TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Synology Surveillance Station , 247 7/11/18 08:18 Używa ktoś może synology surveillance station?
Mam problem z długością nagrywania. Cztery identyczne kamery, każda ustawiona po 250GB miejsca na nagranie. Ustawienia kamer identyczne. Jedna nagrywa około miesiąca, a pozostałe 3 rotują się co 5 dni. Co ciekawe jak użyję opcji szacowania wymaganego miejsca na nagranie jednodniowe to przy kamerze 1 pokazuje 10GB, a przy pozostałych około 50GB. Synology jest aktualny, to samo SS. Kamery nagrywają w trybie ciągłym.
Co próbowałem:
- odpiąć kamery, wyrzucić nagrania i dodać na nowo - nie pomogło.
- napisać do synology - z 2 tygodnie czekam na odpowiedz i nic.
Wydaje mi się, że musi być coś z ustawieniami, być może w kamerach choć jak pisałem wyglądają identycznie. Kamery to Hikvision DS-2CD1141-I.
https://www.napad.pl/...a-ip-4mpx-ds-2cd1141-i.htm- ja wiem , elliot_pl 7/11/18 15:28
ze to lopatologia a nie rozwiazanie, ale probowales zamienic kamery miejscami? Fizycznie.
momtoronomyotypaldollyochagi... - Nie... , 247 7/11/18 15:33
...bo dostęp na wysokościach :/i średni mi się chce rusztowania pożyczać itd.
Zresetuje do ustawień fabrycznych jedną kamerę i zobaczę co będzie się działo. Część ustawień SS bierze prosto z kamery, a resztę ze swojej konfiguracji. Być może tam coś jest inaczej ustawione.
Próbowałem nawet dać niższe parametry rejestracji niż w tej pierwszej ale nic to nie zmieniło.- zamień , OzA 7/11/18 17:36
im IP to tak jakbyś "zmienił miejscami", wtedy będzie wiadomo czy problem w kamerze czy Synology
zgraj config kamery poprawnie działającej i wczytaj do pozostałych
może przekroczenie linii, wejście w strefę lub detekcja ruchu jest włączona?
rozdzielczość i ilość kl/sek ta sama we wszystkich?
I sniffed Coke...
but the ice cubes
got stuck in my nose - mam ciągłe , 247 8/11/18 06:57
nagrywanie, nie korzystam z detekcji ruchu itd.
Najpierw do ustawień fabrycznych zrzucę jedną sztukę, albo jeśli można skopiuję konfigurację z tej pierwszej dobrej.- to jeszcze , Katoda Ltd 8/11/18 08:48
upewnij się, że w SS ciągłe nagrywanie jest z tego samego feedu video (bo sporo kamerek ma np. jeden główny feed o wysokiej jakości i pomocniczy o niższej) i tenże feed jest identycznie ustawiony dla wszystkich kamer. Biorąc pod uwagę różnice w ilości danych na 1 dzień możliwe jest, że w grę wchodzą różne jakości odbieranego video (=różne feedy).- tak wiem o tym , 247 8/11/18 11:03
mam ustawione właśnie 2 strumienie, jeden na urządzenia mobilne, a drugi full do nagrywania. Wszytko analogicznie w SS jest ustawione. Jak znajdę chwilę to tą kamerę zresetuje i zobaczymy. Szacowanie miejsca powinno już wystarczyć aby było widać czy są jakieś zmiany.
- Temat chyba ogarnięty , 247 8/11/18 15:33
Problem był faktycznie w ustawieniach kamer, nie SS. SS czytało te ustawienia z niej.
Miałem ustawiony inny bitrate z 1000 na 5000, stąd analogicznie 10GB i 50GB zajętości.
Teraz muszę tylko poszukać jakie najlepsze ustawienia dla kamery zrobić aby nagrania były w bdb jakości.
https://zapodaj.net/35ebe41b376ac.png.html
- Dzięki wszytkim , 247 8/11/18 15:34
za podpowiedzi. Czasami człowiek sam głupoty nie zauważy :) |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|