TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
taki wypadek w F1 , Shark20 30/11/20 16:11 i szczęśliwe zakończenie https://www.youtube.com/watch?v=iSxGxecQ8As
ps. nie oglądać jeśli ktoś ma słabe nerwy- jednak to prawda nie ma złej pogody , sred 30/11/20 16:43
;-)
są tylko źle ubrani
nieźle te stroje dają radę w ogniu- strój strojem , Shark20 30/11/20 17:43
uderzył przy 211 km/h i zatrzymanie człowieka z tej prędkości nastąpiło na dystansie około 1m. Jak to wytrzymać. Wiem że maja taki system żeby odrazu im głowy nie urwało, ale np. jak mu mózg nie robił się od środka o czoło, jak nie wyrwało nóg z bioder, itp...
Przy wypadku Kubicy z 2007 roku gdzie przy 260km/h uderzył w barierę znaczna część prędkości zmieniła kierunek na inny. Tutaj niby 50km/h mniej, ale stanął w miejscu.
To gorzej niż jak gdyby rozpędzić się w biegu do maksymalnej prędkości (młodego człowieka ~30km/h) i zatrzymać się w mocno napiętej sieci, która cofnie się może o 2-3cm.
- ten przkład z biegiem to mało drastyczny , XTC 30/11/20 18:26
weź taki hokej gdzie czasem powyżej 40km/h trafia się na bandę. Zwykłe ochraniacze przeważnie nieźle dają radę, przyjemne to nie jest ale dramatu nie ma.Linux - może był nawalony , Demo 30/11/20 21:13
wtedy ciało jest wiotkie i elegancko się poddaje :D
a tak na poważnie szok. Odkrył sekret jak przeżyć wypadki, na chirurgii go nienawidzą.!napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(
- Nagrywający wymusił , NimnuL-Redakcja 30/11/20 19:06
:-)Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - ale nie wiesz , myszon 30/11/20 20:14
co się stało zanim włączył kamerkę.- Niech zagranę... , NimnuL-Redakcja 30/11/20 20:23
szeryf lewego pasa wyprzedzał kolumnę innych F1 przez pół okrążenia. Ten z tyłu jechał ponad 200km/h w dodatku bez świateł. Brawura i brak wyobraźni.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - ja zakładam , myszon 30/11/20 20:47
że specjalnie wyprzedzał i przychamowywał- uuu , myszon 30/11/20 20:48
ole orta walnąłem :/- cham , NimnuL-Redakcja 30/11/20 21:24
więc chamował.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- klasyczne niedostosowanie prędkości do warunków panujacych na drodze ... , Nebuchadnezzar 30/11/20 20:50
niewykluczone, że kierowca był pod wpływem alkoholu... powinni mu zabrać prawko za takie manewry... a gdyby tam ktoś przechodził po pasach?!? STOP CHAM!dupa na stołku, morda przy korycie... - Widziałeś te łyse opony? , NimnuL-Redakcja 30/11/20 21:30
Na nowy komplet nie stać ale na wiejski tuning fundusze się znalazły - spojlery, naklejki, sportowy wydech. Widać, że nawet amortyzatory są zapadnięte, iskrzy coś od spodu... No i auto z przygodami naprawiane przez Janusza - rozpadło się przy byle stłuczce. Kupiłby sobie nową Dacię Logan z salonu to by tych kłopotów nie było.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - łoo panie... grudzień się zaczyna, śnieg i mróz ... , Nebuchadnezzar 30/11/20 21:59
a on kabrioletem szpanuje z gilem pod nosem, ryj sobie rozbił i ma za swoje, he he ... a widziałeś u niego jakieś światła włączone? a KIERUNKOWSKAZY to gdzie przy manewrze zmiany pasa? dobrze mu tak.dupa na stołku, morda przy korycie... - jaka zmian pasa , GULIwer 1/12/20 11:06
widziałeś tam linię jakąś?
A tak w ogóle to jakaś banda noobów co się w ścigałki nagrała, po poboczach zapieprzają a ten pewnie szukał skrótu za krzakiem jak w Rollcage czy cośI'm only noise on wires - PORD Art. 2 pkt. 7 , myszon 1/12/20 11:34
pas ruchu – każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub _nieoznaczony_ znakami drogowymi;
Pas ruchu nie musi mieć linii. Jak zmieniasz nieoznaczony pas ruchu to musisz użyć kierunkowskazów. Jak widać nawet w F1 o tym nie wiedzą.
