Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » XepeR 16:41
 » Kenny 16:40
 » NWN 16:40
 » Magnus 16:37
 » Saszkin 16:36
 » elliot_pl 16:31
 » Artaa 16:30
 » Sherif 16:30
 » soyo 16:30
 » KHot 16:22
 » hokr 16:17
 » PaKu 16:14
 » Tomasz 16:08
 » myszon 16:08
 » NimnuL 16:05
 » exmac 15:54
 » bajbusek 15:54
 » SebaSTS 15:52
 » Venom79 15:50
 » metacom 15:49

 Dzisiaj przeczytano
 41135 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

... Graliście już w WoT na nowym silniku fraficznym Core? , SebaSTS 21/03/18 21:28
Jakie wrażenia? Ile macie FPS na swoim konfigu na ustawieniach Ultra?

>-<

  1. ja niet , MacLeod 21/03/18 21:55
    wciaz mi obrzydzenie do tej gry nie minelo

    SSDD.

  2. u mnie Ultra nie wystartuje :P , lukines 21/03/18 22:17
    a na średnich/wysokich, bez AA i innych wodotrysków mam 70-80 fpsów, więc źle nie jest...
    I jedno trzeba przyznać - wizualnie jest miodzio.

    Najprostsze rzeczy są najtrudniejsze:)

    1. ... u mnie ustawienia max poza jakość światła, cieni i trawy na połowę, mozaika terenu off , SebaSTS 21/03/18 22:46
      Na G3258@3,8GHz, 16GB DDR3 2400cl10 i HD7700 ma 30-40FPS na mapach z roślinnością i wodą, na zabudowanych czy stepie 40-50FPS. Jest postęp w grafice poza czasem odpalenia gry i wejścia w bitwę, który znacznie się wydłużył na SSHD.

      >-<

      1. ... w FullHD ... , SebaSTS 22/03/18 12:06
        ...

        >-<

  3. bywa różnie, i5 6600k + 970 i niby jest ok , chris_gd 21/03/18 22:46
    potrafi "pływać" koło 100fps, a jak siada to do 30, ale to też lagi swoje robią

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    1. Coo? , Muchomor 21/03/18 22:59
      Mam na Ultra. Ta sama grafa i i7 4790 - przy v-syncu, jeszcze nie spadło poniżej 59.

      Stary Grzyb :-) Pozdrawia
      Boardowiczów

      1. może on w 4K gra ? , faf 22/03/18 10:40
        a nie w 1440x768 ? :P

        1. Aaa, ... , Muchomor 22/03/18 10:45
          ... to faktycznie, możliwe.

          Stary Grzyb :-) Pozdrawia
          Boardowiczów

  4. 8700k + 780ti , biEski 22/03/18 00:50
    i nie spada poniżej 100 na ultra.

  5. gtx 970, ultra, 80-100 fps, , McBlaster 22/03/18 03:13
    jedynie w gęstym lesie mniej, ale poniżej 70 fps nie spada.

    Nowe mapki bardzo git (niektóre naprawdę super), chociaż widać, że część bardziej dopicowali, część mniej.
    Ta nowa premka Somua SM trochę przegięciowa.
    Ładny nowy garaż.

    Ciekawe co dalej kombinują (oprócz włoskiej linii).

  6. 2500k + 970gts , patinka 22/03/18 08:07
    60-80fps

  7. R1700+RX480 , faf 22/03/18 10:40
    90-120 na ultra

    natomiast po rozpoczęciu jest ok 10 sekunowy freez - w tym czasie czołg jedzie - potem już bez problemu

    na samym początku nie widać leszczy z teamu - można kogoś potrącić - jest komunikat a potem jakby się doczytało i pojawają się czołgi

    raz miałem zwieche muzy - robiło jakieś patatatatata(ta)taj - ale grało się bez spowolnień - po kilku minutach muzyka wróciła do normy

    trzeba się od nowa plansz uczyć tam gdzie wcześniej można było krzaczyć teraz często nic nie ma

    1. przeniosę grę na nvme , faf 22/03/18 10:48
      bo teraz to z talerza puszczam i może dlatego - w końcu WD green to nie demon ;)

      1. ... u mnie również 10s freez na starcie... , SebaSTS 22/03/18 11:10
        ... więc WoT zagości na kompie z RX470 i dyskiem NVMe.

        >-<

        1. yepp , faf 22/03/18 18:37
          na nvme idziejak burza

          folder WOT ma 42GB ? wooot ?

          1. u mnie mniej , GULIwer 22/03/18 19:10
            czyli 38,8GB w tym 3,5GB replay i screenshots i 2,33GB Update

            I'm only noise on wires

  8. A odpalilem.. , MacLeod 22/03/18 11:28
    8600k+1060 gamink w 1440p 60fps nonstop (vsync)
    Gra jest ladna... moze sie odobrzydze:)
    Zadnych lagow i stopow nie zauwazylem.

    SSDD.

    1. ... gra na dysk SSD? , SebaSTS 22/03/18 12:04
      ???

      >-<

      1. Taa , MacLeod 22/03/18 12:22
        Samsung EVO 850 512, Sata

        SSDD.

  9. zwykle 90-120 , GULIwer 22/03/18 19:08
    ale ma szarpnięcia do 70 jak się szybko pokazuje sporo czołgów przeciwnika
    Co do ultra to nie wiem czy wszyscy mają to samo ultra bo u mnie czy ustawienia między High a Maximum czy ultra to zajęte całe 3GB VRAM.
    Z drugiej strony GPU load na ultra 80-100, na high/max 50-80 a klatek (poza spadkami których na high/max) nie zauważyłem mniej
    Ta nowa grafika trochę rozprasza, woda jest skopana w niektórych miejscach, fale morza zalewają czołg a nawet ostrzeżenia nie ma :)
    1680x1050, samo podkręcający się Zotac 1060 3G, i5-3470 +400Mhz, Samsung EVO 840

    I'm only noise on wires

    1. ... tak woda totalnie skopana, świeci się na biało WTF, , SebaSTS 22/03/18 20:40
      ... jakby słońce odbijało od tafli wody zawsze pod idealnym kątem prosto w oczy, ale nie płytka kałuża czy strumyk, który spływa po nierównym terenie!!! Dopiero z bliska jest lepiej...

      >-<

      1. woda jest dziwna na pancerzu też , faf 23/03/18 11:46
        ale to pierdółki - bardziej mnie irytuje, że lufa to tylko ozdoba - niby miało się pokrywać kurzem i śniegiem w bezruchu - jakoś nie zauważyłem.
        Wjechanie do wody miało sprawiać, że czołg będzie mokry i błyszczący, ale jakoś tego nie widać ...jak jest kamuflaż - dopiero na gołym czołgu, jak wjechałem do wody do połowy - to wieża z jasnooliwkowej (US) zabarwiła się na ciemnooliwkowy - ale schło to jak mokra patelnia na piecu - kilka metrów i nima :(
        Jest trochę interakcji z obiektami - np. przewrócenie murku - kawały leżą obok, albo są pchane przez czołg (fizyka zachowania obiektu taka sobie &#8211; jakby kartony pchać)
        - raz słup latarni zaklinował się pomiędzy kołami jezdnymi! i pomimo jazdy sterczał tam wykonując dziwne ruchy - potem zniknął jak wszystko
        Ja wiem że to shooter, a nie symulacja - ale np. fajnie było by w mieście przysypać kolesia gruzem strzelając w ścianę - wtedy -50% do mobilności a może i np. uszkodzona optyka ? :)
        Z drzewami to też powinni poprawić - ja rozumiem drzewka - ale jak tier II <10t przewraca półmetrowe pnie to przesada - w dodatku nawet 60tonowe może i będą w stanie przewrócić takie drzewo, ale korzenie zablokują przejazd - zresztą wjechanie na pień wzdłuż też nie jest dla czołgu zdrowe - może zawisnąć na podwoziu.
        Zresztą taranowanie &#8211; w rzeczywistości kierowca musi uważać - nie może np. uderzyć przednim kołem - T-34 w początkach miały z tym problem - grubszy pień i pękała oś przedniego koła nośnego.

        Ukształtowanie terenu w końcu jakieś takie bardziej realne &#8211; można ugrzęznąć - tam gdzie zwykle ze skarp zjeżdżałem &#8211; zonk &#8211; wjechałem w bruzdy w skałach i ani w przód ani w tył - chyba z minutę siedziałem jak łatwy cel :)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL