Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 01:40
 » abes99 01:30
 » luckyluc 01:30
 » Chrisu 01:26
 » PiotrexP 01:18
 » Martens 00:57
 » Wolf 00:44
 » Visar 00:43
 » CiAsTeK 00:39
 » bmiluch 00:38
 » Zic 00:36
 » rulezDC 00:36
 » Demo 00:15
 » rarek 00:09
 » buddookan 00:03
 » bagi_glog 00:02
 » metacom 23:59
 » ManiusNG 23:56
 » Zibi 23:22
 » burz 23:22

 Dzisiaj przeczytano
 41100 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

... Morele net... Serwis MSI... , SebaSTS 25/02/20 09:43
... Oddałem na RMA płytę MSI x570. Nawet nie wstawała robiła zwarcie. Dostałem zdjęcie uszkodzenia mechanicznego innej płyty i odrzucenie reklamacji. Zwróciłem uwagę na to i poprosiłem kierownika. Przyjął ponownie na RMA oglądał i nie znalazł uszkodzenia. Prosiłem o pismo potwierdzające brak uszkodzenia. Nie bo nie. Zgadnijcie co. Wróciła z serwisu po raz drugi ujebany element na spodzie z rysą na centymetr. Poprosiłem na piśmie, że nie odbieram, że teraz jest uszkodzenie. Też nie, nie otrzymam nie bo nie. ODRADZAM MORELE.NET, TERAZ IDĄ PO BANDZIE Z OBSŁUGĄ KLIENTA.

>-<

  1. będziesz to pchał przez rzecznika konsumenta? , Demo 25/02/20 10:03
    olać stracony hajs, ale nie popuszczać dla zasady.

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    1. ... Dokładnie hajs na szczęście mam w zapasie... , SebaSTS 25/02/20 12:55
      ... Ale nie odpuszczę... Nie ma cwaniaka nad Warszawiaka!

      >-<

  2. A nie lepiej , ligand17 25/02/20 10:09
    było oddać bezpośrednio do MSI?

    1. a to się tak da? , Darek K. 25/02/20 19:27
      ...

      Everything that has a beginning has an end

      1. Oczywiście , ligand17 26/02/20 08:21
        trzeba zarejestrować płytę na stronie MSI - podaje się numer seryjny, datę i miejsce zakupu i może coś tam jeszcze. Potem na stronie MSI trzeba wypełnić formularz zwrotu i dalej już kierują krok po kroku. Zwykle cały proces trwa szybciej, niż przez sprzedawcę.

  3. kiedy kupowales, placiles karta? , Kenny 25/02/20 10:31
    123

    .:Pozdrowienia:.

    1. ... Cwaniaki przetrzymali najpierw z odbiorem DPD, potem serwis... , SebaSTS 25/02/20 12:57
      ... Płatności już nie cofnę :-(

      >-<

      1. czyli kiedy? , Kenny 25/02/20 13:40
        na cofniecie masz 1-4 mies w zaleznaoci od reasonu

        .:Pozdrowienia:.

        1. ... A to nie widziałem że więcej niż miesiąc... , SebaSTS 25/02/20 15:15
          ... Thx, działam :-)

          >-<

  4. Opisałeś dokładnie wadę płyty? , Micky 25/02/20 11:48
    jw.

    1. ... Dokładnie opisałem, a oni przysłali zdjęcie uszkodzenie z innej płyty... , SebaSTS 25/02/20 13:02
      ... Dlatego oddając ponownie wezwałem kierownika, bo szeregowy pracownik rozkładał ręce. Obejrzeliśmy dokładnie obaj z dołu, z góry, nawet boku. Nie dostałem papieru to skwitowałem, że skoro przyjęte, bez zaznaczonych widocznych śladów uszkodzenia to ja nie ponoszę odpowiedzialności od tej chwili.

      >-<

      1. ogarnij sie , Kenny 25/02/20 13:40
        to byl papier z czyms takim zanaczonym? ", bez zaznaczonych widocznych śladów uszkodzenia " - trzeba bylo choc fote zrobic, to podstawa

        .:Pozdrowienia:.