- a tam, a tam. Jechał szybko, ale bezpiecznie , Chrisu 1/12/20 12:42
123 /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- Niby czujniki pokazały 53G. , Dexter 30/11/20 19:27
Z tego co pamiętam to kiedyś jeden kierowca F1 miał coś ponad 150G, czyli te 53G to lajcik :-D
Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - Robert w Kanadzie miał 75G , Nazgul 1/12/20 11:58
Tylko on uderzył podłogą i inaczej się siły rozłożyły. Rekord to rzeczywiście 150Gpeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - Wg Wiki koleś przeżył 214G , Dexter 1/12/20 12:29
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kenny_Br%C3%A4ck
Ale długo dochodził do siebie.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - i nie wrócił do INDY , Artaa 1/12/20 12:44
więc chyba "wyzdrowiał" jak Robert...- Roberta , yorg5 2/12/20 09:07
załatwił inny wypadek, nie ten w F1 z Kanady, tylko pomniejszy rajd we Włoszech - błąd, pech i wadliwa bariera która przebiła całe auto na wylot (i zabrała trochę kierowcy też)The Borg's frightening appearance
may scare small children.
- fajny ranking , Nazgul 1/12/20 12:03
https://www.youtube.com/watch?v=-1oeowNmGjopeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - to odnośnie tego rankingu , Shark20 1/12/20 19:15
ze 176 km/h do 0 na odcinku 66cm - 179g
dlatego nie wierzę w te 53G przy tym wypadku Grosjeana z 29.11.2020 - Grosjean z 211 km/g zatrzymał się na odcinku około 1-2m.
Może czujnik pokazał przeciążenie póki jeszcze bolid był w miarę cały i nadal sunął do przodu kokpitem przedzierając się przez barierę. Następnie nastąpiła dezintegracja bolidu i czujnik przestał pokazywać wartości jeszcze późniejsze (większe) - te, gdy do bariery doszedł już szerszy tył samochodu, nie zmieścił się przez nią, i wtedy nastąpiło nagłe zatrzymanie całej konstrukcji przy którym siły był tak wielkie że przód oddzielił się i został za barierą.
O całkowym wyhamowaniu bolidu na odcinku od przednich kół do końca kopitu świadczy też to, że tył nie odbił się praktycznie wcale od bariery - został wyhamowany na niej do zera, nie miał prędkości która mogłaby mu zostać oddana w postaci odbicia się na większą odległość- też uważam że to nadinterpretacja , XTC 2/12/20 08:03
to, że czujnik zarejestrował impuls takiego przeciążenia nie daje podstawy twierdzić, że każdy elemaent, w tym kierowca był takiemu poddany.Linux - widze , sew123 2/12/20 08:17
tu grono ekspertów i inżynierów z F1 :):)Nine Inch Nails to jest TO :)
iRacing Driver :)
- jeśli jesteś w stanie dodać coś merytorycznego to dawaj , XTC 2/12/20 16:10
Ja uważam, że każdy kto ma jako takie doświadczenie w miernictwie i metrologii będzie wątpił i zadawał tego typu pytania.
Termometr mierzy temperaturę termometru, czujnik przyspieszenia - przyspieszenie czujnika.Linux - @ up , Shark20 2/12/20 18:38
Termometr mierzy temperaturę termometru, czujnik przyspieszenia - przyspieszenie czujnika. - @ up , Shark20 2/12/20 18:40
"Termometr mierzy temperaturę termometru, czujnik przyspieszenia - przyspieszenie czujnika. "
Dokładnie - chyba że ten czujnik był przypięty do ciała zawodnika np. w okolicy klatki piersiowej gdzie mierzą im też tętno.
Wtedy zachodzi pytanie w którym momencie przestał rejestrować przeciążenia - już po szczycie przeciążenia czy jeszcze przed jego szczytem (co sądzę że jest bardzo prawdopodobne)- A jesteście pewni, że przyspieszenia? , Dexter 2/12/20 20:06
123Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - chcesz zwrócić uwagę na zwrot wektora , XTC 2/12/20 22:48
i prostować nazywając opóźnieniem/spowolnieniem? Czy masz na myśli coś konkretnego?Linux
- za wiki , GULIwer 3/12/20 10:32
https://pl.wikipedia.org/...Przeci%C4%85%C5%BCenie "ppłk John Stapp w 1954 r. doznał przeciążenia 46,2 g w saniach rakietowych[3]. W wyniku tego eksperymentu popękały mu naczynia krwionośne w gałce ocznej (okresowa utrata wzroku, który J. Stapp odzyskał – szczęśliwie siatkówki w oczach nie były uszkodzone)."
Ciężko mi jakoś uwierzyć w te 100 czy 200 jakby nie patrzeć niech se kierowca waży 70kg to na tą krótką chwilę waży 7ton (100G) chyba wszystkie organy wewnętrzne by się zrobiły jak naleśnik.I'm only noise on wires - kwestia czasu , Master/Pentium 3/12/20 14:41
10G przyłożone przez 30 minut niemal na pewno cię zabije. 50G przez parę msek może nie być specjalnie groźne. Wierzę że można przeżyć krótkotrwałe 100 czy 200G jeśli przeciążenie jest krótkie a ciało w ochronnym kokonie. Ale to nadal wymaga dużo szczęścia, wystarczy choćby jedna słaba żyłka w mózgu i mówisz papa.Nie ma tego złego , co by się w gorsze
obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
włącz komputer :-)
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|