TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Pakiet mobilności - ekologia wg UE , PaKu 21/02/20 17:25 "Zasada nakazująca ciężarówkom wracać co osiem tygodni do kraju, gdzie mieści się siedziba firmy, jest szkodliwa ekonomicznie i środowiskowo. Puste samochody będą przejeżdżały tysiące kilometrów, generując koszty i niepotrzebnie zanieczyszczając środowisko."
https://www.money.pl/...ami-6481065784551041a.htmlbez podpisu - malkontent psujący wszystkim zabawe , blimek 21/02/20 17:40
Mamy piękne orliki, aquaparki , boiska i pomostkii dla wędkarzy za 70 tyś , finansowane w POŁOWIE z UE. A Tobie wciąż mało. Bez UE nic byśmy nie mieli.
UE dba o naszą ekologię, nasze puszcze z kornikami i o naszą praworządność.
Bez UE byłby tu dziki kraj i niczego by nie było.
A to co tam u góry piszesz to tylko wyjątek potwierdzający regułę.
Taki wypadek przy pracy.
Niewdzięczniku
twojepc - forum światopoglądowych ekspertów - a co bys zrobil z polowa boiska? , komisarz 21/02/20 17:56
gral do wlasnej bramki?Komisarz Ryba - #chlapaniegównem , charczenko 21/02/20 18:22
#chlapaniegównem
- #trokiodkaleson , charczenko 21/02/20 18:21
#trokiodkaleson- #dlaczegoniktmnieniesłucha , blimek 21/02/20 19:50
#dlaczegoniktmnieniesłuchatwojepc - forum światopoglądowych ekspertów - #trokiodkaleson , charczenko 21/02/20 20:16
#trokiodkaleson- #niesłuchajomnie , blimek 21/02/20 20:26
#niesłuchajomnietwojepc - forum światopoglądowych ekspertów - #chlapaniegównem , charczenko 21/02/20 20:29
#trokiodkaleson- #chciałemdobrze , blimek 21/02/20 22:14
#awyszłojakzawszetwojepc - forum światopoglądowych ekspertów - #trokiodkaleson , charczenko 22/02/20 10:02
#trokiodkaleson- #dobrypsychiatra , blimek 22/02/20 10:31
#dobrypsychiatratwojepc - forum światopoglądowych ekspertów - troki od kaleson , charczenko 22/02/20 11:18
https://twojepc.pl/boardPytanie173288.htm#29- #dobry_psychiatra , blimek 22/02/20 15:19
#dobrypsychiatratwojepc - forum światopoglądowych ekspertów
- ekologia jest jak praworzadnosc - ma sluzyc interesem Niemiec, moze Francji , komisarz 21/02/20 17:41
w przypadku innych krajow pewnie sa podobne wytrychy, tylko o nich nei wiemy. W koncu UK wyszlo Z UE z jakiegos podwu, raczej nie ekologii i nie praworzadnosci...Komisarz Ryba - chlapanie , charczenko 21/02/20 18:23
#chlapaniegównem - masz okrutne kompleksy , Matheo 21/02/20 18:52
i inne zdanie niż Komisarz RybaBoże! - Spraw...
aby mi się chciało tak
jak mi się nie chce!!!
- a jak inaczej przegląd zrobi??? , DrLamok 21/02/20 18:01
Bo nie sądzę żeby właściciel polskiej firmy transportowej chciał płacić za przeglądy za granicą...
W sumie nie wiem co ile przeglądy ciężarówek się w Polsce robi... w UK co 6 tygodni.- Przegląd to można za granicom robić , biEski 21/02/20 18:06
ale kto komu każe pustą ciężarówką jezdzić. Zawsze może wracać z jakimś ładunkiem do kraju. Takie troche szukanie problemu na siłe.- Niom , waldisobon 21/02/20 18:10
https://youtu.be/8t5E3ZQDt9oNiektórych boardowiczów uważam za idiotów i
oni o tym wiedzą. - Kurde , biEski 21/02/20 19:04
granicą oczywiscie - bo nie ma ładunków z UE do PL , perek 21/02/20 19:12
już w tej chwili jest z tym problem,Powered by Intel 286 ;-) - a smieci? :D , biEski 21/02/20 19:34
jakoś do nas trafiaja :P
Ten cały europejski towar to do nas jak trafia?- zdecydowanie więcej , perek 21/02/20 20:43
naszego trafia do UE niż z UE do PLPowered by Intel 286 ;-)
- co 8 tygodni to jest problem? , Chrisu 21/02/20 18:07
Jeśli nie da się tego zrobić to:
- albo właściciel coś kręci
- albo ma (albo nie ma wcale) kiepskiego logistyka. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - tak, wszystko zależy od tego jaki tarnsport sie wykonuje , perek 21/02/20 19:11
przykład z życia, jeden z moich klientów któremu prowadzę księgowość
+/- 30 ciągników siodłowych, +/- 60 kierowców, system pracy 2/2.
Czyli kierowca 2 tygodnie pracuje, 2 tygodnie siedzi w domu.
Praca jaka wykonują to ciąganie naczep które przypływają np z Norwegi do DE, i z DE są przeciągane do IT, FR, ES tam rozładowywane lub zostawiane i zamieniane na inne i zabierane z powrotem do portu w DE. Kierowcy wracją do domu firmowymi samochodami osobowymi/busami, czasem samolotem
Do tego ekpia która siedzi w NO i zwozi rozwozi te naczepy po NO i wraca do domu samolotami.
Ciągniki siodłowe wracają do PL po 3 latach jak są oddawane do leasingu lub sprzedawane i wymieniane na nowe.
Kolejny klient to mniejsza firma gdzie np dwóch braci oraz ojciec z synem jeździ na zmianę dwoma ciągnikami z cysternami niemieckiej spedycji.
Puste kilometry przy takiej pracy to +/- 10. I ty mi mówisz, że tam nie ma logistyka?
Inna sprawa, że z zachodu do Polski nie ma co wozić i w firmach gdzie auta zjeżdżają co 2 tygodnie do Polski powroty są za stawki znacznie poniżej kosztów.
Powered by Intel 286 ;-) - I o to chodzi wlasnie , ili@s 21/02/20 19:48
Facet zatrudnia kierowców w pl a wykonuje pracę w de. Powinien zarejestrować działalność w de i tamtejsze stawki płacić.- to idźmy dalej , perek 21/02/20 20:43
to w DE, w FR, IT, czy ES?
Czy nie po to powstała UE, żeby był wolny przepływ towarów, usług i osób?
A google czy facebook ma siedzibę w PL?
Poza barierą psycholoigiczną i "obawami" administracyjnymi nie wiele trzyma takie firmy aby miały siedziby w PL, paliwo kupują za granicą, płace minimalne obowiązują unijne.
Chyba nie na tym ma polegać wstawanie z kolan, żeby sp. z o.o. zamieniac na GmbH?Powered by Intel 286 ;-) - Brawo ! , alienmc 21/02/20 20:58
Bardzo dobra opinia poparta konkretnym doświadczeniem.
Dziękuję
W mojej branży mówią - symptomy kryzysu pierwsi odczuwają logistycy i firmy transportowe..... from zero to hero - To, że , perek 21/02/20 22:25
pierwsze padają firmy transportowe ma w polskich warunkach jaszcze jedną przyczynę,
a mianowicie za prowadzenie transportu niestety biorą sie Janusze biznesu, a żeby dostać leasing na sprzęt wystarczy oddychać i mieć NIP i REGON.
Firmy rodzinne z Holandii po 100 latach dzialalności i przez trzy pokolenia dorabiania się mają po 30 ciężarówek, w Polsce po kilkunastu miesiącach pracy w spedycji i opanowaniu obsługi meila i obsługi giełdy transportowej taki Janusz zakłada firmę spedycyjną przekleja oferty z jednej giełdy na drugą robi jakiś tam obrót i bierze w leasing cieżarówkę, po tem następną, i po trzech latach ma 30, ze dwie BMW 7 i Panamerę w leasingu, i wszystko sie kula na "pożyczonej" kasie.
Byle zawirowanie na rynku to leży i kwiczy.
Powered by Intel 286 ;-)
- ili@s , Chrisu 21/02/20 19:58
już za mnie odpowiedział. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - nie odpowiedzial , endern 22/02/20 15:17
Poczytaj sobie o swobodzie przeplywu ludzi, towaru i uslug w UE.
To jedna z kluczowych reguł, w oparciu o ktore powstalo UE. Teraz chopaki z zachodu probuja tylnymi drzwiami wylamywac punktowo to co im nieodpowiada
ELEMENTARZ UE- Jest , endern 22/02/20 15:28
To klasyczna zmiana reguł w czasie gry.
Rownie dobrze teraz mozemy zaczac wprowadzac ograniczenia dla firm francuskich w obrocie kapitalem. Tylko to oczywiscie zablokuje KE.
Tak samo jak w postepowaniach antykonkuremcyjnych KE dowala mld kar dla przefsiebiorst z USA. A gazpromowi nie dowalila zadnych mimo 120% papierow na to - guzik , Chrisu 22/02/20 17:50
Janusz zakłada firmę transportową, zatrudnia kierowców na minimalną, reszta idzie pod stołem. To nie jest zmiana reguł w trakcie gry, tylko nieuczciwa konkurencja. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - guzik , endern 22/02/20 21:58
to masz pojecie, tak jak perek ci wypunktowal wyzej.
Stary, oni tego nie robia z powodu zalewu 50 tys 5 osobowych firm janusz.pl. bo to nie takie firmy odbieraja im 30-40% rynku
Masz jakies pojecie na temat realnego prowadzenia dzialanosci gospodsrczej o wiekszej skali? Bo to taki jest tam wiarygodnym partnerem. Wszystko na zeszyt przy 30 kierowcach?
- z tą resztą pod stołem to już , perek 23/02/20 01:24
się za bardzo nie da w przypadku kierowców.
Inna kwestia, że całość nie jest ozusowana. W praktyce jest tak, że na umowie kierowcy mają powyżej 3k brutto reszta w dietach/delegacjach.
Na minimalną też nie da rady bo czas pracy kierowcy to wiecej niż 8h dziennie i 40 w tygodniu czyli wychodzą nadgodziny, godziny nocne i czas dyżurów.
W praktyce to jest tak, że np.: zasadnicza jest 2.600 + 300 ryczaltu za dyżury + 200 ryczałtu za godz. nocne + 500 ryczaltu za nadgodziny.
rozklad poszczególnych skladników w każdej firmie wyglada inaczej, zależnie od charakteru zleceń jakie realizują ale suma wychodzi mniej wiecej w okolicach 3k-3,5k. Mniej sie po prosty nie da żeby spełniać wymogi wynagrodzenia minimalnego w DE, AT czy FR i nie dokladac sobie roboty z naliczaniem wyrownań, rozłiczaniem nadgodzin, itp.
Swoją drogą to praca kierowcy to chyba najbardziej kontrolowany i uregulowany zawód.Powered by Intel 286 ;-) - dokladnie , endern 23/02/20 05:09
wszyscy kierowcy jada na minimalnej krajowej -> zarobek jest na europejskich dietach -> które z perspektywy naszego rynku pracy są atrakcyjną kasą.
Konkurować wynagrodzeniem można w UE -> dlatego próbują dociążać nasze firmy dodatkowymi kosztami.
Tylko to właśnie podważa leżące u podstaw UE swobody przeplywu ludzi, towarów i uslug w UE- #mojaracjajestnajmoszaZenon , charczenko 23/02/20 21:51
#mojaracjajestnajmoszaZenon
- Ważne, że na Warszawę już górnicy nie jadą. , waldisobon 21/02/20 18:09
Dostali co chcieli.
No i nie zapominajmy, że wg prezydenta ceny rosną, ale to przejściówek.Niektórych boardowiczów uważam za idiotów i
oni o tym wiedzą. - A w ameryce , blimek 21/02/20 20:25
Murzynów bijątwojepc - forum światopoglądowych ekspertów
- A tak się odbywało głosowanie w tej sprawie , Franz 22/02/20 09:05
https://youtu.be/qdh1v8nwpc8
To jest przykład jak wyglada demokracja w starej EU. Nie wstydźmy się naszej bo póki co nie ma jeszcze takiego cyrku jak w EU.
Efektem takich decyzji będą bankructwa polskich firm transportowych. Cel zostanie osiągniętyJest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|