        1. ... Foty mam, jako as w rękawie jak nie pójdą po rozum do głowy... , SebaSTS 25/02/20 15:14
          ...

          >-<

      2. Ciśnij, jeżeli masz opis i dokumentację. Ja u nich reklamowałem kilka rzeczy, z jedną ... , Micky 25/02/20 15:23
        miałem problem, z dyskiem. Czekałem kilka miesięcy ale dysk wymienili, nowy chodzi do dzisiaj. Kupiłem nawet ponaprawową kartę graficzną, działa już dwa lata.
        Każda firma kantuje. Miałem przypadek z Orange z Krakowa, chcieli mi wcisnąć na abonament używany telefon, bez ładowarki, pęknięty i porysowany. Skończyło się półrocznym upustem na opłaty.

  5. Trudno powiedzieć , Markizy 25/02/20 17:19
    na ile wina to jest sklepu, a na ile serwisu MSI który też jest jest niskiej jakości. Swojego czasu jak czytałem jakie ludzie boje toczyli z nimi np. poprzez Xkom to głowa mała. Wiec w mojej opinii winny jest serwis MSI który nie potrafi naprawić a potrafi podmienić produkt i odesłać klientowi. Nie mówiąc o dokonaniu samemu uszkodzeń na produkcie i wmawianiu że to klient.

    Na Bordzie od 2003-03-03:D
    i5 6600, 2x8GB, 7770

    1. takie przykłady na szybko , Markizy 25/02/20 17:23
      https://forum.pclab.pl/...d-ko%C5%84cem-gwarancji/
      https://forum.pclab.pl/...2a-pro%C5%9Bba-o-porady/

      Na Bordzie od 2003-03-03:D
      i5 6600, 2x8GB, 7770

      1. z dupy pierwszy przykład , Kalkin 25/02/20 22:04
        Karta była po gwarancji producenta i po 2 letniej rękojmi sklepu, a mimo to sklep wymienił wentylator.

        Ps. serwis MSI nie jest zbyt dobry; bardzo często brało się to z badziewnie wykonanych kart graficznych, czy innych podzespołów. Ludzie myślą, że jak kupią płytę główną za 150zł i najnowszy procesor to będzie sprzęt śmigać latami.

        The requested URL was not found
        on this server ! Error 404

    2. ... Dlatego morele odpowiada za transport i dokumentację od czasu odebrania... , SebaSTS 25/02/20 17:24
      ... Ode mnie. Prawnik mówił że nie warto kopać się z koniem, morele ma wyjebane, wątek wymiany zdań obsługi RMA ukryty (mam zdjęcia, zruzty ekranu) ... Cofać kasę jesli płatność KK póki się da...

      >-<

      1. ale , Markizy 25/02/20 21:53
        w ten sam sposób bedzie chciał ciebie załatwić każdy sklep. Dlatego zawsze lepiej miec samemu wykonana dokumentacje wygladu i zapakowania produktu przed zwrotem.

        Niestety wiele rzeczy w PL jest nie ustandaryzowanych przez co takie kwiatki.

        Na Bordzie od 2003-03-03:D
        i5 6600, 2x8GB, 7770

        1. ... Zdjęcie byle kto obali, mogłeś uszkodzić po sesji zdjęciowej i zapakować... , SebaSTS 25/02/20 22:48
          ... Najważniejsze, że jak przyjmowali to nie ma opisu, że jest uszkodzenie. Nawet sekundę przed zrobisz zdjęci przyjmie, zaniesie i ujebie małe gówno po 20sek za rogiem. Jak udowodnisz, że oddałeś bez uszczerbku, zdjęciem???Bądźmy poważni. Tylko papier, że przyjął bez skazy ma wartość. Zdjęcie to do tłumaczenia w przedszkolu...

          >-<

          1. no to film z pakowania :) , elliot_pl 26/02/20 10:28
            123

            momtoronomyotypaldollyochagi...

            1. ... Teraz to kamerka w okularach jak w samochodach do obrony przed naciągaczami... , SebaSTS 26/02/20 10:55
              ... Opis, przy odbierze RMA kierownik wpadł ze śróbokrętem na płytę główną, w obronie własnej ... :-)

              >-<

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL