przesyłki, więc kurier musiał ją wyjąć. Także ewidentnie ich wina. Nie moja wina, że na sortowni im zginęła, może kurier nie nakleił etykiety lub nakleił ale odpadła. Poczekam jeszcze, zobaczymy co odpiszą.

        1. jak paczki w ogole nie ma , Kenny 26/01/21 13:41
          to chyba lepsza sytuacja - potwierdzenie nadania jest, potwierdzenia odbioru nie ma - over and out. Daj znac jak sie rozwiaze.

          .:Pozdrowienia:.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL