Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » slanter 00:17
 » Mademan 00:17
 » Holyboy 00:16
 » piszczyk 00:13
 » Pinokio.p 00:04
 » elliot_pl 23:57
 » Shark20 23:55
 » resmedia 23:54
 » Tomasz 23:53
 » yanix 23:48
 » g5mark 23:42
 » homzik 23:32
 » DJopek 23:29
 » Lukas12p 23:23
 » stefan_nu 23:21
 » rrafaell 23:21
 » myszon 23:21
 » rooter666 23:20
 » Gniew 23:16
 » Fl@sh 23:13

 Dzisiaj przeczytano
 41141 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Problem z kontem w banku .. , Fantomas 18/09/18 23:34
W zeszłym tygodniu przyszło mi powiadomienie na telefon, że z mojego konta pobrano pieniądze, może nie duże ale jednak coś mi nie grało ..
sprawdzenie .. pieniądze zostały zaje.. ukradzione z konta
Pobiegłem do oddziału banku i szybka gadka.. Pani w banku sprawdziła, że z mojego konta zrobiono przelew do banku za granicą..
-to Pan to zrobił ?
- a bym tu przybiegał w tej sprawie ?
- natychmiast proszę zablokować kartę, zmienić hasła do konta i piny dostępu. Tak uczyniłem i napisałem reklamację.
Po 4 dniach dostałem maila: przyjęliśmy Pana zgłoszenie i najpóźniej jutro dostanie Pan odpowiedź... nie dostałem,
Następnego dnia dostałem zwrot kasy i maila:
"faktycznie omyłkowo pobraliśmy koszty banku zagranicznego z Pana konta. Zwróciliśmy już pieniądze na konto (..) Z pozdrowieniami Danuta (...) "

co czynić ? Jakieś porady ?

.... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ...

  1. Moj wrodzony stres , MacLeod 18/09/18 23:37
    juz by mi nie pozwolil w tym banku trzymac kasy. Caly czas bedziesz sie denerwowal. Zmienic bank:)

    SSDD.

    1. zmien bank , Banan 19/09/18 00:15
      a to nizsze oplaty, wygodniejsza obsluga online. nawet okazalo sie, ze znizke mam na ubezpieczenie auta. nawet nie bylo problemu gdy zazyczylem sobie karte bez zblizeniowgo chipu :)

      podobnie okazalo sie z komorkami w domu. czasami warto sie zmusic na cos nowego.

    2. Na pomyłki to nie poradzi... , Dexter 19/09/18 07:15
      Nowy bank też może odwalać manewry, to się zdarza.

      Ale jak pisze Banan - to może skutkować niższymi opłatami, wygodą itd.
      Ba - można nawet zarobić nawet kilka stówek w promocji typu "załóż u nas konto a dostaniesz xxx PLN". Patrz np. livesmarter lub moniaki.

      Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
      Odpowiedzi oleję.
      THX!

    3. ale to pomyłka typowo ludzka , Demo 21/09/18 08:07
      zdarzyć się może wszędzie. Decyzję o zmianie podjąłbym w zależności od tego jak bank by podszedł do tematu.

      napisalbym swoj config,ale sie nie
      zmiescil:(

      1. pomyłka ludzka , Carat 21/09/18 10:36
        jest możliwa i jest dopuszczalna ale nie w takim wykonaniu i w takiej kumulacji jak tutaj.

        Najpierw błędnie pobrali prowizję - no w teorii może się zdarzyć ale o ile wiem to w praktyce naliczanie prowizji odbywa się automatycznie, więc nie bardzo widzę tam czynnik ludzki.
        Ale może faktycznie ktoś musi coś tam ręcznie zatwierdzić i widać, że coś namieszali i przekombinowali.

        Potem pracownik nie zweryfikował operacji tylko wpadł w panikę i wszczął fałszywy alarm, w efekcie czego klient stracił kartę płatniczą, zmieniał hasła i zapewne była zbędna nerwówka itd.
        Przynajmniej ja tak odczytuję opis sytuacyjny.

        Sorry ale dla mnie bank to instytucja w której taka kumulacja błędów jest niedopuszczalna.
        Jak sobie nie radzą w takiej sytuacji to co będzie jak pojawi się prawdziwy problem.

        Zresztą każdy sam podejmuje decyzje i ma swój własny próg tolerancji dla tego typu wpadek.

  2. Znam ból , DeathClaw 18/09/18 23:55
    Zapisz się do grupy wsparcia na facebook. Jak osiągniesz status "wtajemniczony", to wyślij zapytanie do banku, czy aby na pewno nie mają jakichś procedur dla poszkodowanych... mają i nie daj sobie wmówić, że jest inaczej. To otwiera drogę do 'reklamacji". Teraz masz dwie opcje - pierwsza, to reklamacja, druga to wyżalanie się na forach internetowych..


    Zapomniałem spytać - długo masz tam konto?

    1. Nie rozumiem .. , Fantomas 19/09/18 00:11
      Czyżby w moim obecnym banku uzależniali wysokość zajebanych/przez pomyłkę pobranych pieniędzy od ilości lat w nim spędzonych ?

      .... jezeli nie wyłapałes(aś)
      złosliwosci to przeczytaj raz
      jeszcze ...

      1. Raczej rozumiesz. , DeathClaw 19/09/18 00:52
        Jak uważasz, że "zajebali", to wycofujesz środki do innego banku... bezpieczniejszego. To normalne. Jak uważasz, że coś nie gra, to w dobie wolnego rynku przelewasz kapitał na inne konto w innym banku... lub w skarpetę.

        No... zawsze możesz głupio pytać o wiarygodność instytucji na małym forum i czekać na głupią odpowiedź.

        No.. chyba, że kombinujesz jak ugrać na wtopie. Cóż... reklamacje i czytanie warunków zawartych w umowie.

        Wygląda na to, że bank wtopił, a ty chcesz łatwego rozwiązania by go udupić i aby coś ci dał za swoją wpadkę. Powodzenia.

  3. no ale to zalezy , Kenny 19/09/18 07:47
    "faktycznie omyłkowo pobraliśmy koszty banku zagranicznego z Pana konta. Zwróciliśmy już pieniądze na konto (..) Z pozdrowieniami Danuta (...) "

    No i teraz krotka pilka:
    1) przyjmowales przelew zagraniczny?
    TAK - olac
    NIE - patrz punkt 2

    2) Zalezy Ci na tym banku?
    NIE - zmienic
    TAK - patrz punkt 3

    3) Jestes klientem premium?
    TAK - dzwonisz do opiekuna: gadaj szczerze co spierdoliliscie
    NIE - piszesz uprzejmie acz stanowczo na FB: ale co sie stao!? Wyjasnijcie + dajcie KK za za free czy cos :)

    .:Pozdrowienia:.

    1. no i wreszcie , Kenny 19/09/18 07:47
      o to za bank?

      .:Pozdrowienia:.

  4. dwie historyjki , Nikita_Bennet 19/09/18 13:33
    dostałem zamiast ok 400zł prawie 2300 - pracodawca się zawalił. Pracownik pracodawcy chciał abym napisał w tytule zwrotnym przelewu zwrot nienależnie POBRANYCH należności. Zwróciłem z tytułem przelewu nienależnie wypłaconych.
    Innym razem mam na koncie jakiś przelew na kwotę coś ponad tysiąc PLN a dane z wpłaty to firma gdzie czasem coś sprzedawałem. Szybki telefon do banku co to za przelew i zaraz po tym telefon do firmy aby sprawdzili nr faktury na kogo była wystawiona. Oczywiście walnęła się pani w firmie. Przelew zwrotny itp.
    Do czego zmierzam - ludzie się mylą ot co. Ci zabrali. Mi dali ponad 3 tysie.
    Monitoruj konto, ogranicz ryzykowne zabawki (jakieś zbędne a wygodne rzeczy) itp. Oczywiście poproś o szczegółowe i pisemne wyjaśnienia dlaczego zostało pobrane i komu poszły bo może jakieś firmie i ją ochrona danych nie łapie.

    nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

    1. "ludzie się mylą ot co" , Kenny 19/09/18 14:01
      ludzie, nie bank :)

      W obu Twoich przyladkach bank po prostu zrealizowal dyspozycje i nie mial nic wspolnego z pomylka, a tu ewidentnie cos sie wysralo.

      .:Pozdrowienia:.

      1. wiesz , Nikita_Bennet 20/09/18 12:33
        te dyspozycje też zatwierdza jakiś człowiek ;)

        nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

  5. Tak jak pisał Kenny , Carat 19/09/18 15:29
    jeśli przyjmowałeś przelew zagraniczny to nic nie rób.
    Jeśli nie było to ja bym raczej zmienił bank, bo to dla mnie zbyt duża pomyłka, aby przejść obok tego obojętnie.
    Zresztą w tytule płatności powinna być informacja czego ona dotyczy.
    Szkoda tylko, że pracownik banku zrobił wielkie halo, bo przecież oni powinni mieć wgląd w szczegółową historię i wyjaśnić sprawę od ręki.
    Tak czy siak zalatuje to trochę brakiem kompetencji.

  6. Bardzo , Fantomas 20/09/18 11:00
    Podziękował za komentarze.... reklamacja z prośbą o szczegolowe wyjasnienie poszła do banku ...

    .... jezeli nie wyłapałes(aś)
    złosliwosci to przeczytaj raz
    jeszcze ...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL