Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » cVas 15:36
 » Visar 15:21
 » KHot 15:21
 » PaKu 15:19
 » Liu CAs 15:17
 » rainy 15:16
 » myszon 15:05
 » Dexter 14:57
 » dugi 14:55
 » fiskomp 14:53
 » Wedrowiec 14:52
 » bajbusek 14:49
 » Kool@ 14:49
 » emigrus 14:48
 » ligand17 14:47
 » Ramen 14:35
 » marcin502 14:35
 » kicior 14:20
 » Paweł27 14:19
 » Doczu 14:14

 Dzisiaj przeczytano
 41100 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Electro.pl / Terg SA - nie polecam. , evil 14/01/21 14:52
W miniony wtorek kupiłem "dostępny" w Electro.pl towar - wybrałem darmową dostawę kurierem na dzisiaj (tj czwartek), opłaciłem i czekałem.

Dziś zamiast zamówionego towaru otrzymałem powiadomienie e-mail z "podziękowaniem za zainteresowanie produktem z oferty i informacją o tym, że realizacja zamówienia może się wydłużyć".

Zabrzmiało na tyle intrygująco, że zdecydowałem się do nich zadzwonić i ustalić to tak właściwie znaczy. Ustaliłem, że:
- zamówienie ma status "brak możliwości realizacji".

#JPRDL, pytam "co dalej" a Pani mi na to, że może przyjąć kolejne zamówienie i przeksięgować środki na jego poczet, ale realizacja wyniesie minimum 5 dni roboczych. Nie udało mi się ustalić, dlaczego nie zadzwonili z pytaniem/propozycją - ostatecznie przyjęli(chyba?) dyspozycję zwrotu środków, ciekaw jestem jak to się skończy, ale nie jestem optymistą.

d: || nie kradnij - rząd nie lubi
konkurencji || :P

  1. pozostaje potwierdzic , Kenny 14/01/21 15:18
    robilem im kiedys chargeback jak nie umieli wyslac wlasciwego monitora; mam wrazenie ze to taka biedna odmiana Media Expert (z ktorym nigdy nie mialem poblemow) a oba naleza do Terg.

    .:Pozdrowienia:.

    1. w ME kupiłem w grudniu , Endrioo 14/01/21 18:44
      czajnik elektryczny. Czajnik przyszedł z angielską wtyczką + chińska przejściówka... Do tego przejściówka wg nadruku do MAX 10A. Czajnik 3KW więc przejściówka powinna być na 13A. Wygląda, że ME kupił to od Janusze z allegro co ściągają z UK i wrzucają przejściówki do środka - na opakowaniu była naklejka "oficjalnego importera" :) Na szczęście zwrot przyjęli bez marudzenia.

      empty space

    2. Polityka Media Expert jest żenująca , Remek 14/01/21 23:05
      Widzisz towar na stronie za 149. Super, myślisz i podjeżdżasz pod sklep, aby kupić na cito. Wchodzisz, a na półce 199. Pokazujesz, że w necie 149, ale Ci nie sprzedadzą w tej cenie, chyba, że zamówisz przez neta. Towar leży na półce Sięgasz po komórkę, zamawiasz przez neta. Przychodzi mail, że się proceduje. To teraz mi sprzedacie? Nie, bo musi przyjść z systemu i musi być konfekcja. Ale leży u Was. Nie szkodzi... zapraszamy jutro po odbiór.

      1. C'est la vie , ligand17 14/01/21 23:49
        W takim Komputroniku taka polityka dziła już od jaklchś 10 lat, jak nie dłużej...

        1. I dlatego są , Hitman 17/01/21 12:27
          W restrukturyzacji upadkowi..

          Teoretycznie okłamywanie samego siebie
          jest niemożliwe. W praktyce robi to
          każdy z nas.

      2. nic w tym żenującego , MatiZ 15/01/21 03:50
        potrzebujesz na już to dopłacasz, możesz poczekać to przyjdź jutro
        sklep to nie magazyn i trzymanie dodatkowych 2-3 artykułów na każdy sprzęt w mieście to koszt pierdyliarda zlotych i wielu metrów kwadratowych

        Meet me after midnight #Farcry

        1. ale przecież nie mówimy , Demo 15/01/21 08:02
          o dodatkowych artykułach tylko konkretnie tym samym.

          napisalbym swoj config,ale sie nie
          zmiescil:(

          1. Też się kiedyś , ligand17 15/01/21 08:37
            dziwiłem tej polityce. Ale po namyśle się nie dziwię - płacisz za to, że możesz kupić ten konkretny egzemplarz od ręki.
            Zawsze też kupić przez Internet z odbiorem osobistym - dostaniesz ten sam towar, może inny egzemplarz, ale trochę taniej.

