TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
... Morele net... Serwis MSI... , SebaSTS 25/02/20 09:43 ... Oddałem na RMA płytę MSI x570. Nawet nie wstawała robiła zwarcie. Dostałem zdjęcie uszkodzenia mechanicznego innej płyty i odrzucenie reklamacji. Zwróciłem uwagę na to i poprosiłem kierownika. Przyjął ponownie na RMA oglądał i nie znalazł uszkodzenia. Prosiłem o pismo potwierdzające brak uszkodzenia. Nie bo nie. Zgadnijcie co. Wróciła z serwisu po raz drugi ujebany element na spodzie z rysą na centymetr. Poprosiłem na piśmie, że nie odbieram, że teraz jest uszkodzenie. Też nie, nie otrzymam nie bo nie. ODRADZAM MORELE.NET, TERAZ IDĄ PO BANDZIE Z OBSŁUGĄ KLIENTA.>-< - będziesz to pchał przez rzecznika konsumenta? , Demo 25/02/20 10:03
olać stracony hajs, ale nie popuszczać dla zasady.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - ... Dokładnie hajs na szczęście mam w zapasie... , SebaSTS 25/02/20 12:55
... Ale nie odpuszczę... Nie ma cwaniaka nad Warszawiaka!>-<
- A nie lepiej , ligand17 25/02/20 10:09
było oddać bezpośrednio do MSI?- a to się tak da? , Darek K. 25/02/20 19:27
...Everything that has a beginning has an end - Oczywiście , ligand17 26/02/20 08:21
trzeba zarejestrować płytę na stronie MSI - podaje się numer seryjny, datę i miejsce zakupu i może coś tam jeszcze. Potem na stronie MSI trzeba wypełnić formularz zwrotu i dalej już kierują krok po kroku. Zwykle cały proces trwa szybciej, niż przez sprzedawcę.
- kiedy kupowales, placiles karta? , Kenny 25/02/20 10:31
123.:Pozdrowienia:. - ... Cwaniaki przetrzymali najpierw z odbiorem DPD, potem serwis... , SebaSTS 25/02/20 12:57
... Płatności już nie cofnę :-(>-< - czyli kiedy? , Kenny 25/02/20 13:40
na cofniecie masz 1-4 mies w zaleznaoci od reasonu.:Pozdrowienia:. - ... A to nie widziałem że więcej niż miesiąc... , SebaSTS 25/02/20 15:15
... Thx, działam :-)>-<
- Opisałeś dokładnie wadę płyty? , Micky 25/02/20 11:48
jw.- ... Dokładnie opisałem, a oni przysłali zdjęcie uszkodzenie z innej płyty... , SebaSTS 25/02/20 13:02
... Dlatego oddając ponownie wezwałem kierownika, bo szeregowy pracownik rozkładał ręce. Obejrzeliśmy dokładnie obaj z dołu, z góry, nawet boku. Nie dostałem papieru to skwitowałem, że skoro przyjęte, bez zaznaczonych widocznych śladów uszkodzenia to ja nie ponoszę odpowiedzialności od tej chwili.>-< - ogarnij sie , Kenny 25/02/20 13:40
to byl papier z czyms takim zanaczonym? ", bez zaznaczonych widocznych śladów uszkodzenia " - trzeba bylo choc fote zrobic, to podstawa.:Pozdrowienia:. - ... Foty mam, jako as w rękawie jak nie pójdą po rozum do głowy... , SebaSTS 25/02/20 15:14
...>-<
- Ciśnij, jeżeli masz opis i dokumentację. Ja u nich reklamowałem kilka rzeczy, z jedną ... , Micky 25/02/20 15:23
miałem problem, z dyskiem. Czekałem kilka miesięcy ale dysk wymienili, nowy chodzi do dzisiaj. Kupiłem nawet ponaprawową kartę graficzną, działa już dwa lata.
Każda firma kantuje. Miałem przypadek z Orange z Krakowa, chcieli mi wcisnąć na abonament używany telefon, bez ładowarki, pęknięty i porysowany. Skończyło się półrocznym upustem na opłaty.
- Trudno powiedzieć , Markizy 25/02/20 17:19
na ile wina to jest sklepu, a na ile serwisu MSI który też jest jest niskiej jakości. Swojego czasu jak czytałem jakie ludzie boje toczyli z nimi np. poprzez Xkom to głowa mała. Wiec w mojej opinii winny jest serwis MSI który nie potrafi naprawić a potrafi podmienić produkt i odesłać klientowi. Nie mówiąc o dokonaniu samemu uszkodzeń na produkcie i wmawianiu że to klient.Na Bordzie od 2003-03-03:D
i5 6600, 2x8GB, 7770 - takie przykłady na szybko , Markizy 25/02/20 17:23
https://forum.pclab.pl/...d-ko%C5%84cem-gwarancji/
https://forum.pclab.pl/...2a-pro%C5%9Bba-o-porady/Na Bordzie od 2003-03-03:D
i5 6600, 2x8GB, 7770 - z dupy pierwszy przykład , Kalkin 25/02/20 22:04
Karta była po gwarancji producenta i po 2 letniej rękojmi sklepu, a mimo to sklep wymienił wentylator.
Ps. serwis MSI nie jest zbyt dobry; bardzo często brało się to z badziewnie wykonanych kart graficznych, czy innych podzespołów. Ludzie myślą, że jak kupią płytę główną za 150zł i najnowszy procesor to będzie sprzęt śmigać latami.The requested URL was not found
on this server ! Error 404
- ... Dlatego morele odpowiada za transport i dokumentację od czasu odebrania... , SebaSTS 25/02/20 17:24
... Ode mnie. Prawnik mówił że nie warto kopać się z koniem, morele ma wyjebane, wątek wymiany zdań obsługi RMA ukryty (mam zdjęcia, zruzty ekranu) ... Cofać kasę jesli płatność KK póki się da...>-< - ale , Markizy 25/02/20 21:53
w ten sam sposób bedzie chciał ciebie załatwić każdy sklep. Dlatego zawsze lepiej miec samemu wykonana dokumentacje wygladu i zapakowania produktu przed zwrotem.
Niestety wiele rzeczy w PL jest nie ustandaryzowanych przez co takie kwiatki.Na Bordzie od 2003-03-03:D
i5 6600, 2x8GB, 7770 - ... Zdjęcie byle kto obali, mogłeś uszkodzić po sesji zdjęciowej i zapakować... , SebaSTS 25/02/20 22:48
... Najważniejsze, że jak przyjmowali to nie ma opisu, że jest uszkodzenie. Nawet sekundę przed zrobisz zdjęci przyjmie, zaniesie i ujebie małe gówno po 20sek za rogiem. Jak udowodnisz, że oddałeś bez uszczerbku, zdjęciem???Bądźmy poważni. Tylko papier, że przyjął bez skazy ma wartość. Zdjęcie to do tłumaczenia w przedszkolu...>-< - no to film z pakowania :) , elliot_pl 26/02/20 10:28
123momtoronomyotypaldollyochagi... - ... Teraz to kamerka w okularach jak w samochodach do obrony przed naciągaczami... , SebaSTS 26/02/20 10:55
... Opis, przy odbierze RMA kierownik wpadł ze śróbokrętem na płytę główną, w obronie własnej ... :-)>-<
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|