TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Problem z kontem w banku .. , Fantomas 18/09/18 23:34 W zeszłym tygodniu przyszło mi powiadomienie na telefon, że z mojego konta pobrano pieniądze, może nie duże ale jednak coś mi nie grało ..
sprawdzenie .. pieniądze zostały zaje.. ukradzione z konta
Pobiegłem do oddziału banku i szybka gadka.. Pani w banku sprawdziła, że z mojego konta zrobiono przelew do banku za granicą..
-to Pan to zrobił ?
- a bym tu przybiegał w tej sprawie ?
- natychmiast proszę zablokować kartę, zmienić hasła do konta i piny dostępu. Tak uczyniłem i napisałem reklamację.
Po 4 dniach dostałem maila: przyjęliśmy Pana zgłoszenie i najpóźniej jutro dostanie Pan odpowiedź... nie dostałem,
Następnego dnia dostałem zwrot kasy i maila:
"faktycznie omyłkowo pobraliśmy koszty banku zagranicznego z Pana konta. Zwróciliśmy już pieniądze na konto (..) Z pozdrowieniami Danuta (...) "
co czynić ? Jakieś porady ?.... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... - Moj wrodzony stres , MacLeod 18/09/18 23:37
juz by mi nie pozwolil w tym banku trzymac kasy. Caly czas bedziesz sie denerwowal. Zmienic bank:)SSDD. - zmien bank , Banan 19/09/18 00:15
a to nizsze oplaty, wygodniejsza obsluga online. nawet okazalo sie, ze znizke mam na ubezpieczenie auta. nawet nie bylo problemu gdy zazyczylem sobie karte bez zblizeniowgo chipu :)
podobnie okazalo sie z komorkami w domu. czasami warto sie zmusic na cos nowego. - Na pomyłki to nie poradzi... , Dexter 19/09/18 07:15
Nowy bank też może odwalać manewry, to się zdarza.
Ale jak pisze Banan - to może skutkować niższymi opłatami, wygodą itd.
Ba - można nawet zarobić nawet kilka stówek w promocji typu "załóż u nas konto a dostaniesz xxx PLN". Patrz np. livesmarter lub moniaki.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - ale to pomyłka typowo ludzka , Demo 21/09/18 08:07
zdarzyć się może wszędzie. Decyzję o zmianie podjąłbym w zależności od tego jak bank by podszedł do tematu.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - pomyłka ludzka , Carat 21/09/18 10:36
jest możliwa i jest dopuszczalna ale nie w takim wykonaniu i w takiej kumulacji jak tutaj.
Najpierw błędnie pobrali prowizję - no w teorii może się zdarzyć ale o ile wiem to w praktyce naliczanie prowizji odbywa się automatycznie, więc nie bardzo widzę tam czynnik ludzki.
Ale może faktycznie ktoś musi coś tam ręcznie zatwierdzić i widać, że coś namieszali i przekombinowali.
Potem pracownik nie zweryfikował operacji tylko wpadł w panikę i wszczął fałszywy alarm, w efekcie czego klient stracił kartę płatniczą, zmieniał hasła i zapewne była zbędna nerwówka itd.
Przynajmniej ja tak odczytuję opis sytuacyjny.
Sorry ale dla mnie bank to instytucja w której taka kumulacja błędów jest niedopuszczalna.
Jak sobie nie radzą w takiej sytuacji to co będzie jak pojawi się prawdziwy problem.
Zresztą każdy sam podejmuje decyzje i ma swój własny próg tolerancji dla tego typu wpadek.
- Znam ból , DeathClaw 18/09/18 23:55
Zapisz się do grupy wsparcia na facebook. Jak osiągniesz status "wtajemniczony", to wyślij zapytanie do banku, czy aby na pewno nie mają jakichś procedur dla poszkodowanych... mają i nie daj sobie wmówić, że jest inaczej. To otwiera drogę do 'reklamacji". Teraz masz dwie opcje - pierwsza, to reklamacja, druga to wyżalanie się na forach internetowych..
Zapomniałem spytać - długo masz tam konto?- Nie rozumiem .. , Fantomas 19/09/18 00:11
Czyżby w moim obecnym banku uzależniali wysokość zajebanych/przez pomyłkę pobranych pieniędzy od ilości lat w nim spędzonych ?.... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... - Raczej rozumiesz. , DeathClaw 19/09/18 00:52
Jak uważasz, że "zajebali", to wycofujesz środki do innego banku... bezpieczniejszego. To normalne. Jak uważasz, że coś nie gra, to w dobie wolnego rynku przelewasz kapitał na inne konto w innym banku... lub w skarpetę.
No... zawsze możesz głupio pytać o wiarygodność instytucji na małym forum i czekać na głupią odpowiedź.
No.. chyba, że kombinujesz jak ugrać na wtopie. Cóż... reklamacje i czytanie warunków zawartych w umowie.
Wygląda na to, że bank wtopił, a ty chcesz łatwego rozwiązania by go udupić i aby coś ci dał za swoją wpadkę. Powodzenia.
- no ale to zalezy , Kenny 19/09/18 07:47
"faktycznie omyłkowo pobraliśmy koszty banku zagranicznego z Pana konta. Zwróciliśmy już pieniądze na konto (..) Z pozdrowieniami Danuta (...) "
No i teraz krotka pilka:
1) przyjmowales przelew zagraniczny?
TAK - olac
NIE - patrz punkt 2
2) Zalezy Ci na tym banku?
NIE - zmienic
TAK - patrz punkt 3
3) Jestes klientem premium?
TAK - dzwonisz do opiekuna: gadaj szczerze co spierdoliliscie
NIE - piszesz uprzejmie acz stanowczo na FB: ale co sie stao!? Wyjasnijcie + dajcie KK za za free czy cos :).:Pozdrowienia:. - no i wreszcie , Kenny 19/09/18 07:47
o to za bank?.:Pozdrowienia:.
- dwie historyjki , Nikita_Bennet 19/09/18 13:33
dostałem zamiast ok 400zł prawie 2300 - pracodawca się zawalił. Pracownik pracodawcy chciał abym napisał w tytule zwrotnym przelewu zwrot nienależnie POBRANYCH należności. Zwróciłem z tytułem przelewu nienależnie wypłaconych.
Innym razem mam na koncie jakiś przelew na kwotę coś ponad tysiąc PLN a dane z wpłaty to firma gdzie czasem coś sprzedawałem. Szybki telefon do banku co to za przelew i zaraz po tym telefon do firmy aby sprawdzili nr faktury na kogo była wystawiona. Oczywiście walnęła się pani w firmie. Przelew zwrotny itp.
Do czego zmierzam - ludzie się mylą ot co. Ci zabrali. Mi dali ponad 3 tysie.
Monitoruj konto, ogranicz ryzykowne zabawki (jakieś zbędne a wygodne rzeczy) itp. Oczywiście poproś o szczegółowe i pisemne wyjaśnienia dlaczego zostało pobrane i komu poszły bo może jakieś firmie i ją ochrona danych nie łapie.nikita_bennet (at) poczta.onet.pl - "ludzie się mylą ot co" , Kenny 19/09/18 14:01
ludzie, nie bank :)
W obu Twoich przyladkach bank po prostu zrealizowal dyspozycje i nie mial nic wspolnego z pomylka, a tu ewidentnie cos sie wysralo..:Pozdrowienia:. - wiesz , Nikita_Bennet 20/09/18 12:33
te dyspozycje też zatwierdza jakiś człowiek ;)nikita_bennet (at) poczta.onet.pl
- Tak jak pisał Kenny , Carat 19/09/18 15:29
jeśli przyjmowałeś przelew zagraniczny to nic nie rób.
Jeśli nie było to ja bym raczej zmienił bank, bo to dla mnie zbyt duża pomyłka, aby przejść obok tego obojętnie.
Zresztą w tytule płatności powinna być informacja czego ona dotyczy.
Szkoda tylko, że pracownik banku zrobił wielkie halo, bo przecież oni powinni mieć wgląd w szczegółową historię i wyjaśnić sprawę od ręki.
Tak czy siak zalatuje to trochę brakiem kompetencji. - Bardzo , Fantomas 20/09/18 11:00
Podziękował za komentarze.... reklamacja z prośbą o szczegolowe wyjasnienie poszła do banku ....... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|