            1. no dobra, ale czy w innych przypadkach , Demo 15/01/21 08:40
              też tak jest? Książka w empiku, ciuchy w sklepach odzieżowych itd? Rozumiem, że koszt magazynowania w sklepie np. lodówki jest inny niż książki. Ale kiedyś nie chcieli mi sprzedać wentylatora 80x80 po cenie allegro (w sklepie było drożej, mieli go na stanie). Mieszkałem naprzeciwko sklepu więc zamówiłem i odebrałem następnego dnia. Jak do penisa im się to bardziej opłacało, co tu zyskali poza wqrwieniem klienta (więcej tam nie wróciłem)? Serio jestem bardzo ciekaw.

              napisalbym swoj config,ale sie nie
              zmiescil:(

              1. Sprzedaż stacjonarna i ecommerce to dwa światy , DJopek 15/01/21 08:51
                Każdy dział ma własną politykę sprzedaży, budżety i zadania.
                O kosztach nie wspominając.

                Kiedyś pracowałem w jednej sieci RTV AGD to ta sieć nie dość że miała sklepy detaliczne to i 3 różne domeny sklepów internetowych + sprzedaż hurtową oraz dla kluczowych klientów - w każdym kanale inne ceny.

              2. W Empiku , ligand17 15/01/21 09:26
                też tak jest - książka w sklepie na półce kosztuje więcej, niż ta sama książka w sklepie internetowym. Niedawno przerabiałem ten temat.

                1. nie tylko w empiku , NimnuL-Redakcja 15/01/21 10:11
                  kiedyś stojąc naprzeciwko sprzedawcy x-kom kupowałem produkt na ich stronie www i 1 minutę później odbierałem towar podany przez sprzedawcę, bo ten sam produkt kupiony bezpośrednio z półki kosztował 10% więcej ... taką samą sytuację miałem też w Komputroniku kilka lat temu ...

                  Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                  siedziałbym przed komputerem przy
                  świeczkach.

                2. tylko że coraz częściej , okobar 15/01/21 21:15
                  jest tak jak opisałem w osobnym komentarzu
                  ME przykładowo wystawiał do sprzedania zamrażarki, w sklepie, normalnie sobie stały. Ale przy zakupie okazało się, że jeśli chcesz ze sklepu to kosztuje tyle co na cenie powiedzmy 1000 pln. ale musisz czekać 4 dni i odbierasz w sklepie. Transport ze sklepu koszt 99 pln
                  ale jak zamówisz przez Internet, ze sklepu internetowego, to za sprzęt płacisz 950 pln i jeszcze transport do domu gratis. Czas oczekiwania 3 dni...

                  tego w empiku jeszcze nie ma. książka jest na półce, możesz ją kupić
                  w ME zamrażarka była na sklepie, ale kupić nie możesz :P

                  AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
                  GF 7600 GS, M2N4 SLI
                  Win XP SP3

              3. jest tak samo , MatiZ 15/01/21 14:04
                Z doświadczenia powiem tak, przykładowo za godzinę mam pociąg i mogę zahaczyć o empik by kupić książkę. Zapłacę więcej na miejscu, bo tego potrzebuje, jutro jej nie przeczytam.
                Tak samo z jakąkolwiek częścią do kompa. Jeżeli u Ciebie wentylator to nie jest sprawa życia lub śmierci to możesz poczekać. Dla mnie jest i zapłacę za to samo więcej niż w necie, bo przez ten czas ta nadpłata mi się zwróci z nawiązką.
                Więc masz dwie opcje. Chcesz taniej to czekaj, ktoś inny potrzebuje na już i może zapłacić więcej za dostępność.

                Meet me after midnight #Farcry

        2. Nie do końca , okobar 15/01/21 08:59
          Sytuacja z zeszłego roku, brat kupował zamrażarkę w ME. Obejrzał, wybrał podchodzi sprzedawca i pyta czy pomoc. Brat mówi, że chciałby kupić ten model. A sprzedawca zerknąl w komputer i stwierdził, że może się zgłosić po odbiór za 4 dni... Towar w sklepie wystawiony do sprzedania, ale ie posiadany na stanie. Jak stwierdził sprzedawca, towary większe niż telewizor nie znajdują się na sklepie, lecz sklep zamawia dla klienta. I to drożej niż ten sam towar wystawiony na stronie me... Jakbym nie był świadkiem to bym nie uwierzył...

          AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
          GF 7600 GS, M2N4 SLI
          Win XP SP3

          1. pytanie co kupujesz , Holyboy 15/01/21 11:12
            czy towar nowy, czy poekspozycyjny? ;)

            Strength is irrelevant.
            Resistance is futile.
            We wish to improve ourselves.

      3. to jest forma , Endrioo 15/01/21 14:13
        promocji zakupów przez internet. Próbują przekierować jak największą ilość ludzi na ecommerce dzięki temu będą mogli w przyszłości zmniejszyć ilość salonów i zmniejszyć koszty.

        empty space

        1. W przypadku elektroniki szeroko pojętej , DJopek 15/01/21 14:29
          Mam na myśli także RTV / AGD a nie tylko IT - cena na Internecie wynika przede wszystkim z dużej konkurencji i łatwości porównywania ofert (np. w przypadku odzieży jest to zdecydowanie trudniejsze) - więc każdy "bije się" ceną aby być tym na szczycie ceneo czy innych porównywarek.
          Koszty prowadzenia sklepów są spore (ale z drugiej strony nie przesadzajmy ;-) bo generowane marże na sklepach stacjonarnych są także sporo wyższe - nie mówiąc, że w sklepie dużo łatwiej sprzedawcy przekierować klienta na wysoko-marżowy produkt (lub tam gdzie dostaje premie od sprzedaży od producenta), nie wspominając o nakłonieniu do zakupu dodatkowych elementów jak akcesoria, przedłużona gwarancja, kredyt etc. (te usługi często w sieciach RTV znacznie przewyższają marże produktowe kilkukrotnie).

      4. to standard , Artaa 15/01/21 21:02
        i nic dziwnego

  2. ja miałem ostatnio podobną historię z OleOle. , Matti 14/01/21 15:43
    Po 10 dniach anulowali i zamówienie, bo towar był rzekomo niedostępny.

  3. Wszyscy mają podobne historie , DJopek 14/01/21 17:44
    Wszystko zależy jak trafisz.

    Miałem podobne akcje z grupą Media Expert, jak i Euro RTV.
    Chodź aby być sprawiedliwym jeszcze nie przytrafiło mi się tak kupując poprzez Media Markt (biorę z reguły poprzez allegro bo przesyłka darmowa w smart ;-).

    1. Chodź... , NimnuL-Redakcja 14/01/21 20:05
      https://sjp.pwn.pl/slowniki/cho%C4%87.html

      Na wypadek gdyby to nie była literówka, a niewiedza...

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. Taaa pisanie na telefonie , DJopek 14/01/21 20:30
        Miało być oczywiście CHOĆ.

  4. Wydaje mi się , Fl@sh 14/01/21 18:51
    że właśnie tego typu problemy są zwykle z dystrybutorami z pierwszych pozycji na Ceneo. Często gdy coś sobie wyceniam, u samej góry wyskakują jakieś właśnie OleOle, Media Arena, Nets itp do których nigdy nie sięgałem, bo zakładałem, że handlują towarem, którego nie mają na magazynie, bo... na przykład nie mają magazynu i stąd troszkę niższe ceny.
    Natomiast ostatnio wziąłem mały moduł wifi z serii inteligentny dom z Komputronika i totalnie dali d..y. Po kilku dniach dostałem maila, że niestety brak na stanie i spodziewają się dostawy za 3 tygodnie lub proponują inny model. Odpisałem że pomimo wyższej ceny nie posiada dodatkowego portu, który jest mi niezbędny i zaczekam. Blisko dwa tygodnie po wyznaczonym przez nich terminie upomniałem się mailem (umknęło mi, bo kupiłem go gdzie indziej), żeby przysłali bo się mi może przydać i w sumie zapłaciłem, więc... :-) Odpisali, że go nie mają i planują go przyjąć na stan za miesiąc XD no hit. Zapytałem więc bez ironii, ani też bluzgania, czy ten termin mogę traktować jako wiążący, gdyż jest to element niezbędny do zakończenia projektu. Dostałem odpowiedź, że niekoniecznie :-D bo jak widać już raz się nie udało - coś w ten deseń :-))) Odpisałem, że zaczekam. Zrobiłem to w sumie tak dla siebie, żeby się przekonać jak bardzo są niesolidni i zapomniałem o temacie. Po jakimś miesiącu przyszła paczka z przerwanym blistrem producenta, podłączyłem go i bez ustanku tracił połączenie WIFI. Uszkodzony szmelc. Wtedy się wk..wiłem i miałem ochotę im miotnąć tym przez salon :-) wypisałem RMA, ale po kilku dniach temat mi umknął w natłoku istotniejszych tematów, a to były groszowe sprawy, więc...
    Podsumowując, w sumie to nie wiadomo, na którym można polegać

    Sprzedam drewno pod każdą
    postacią ;-) GG: 687866

  5. przygotuj , Zibi 14/01/21 23:09
    się, że na zwrot środków możesz poczekać i dwa tygodnie.

    1. euri rtv nie lepsze , marcin502 14/01/21 23:25
      ponad miesiac czekalem az dostarcza przewod do pralki boscha ktory ukradli w dostawie.. w koncu zabrali go z innej pralki. a bosch tylko czekal na zgloszenie od nich. kupuje co sie da na amazon.de i olewam te januszexy

  6. taki urok , RoBakk 15/01/21 00:01
    masowej sprzedaży w necie,
    bardziej wkurwiają mnie zwykłe sklepy gdy cena na półce różni się od tej co na kasie ;)

    Najlepszym sposobem zamawiania
    piwa jest powiedzenie: Ubik

  7. również nie polecam Electro.pl / Terg SA , Zbyszek.J 15/01/21 00:45
    zamówiłem pralkę, która miała mieć tylko rysy/drobne wgniecenia na obudowie i przez to była przeceniona o ~30%. Po dostawie okazało się, że sprzęt jest dosłownie rozsypany - z zewnątrz faktycznie tylko rysy/drobne (2) wgniecenia, ale wewnątrz - urwane amortyzatory bębna, bęben pęknięty i z dziurą. Pralka nie nadająca się do użytku tylko na złom. Na szczęście zakup był przez allegro i wejście w dyskusję ze sprzedającym skutecznie rozwiązało sprawę (sami odebrali ten złom, i szybko zwrócili wpłatę).

    Na ich magazynie chyba pracują pijacy, albo grają tam paczkami w rugby lub nogę. Na allegro mają wystawione pełno produktów outlet, opis sugeruje tylko rysy na obudowie, a prawda jest inna.

    To znaczy tyle, że źle obchodzą się z każdym produktem który przechodzi przez ich magazyn = dyskwalifikacja

  8. Kurierzy też sobie robią jaja , NimnuL-Redakcja 15/01/21 07:09
    już przestało im zależeć nawet na dostawie paczek za pobraniem (do pewnego czasu traktowałem to jako swojego rodzaju gwarancję starań). Teraz bez telefonu robi się dwie fikcyjne próby dostarczenia przesyłki i wysyła wiadomość, że paczka czeka 7 dni w punkcie 30km dalej ...
    Pocztex Express 24 dostarcza paczkę po 72h ale w systemie pojawia się notka, że dostarczono w ciągu 24h więc nawet nie ma jak reklamacji złożyć :-D
    Sklepy natomiast albo tną koszta przez zmniejszenie ilości pracowników, albo e-commerce jest tak obłożony, że tam gdzie dotychczas realizowało się zamówienie w kilkanaście godzin, czas wydłużył się do kilku dni. Nawet Decathlon opuścił loty i zrealizował mi dwie paczki po 4 i 9 dniach pomimo, że do niedawna wysyłka następowała zwykle tego samego dnia, najpóźniej następnego...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

    1. Decathlon , ligand17 15/01/21 08:32
      testowałem niedawno w wersji z odbiorem osobistym w sklepie. 1,5h po złożeniu zamówienia przez Internet było już gotowe do odbioru.

      1. niedawno (pod koniec 2020) też było OK , NimnuL-Redakcja 15/01/21 08:50
        i z odbiorem osobistym i z wysyłką z magazynu głównego. Natomiast zamówienia złożone 6 i 11 stycznia się wlokły, pomimo dostępności w magazynie. Być może mieli duży backlog zamówień poświąteczno-noworocznych ... akurat ten sklep bardzo lubię, więc takie błahostki mnie nie odstraszą od zakupów od nich ...

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

      2. potwierdzam , ghostmc 15/01/21 09:23
        zamówienie 13 stycznia zrealizowane 15. Chyba już wracają na dobre tory. Nigdy nie miałem problemu z dostawami na czas. Okres świąteczno noworoczny traktuję w innych ramach i nigdy nie zamawiam nic przez net od połowy listopada do połowy stycznia, szkoda nerwów :)

        What a beautiful creature.
        Wish him luck, boys.

      3. Też ostatnio zamawiałem w Decathlon , PePe78 15/01/21 18:27
        Odbiór osobisty w sklepie miał być po dwóch dniach roboczych. Chcieliśmy śniegowce dla dzieciaków. Dopiero wczoraj po 9 dniach pojawiło się info, że buty gotowe do odbioru :(. Próba dodzwonienia się na infolinię to też nie łatwa sprawa.

        Z grodu Kraka

    2. Jaja to sobie robi obecny rząd... , Matheo 15/01/21 09:25
      który nie ma żadnego pomysłu na rynek pracy, strategię rozwoju czy politykę migracyjną...

      W ostatnich miesiącach ilość przesyłek kurierskich wzrosła o 40%.
      Rząd co chwilę podnosi płacę minimalną, co przy konieczności konkurowania ceną powoduje, że firm nie stać na co raz droższych pracowników fizycznych.
      Pracowników fizycznych generalnie brakuje i Polska powoli przestaje być konkurencyjna pod względem kosztów pracy.

      Zaczyna się więc "robienie bokami", czyli spada jakość obsługi. Za mało ludzi to bylejakość. Można sobie tylko zadać pytanie czy nie mamy problemu z wydajnością pracy albo z tym, że te firmy za drogo kupują lub tez są zby zachłanne na marże. A może też tych firm jest po prostu za dużo i zarzynają się wzajemnie...

      Czekają nas zmiany - niestety odczujemy to w postaci wyższych cen.

      Boże! - Spraw...
      aby mi się chciało tak
      jak mi się nie chce!!!

      1. Buechecheche , blimek 15/01/21 12:36
        And here it is XD.

        Czy jak temat będzie dotyczył sadzenia kwiatów doniczkowych, też wprowadzisz to do negatywnej oceny obecnego rządu ?

        twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

    3. już nawet pisma z sądu , GULIwer 15/01/21 13:34
      nie są dostarczane tylko awizo w skrzynce.
      Mieszkam w mieście powiatowym gdzie wniosek do sądu Rejonowego został złożony. W logach śledzenia na stronie poczty wyszło że nadany przez miasto 500km ode mnie i szedł 8 dni.

      I'm only noise on wires

      1. Weź nie denerwuj , ligand17 15/01/21 14:12
        do mnie poczta w ogóle przestała dochodzić. Karta do bankomatu wysłana na początku października - nie dotarła, pismo z sądu - zobaczyłem awizo powtórne. Na całe szczęście wszystkie rachunki dostaję w wersji elektronicznej na maila, bo inaczej już by mi odłączyli prąd, gaz i internet...

        1. nowa "nie" normalność , GULIwer 15/01/21 15:08
          nowe standardy. Jak po paru poleconych z potwierdzaniem odbioru znalazłem tylko awizo w skrzynce poczytałem i dotarłem do info że przez pandemię mogą tak robić ALE pisma sądowe miały być dostarczane pod drzwi. Taa

          I'm only noise on wires

      2. awizo , NimnuL-Redakcja 15/01/21 15:07
        ja się niedawno na telefonie z Pocztą Polską dowiedziałem, że w obecnej sytuacji oni listów poleconych w ogóle nie noszą tylko awizo wsuwają w szparę i w ogóle babka próbowała mi wmówić, że polecony nigdy nie był dostarczany do rąk (w sensie nie było takiego obowiązku) tylko od razu było wsadzane awizo do skrzynki ...

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

  9. Nie oni jedni , P_M_ 15/01/21 20:52
    Podobny cyrk miałem też z xkom. Dziś to norma. Nawet biletów na samoloty sprzedają więcej niż miejsc, a potem palą głupa.

  10. jeżeli chodzi o zwrot , Darek K. 15/01/21 22:07
    to w ostatnim tygodniu otrzymałem od nich jeden zwrot a na drugi czekam

    Everything that has a beginning has an end

    1. zaksięgowany i drugi , Darek K. 16/01/21 12:32
      zwrot

      Everything that has a beginning has an end

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL