TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[MOTO] Suzuki GV II, za/ przeciw/ alternatywy? , Demo 1/12/17 07:46 Moja madzia powoli dokonuje żywota. Rozglądam się za czymś i interesuje mnie GV II, w wersji 2.4L 170KM, PB+LPG, ~2006-2007.
Za, przeciw, może coś innego i dlaczego?
Budżet nieprzekraczalny w którym ma się zmieścić absolutnie wszystko (ewentualne wstępne naprawy, wymiany, ubezpieczenie, założenie LPG jeśli nie będzie) to 35k- dopuszczam więc opcję kupna autka np. za 30k jak i 20k i włożenie 10k w odpicowanie (nie lubię zmieniać samochodów więc te 7-8 lat spokojnie chcę pojeździć).napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Pytanie pomocnicze , ligand17 1/12/17 09:59
To ma być Twój główny samochód, czy dodatkowy?
Bo piszesz, że chcesz kupić samochód 10-12-letni i pojeździć nim kolejne 7-8 lat. To znaczy, że masz zamiar jeździć samochodem 20-letnim?- główny , Demo 1/12/17 10:11
tak samo zrobiłem z moim aktualnym autkiem. Kupiłem jak miało 10 lat i w przyszłym roku pyknie 9 lat użytkowania.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - To chyba nie pomogę , ligand17 1/12/17 13:30
bo jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, żebym miał traktować 20-letni samochód jako główny.
Osobiście wybrałbym coś młodszego nawet z niższej półki - tak maks 4 lata...- Gdyby nie rdza nie uciekałbym z mazdy , Demo 1/12/17 13:36
Liczy się stan techniczny a nie wiek. Żonę mam 2x starszą i bangla :D
napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Nie wiem dlaczego zakładasz , ligand17 1/12/17 15:32
że egzemplarz 10-letni będzie w lepszym stanie technicznym, niż 4-letni?
Oczywiście, że zdarzają się perełki, ale szanse, że taką perełkę znajdziesz, będzie w budżecie i uda Ci się ją ustrzelić są daleko mniejsze, niż znalezienie nieźle utrzymanego 4-latka.- ale warto szukać , Zbyszek.J 1/12/17 15:46
żeby jeździć porządnym 10 latkiem z dobrym wyp, zawieszeniem silnikiem, niż 4 letnim czymś z segmentu B- Dokładnie tak , Demo 1/12/17 15:55
2 sprawa, że mało jeżdżę więc bardziej interesuje mnie odporność na rdzę niż awaryjność w wyniku eksploatacji.
napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Nie zgodzę się , ligand17 1/12/17 17:05
Akurat wyposażenie w 4-letnim samochodzie na 99% pobije na głowę to, co zaoferuje 10-letni w tej samej cenie.- to napisz jakie jest , Zbyszek.J 1/12/17 17:08
porównamy z 10 i 20 letnim - poza tym nie tylko wyposażenie , Zbyszek.J 1/12/17 17:20
auto segmentu D nieporównywalnie lepiej trzyma się drogi, ma lepsze zawieszenie, jest szersze i przez to znacznie stabilniejsze, ma równiejszy rozkład mas między tył i przód, jest bezpieczniejsze i wygodniejsze.
A co do wyposażenia, ja w 20 latku mam klimatronik i pełną elektrykę (wszystko), zmieniarkę CD, sterowanie z kierownicy tego i owego, a z ciekawszych rzeczy to aktywny tempomat - pokaż mi tempomat w dowolnym 4 letnim aucie segmentu B. Nie znajdziesz
Ale skoro o 10 latkach mowa:
9/10-letnia Mazda 6 (GH)
- tempomat aktywny
- skrętne światła (doświetlanie zakrętów)
- bixenony
- webasto z pilotem zdalnego sterowania, zimą klikasz, dopijasz kawe, wychdzisz z domu i w aucie już jest ciepło
- RVM, ostrzeganie o autach w martwej strefie lusterek
- TCS, ASR, ESP i inne takie, chyba z 10 poduszek itp,
- DVD, Navi
- automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu
- spryskiwacze reflektorów
- i pełno innych rzeczy.
Fabia, Corsa, Punto, Polo, i20 - słucham w którym z nich lub innym małym 4 letnim to wszystko jest- "auto segmentu D nieporównywalnie lepiej trzyma się drogi" , NimnuL-Redakcja 1/12/17 18:27
jeśli technicznie nienaganne to tak. Jeśli zawieszenie robione po kosztach, a opony to sypiące się szmaty to już średnio. Jeśli elektronika działa, a zamiast poduszek nie ma wepchniętych trocin to też fajnie.
Ale nie zawsze trafia się na obcego 10-latka, który jest tip-top.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - wśród 9-10 latów , Zbyszek.J 1/12/17 18:59
jest dużo aut od 1 właścicieli, z pełną historią serwisową i w stanie idealnym.- nie spodziewałem się , Demo 1/12/17 19:39
offtopu w tego typu temacie :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - umówmy się , Hitman 1/12/17 19:48
że nikt nie robi remontów generalnych by sprzedać 10 letnie auto - zresztą słowo "idealne" chyba straciło na znaczeniu bo takich autek nowych bywa, że dealer nie ma ;))
Wracając do mazdy to słaby zawodnik do poszukiwań godnej sztuki - wszystkie, które widze, niestety ale ruda wcięła i to ostro..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - heh , Zbyszek.J 1/12/17 20:01
wchodzisz na dowolne forum fanów marki. Dział Giełda / ogłoszenia. To są ludzie którzy pedancko dbają o samochody przez cały okres posiadania. I też je sprzedają zmieniając na nowsze. Takie auta nawet nie pojawiają się na OLX czy otomoto. - a co do Mazdy 6 , Zbyszek.J 1/12/17 20:04
nie jest to słaby zawodnik, bo problemu nie ma jeśli kupujesz od osoby dla której to była kolejna Mazda (druga, trzecia), i znając markę od podszewki, takie auto zostało zakonserwowane zaraz po zakupie (profile zamknięte, podwozie).
- Hmmm... , ligand17 1/12/17 20:18
Po pierwsze: dlaczego zakładasz, że to musi być auto segmentu B? W zakresie cenowym podanym przez Demo znajdziesz też auta z segmentu C i D. I będą miały jeszcze lepsze wyposażenie.
Po drugie: jaka część tego wyposażenia jest naprawdę potrzebna? DVD - nie znam nikogo, kto by to wykorzystywał (ale to akurat żaden wyznacznik) Navi - w 10-letnim samochodzie mapy są nieaktualne, aktualizacja kosztuje, a zresztą teraz i tak wszyscy korzystają z Google Maps/Automapy/Waze/czegośtam innego w telefonie.Tempomat aktywny - jeżeli dużo jeździsz w trasie to OK, ale poza tym raczej mało przydatne. I tak dalej.- DVD sie jeszcze zgodzę, ale akurat tempomat , Zbyszek.J 1/12/17 23:01
ile razy jechałem innym autem z TRN do KRK lub RZE, to zawsze mi go bardzo brakowało.- Hmmm... , ligand17 2/12/17 14:28
Tempomat aktywny - jeżeli dużo jeździsz w trasie to OK, ale poza tym raczej mało przydatne
- propozycje? , Demo 2/12/17 00:52
123napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Jeżeli nie musi to być SUV , ligand17 2/12/17 14:30
to myślę, że jest realna szansa na Focusa/Octavię/C4, przy odrobinie szczęścia 508/Mondeo. Jeżeli masz sentyment do Mazd to niewykluczone, że znajdziesz 3 (na 6 bym raczej nie liczył w tym budżecie).- problem właśnie w tym , Demo 2/12/17 14:49
że nie mam konkretnych wytycznych. GV II tak zwyczajnie mi się podoba i nigdy nie miałem nic 4x4. Ma być na pewno w miarę duże by bez stresu zmieścić rodzinę 2+2.
Czy to będzie suv, sedan, lift back- wisi mi
Czy będzie 4x4 czy FWD czy RWD- wisi mi
Czy będzie to 4 latek niższej klasy czy 10 latek wyższej klasy- wisi mi
Marka, model- totalny brak sentymentów, czy uprzedzeń
Fajnie jakby było mocne (250KM+ na sedana) ale nie mam problemu z sedanem 100KM
Spalanie nie jest krytyczne bo robię tak małe przebiegi, że czy spali 10L czy 15L LPG to- wisi mi (diesel odpada bo zajechałbym turbinę na krótkich odcinkach)
W zasadzie najlepiej to jakby się trafił pewny samochodzik od znajomego/ rodziny i problem sam by się rozwiązał.
Generalnie powyższy brak ograniczeń niby daje b. szerokie pole wyboru, ale jednocześnie ciężko zacząć szukać czegokolwiek :(napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Może to nawet lepiej , ligand17 2/12/17 20:00
ja bym poszedł do najbliższego dużego komisu (takiego, który ma ponad 100 samochodów na placu) i zagadał - co mają do zaproponowanie w takim budżecie. Pooglądaj, poprzymierzaj, powsiadaj - zobacz, jakie rzeczy Ci pasują, co Cię odrzuca - wyrobisz sobie pogląd na kierunek albo nawet na model, którego szukasz - a potem zacznij szukać konkretnego egzemplarza patrząc po forach, otomoto, itp.. - Audi A4 Quattro lub Allroad , Artaa 4/12/17 09:23
tylko budżet... ;-)- zdrajca :P , Tummi 4/12/17 19:51
Legacy albo Outback! :)
T.www.skocz.pl/uptime :D
- zależy jaki , Zbyszek.J 1/12/17 14:21
mam 20 letni, japoński. Nie zawiódł mnie nigdy. Wymieniam olej, żarówki, i ew. co dłuższy czas coś w zawieszeniu.
- hmm , Franz 1/12/17 19:45
Jeśli mało jeździsz (tak piszesz) to nie lepiej coś młodszego ?
Twój budżet bardziej pasuje do Dacia Duster. W tej cenie masz spokojnie 2013-2014, więc ponad połowę młodsze auto.
Wydaje mi się że lepiej mieć auto 4-5 letnie niż tak jak proponujesz 11-12 letnie - pamiętaj że jest już praktycznie 2018 rokJest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - jestem całkowicie otwarty , Demo 1/12/17 19:50
a Duster również mógłby być. Tu też pojawia się pytanie:
Lepiej np. za 20k kupić GV II i wsadzić nawet 10k w odpicowanie pod siebie, czy nowszego Dustera? No bo jakby nie patrzeć, konstrukcyjnie chyba bardziej dopracowany/ jakościowo lepszy GV?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - dla mnie wybor jest prosty , Kenny 1/12/17 21:18
Auta nie psuja sie od przebiegu (o ie nie mowimy o setkach tys km ) tylko ze starosci...:Pozdrowienia:. - proszę Cię... , Chrisu 1/12/17 21:35
sugerujesz, że auto, którym się jeździ (regularnie!) 5-10 tkm i ma 20 lat będzie się bardziej psuło niż auto 5 letnie którym się robi 40tkm? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - czyli 200kkm w 5 lat vs 200kkm w 20 lat? , Kenny 2/12/17 00:10
Jezu...oczywiscie, jak w ogole mozna sie nad tym zastanawiac!?.:Pozdrowienia:. - trafi cie w tym srodku , biEski 2/12/17 00:15
to w swojej 626 masz lepsze materialy w srodku niz ten duster.
Niska cena nowego auta nie bierze się znikąd :) - raczej , Demo 2/12/17 00:50
100-200 kkm w 20 lat vs 200 kkm w 5 lat.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - tylko, że tym co crobiłeś te 200 km w 4 czy 5 lat , Chrisu 2/12/17 10:55
nadal robisz 40tkm rocznie, a staruszek nadal robi swoje 10 tkm rocznie. Nadal uważasz, że staruszek będzie psuł się częściej? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- tak patrzę, to niemal w budżecie , Demo 1/12/17 23:48
bo 32k chodzą nawet dustery z LPG z 2015 (poliftowe). No to już poważna propozycja :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - bez jaj , Zbyszek.J 2/12/17 01:09
wstyd się pokazać z takim autem gdzielkolwiek- jakbym szukał pussywagona , Demo 2/12/17 07:12
to o takowego bym pytał ;)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - zdecydowanie , Franz 2/12/17 07:45
nie jest to auto dla osób z kompleksami.Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - takie coś np? , Demo 2/12/17 11:27
https://www.otomoto.pl/...ura-23-vat-ID6yZrez.htmlnapisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - hmm , Franz 2/12/17 12:42
brak klimy może być problemem, tak samo podstawowe wyposazenie, ale to już musisz sam ocenić co jest Tobie niezbędne.
Najlepiej będzie podpytać równolegle na stronie http://www.daciaklub.pl/forum/viewforum.php?f=29 i podesłać konkretne linki nad którymi się zastanawiasz. Jesli oferta jest daleko od ciebie to czasem idzie sie dogadac z kims aby obejrzal wstępnie za Ciebie o ile jest to w jego okolicy.
Kilka ofert jest też tu: http://www.daciaklub.pl/forum/viewforum.php?f=9Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą.
- taki dodatek: , speed 1/12/17 22:04
Żywotność poduszek powietrznych producenci określają na około 10 lat.
Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Skoda, zalecają wymianę poduszek co 10 lat. Również Honda w starszych typach poduszek zaleca co 10 lat wymianę niektórych elementów, natomiast Ford gwarantuje sprawność air bagu przez 15 lat. Mercedes VW, Seat, Toyota, Nissan oraz obecnie produkowane Hondy i Ople nie przewidują wymiany jakichkolwiek elementów po upływie określonego czasu. Oczywiście pod warunkiem, że diagnoza nie wykryje usterek.
- Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Skoda , Zbyszek.J 1/12/17 22:18
to już wiesz czego nie kupować. Jakoś w grupie gdzie nie trzeba wymieniać jest mocne przedstawicielstwo z Japonii. Czemu mnie to nie dziwi.- Nie jest az tak rozowo:))) , speed 1/12/17 22:26
Po dziesieciu latach , kontrola ukladow poduszek powietrznych musi byc sprawdzana co rok a niektorzy daja co dwa lata.- a zapytaj strażaków , Zbyszek.J 2/12/17 01:22
czy jak wyciągają w PL ludzi z aut 15-20 letnich to w którymś nie zdziadziały poduszki. Nie zdarza się - chyba że auto było z komisu zrobione po dzwonie i faktycznie poduszkek nie było.
Teoretycznie po to 2-3 latach Twój komo powinien przestać działać bo skończyła się gwarancja. I powinno się co miesiąc sprawdzać sprawność wszystkich jego podzespołów.- Zapytaj , , speed 2/12/17 02:15
". G³ówne problemy bezpieczeñstwa
ruchu drogowego w Polsce to:
• niebezpieczne zachowania uczestników ruchu
drogowego, przede wszystkim jazda z nadmiern¹
prêdkoci¹, nietrzewoæ u¿ytkowników dróg,
niski stopieñ stosowania urz¹dzeñ bezpieczeñstwa
(niezapiête pasy bezpieczeñstwa, niesprawne
poduszki powietrzne, nieuregulowane zag³ówki
na przednich i tylnych siedzeniach, nieu¿ywanie
fotelików do przewo¿enia dzieci, niemontowanie
fotelików dla niemowl¹t ty³em do kierunku jazdy)
oraz brak poszanowania praw innych uczestników
ruchu drogowego
• niska jakoæ infrastruktury drogowej
• z³y stan techniczny pojazdów "
Nie po to wymyslili aby po uplywie 10 lat sprawdzac te systemy tylko po to zeby byly caly czas w 100% sprawne. Musial bym byc idiota aby oszczedzac 40-50 $ raz na rok czy dwa lata i modlic sie aby zadzialaly tak jak powinny.
A komputer tez od czasu do czasu czyscisz aby dzialal tak jak powinien czy jedziesz az wszystko stanie od kurzu i paprochow? - Nie zdąża się? , NimnuL-Redakcja 2/12/17 07:38
Nigdy? Dobre sobie.
No ale każdy sobie robi jak chce.
Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- tak, tak , LooKAS 1/12/17 22:32
w japońskich nie nie trzeba wymieniać, bo w wieku kilkunastu lat są w mocno zaawansowanym stadium rozkładu blacharki.
Tak, mam francuza, nie nie jestem ich fanem - miałem 2 mitsu, 1 nissana, 1 subaru, 1 hondę. Wyznaję zasadę jak trafisz tak masz niezależnie od marki.I wanna suck, I wanna lick
I wanna cry and I wanna spit - dokładne, zależy jak się trafi , Artaa 1/12/17 22:48
może być sprawne i niepordzewiałe Megane itp i zdechłe i pordzewiałe subaru, lub mazda- francuzy to jednak elektryka , Zbyszek.J 1/12/17 22:59
choinka na desce, i nie pojedziesz bo coś tam. Tak jak sławetna Laguna II, ale dużo peugeotów ma podobnie choć w mniejszej skali. Zresztą u niemców też się zdarza - ostatnia Vectra.
Japończyki robiąc auta oszczędzają na zabezpieczeniu antykorozyjnym i ja tego nie rozumiem - ale jak ktoś to zabezpieczenie zrobił dodatkowo we własnym zakresie gdy auto było jeszcze jest młode, to jest ze wszystkim spokój. Mechanicznie nie do zajechania, elektryka nie cuduje.- i jeszcze dodając , Zbyszek.J 1/12/17 23:04
nawet jak zaczyna się ta korozja, to ona nie strzela focha i auto nie odmawia jazdy z jakiegoś powodu. A choinka na desce we francuzie tak.... - mam lagune 2 ph2 , LooKAS 1/12/17 23:32
auto ma 12 lat i każdy element elektryki działa, łacznie z kartą hands free.
Wiesz co lubię w lagunie? Że jak przyjebię w twojego nastoletniego japończyka to u ciebie strefa zgniotu skończy się na bagażniku a ja z auta wyjdę i co najwyżej sprawdzę czy żyjesz. https://www.youtube.com/watch?v=mWegXQ81TKwI wanna suck, I wanna lick
I wanna cry and I wanna spit - ten jeszcze lepszy , LooKAS 1/12/17 23:37
https://www.youtube.com/watch?v=GKd75JwsMm0I wanna suck, I wanna lick
I wanna cry and I wanna spit - aha, i jeszcze jedno , LooKAS 1/12/17 23:39
jedynym autem jakie w swoim życiu musiałem holować to honda accord - holującym było moje drugie wtedy auto - skoda felicja 1.9D. Wyglądało to zjawiskowo.I wanna suck, I wanna lick
I wanna cry and I wanna spit - no to , Zbyszek.J 2/12/17 01:17
zapytajmy firm typu Assitance, które zajmują się holowaniem do warsztatów takich aut, które wymiękły w trasie. Niech podadzą statystyki, ile jakich marek.
Tak się składa, że podobny biznes prowadzi kolega. I o ile takich Lagun II (tych przed liftem) holował już kilkadziesiąt, innych francuzów podobnież, to jeszcze nie holował żadnego Japończyka.
- to fakt , Zbyszek.J 2/12/17 00:19
w swoim czasie, czyli w 2002 roku, Laguna II to była zdecydowanie najsztywniejsza konstrukcja samonośna na świecie. Inni dogonili pod tym względem dopiero później.
Podobną sztywność nadwozia i odporność na zgniatanie mają dopiero Accord, Avensis i Mazda 6 z generacji od 2008 roku.
Ale technika idzie dalej do przodu. Taka Mazda 6 2013r, Skyactive, ma już dużo większą sztywność nadwozia niż Mazda 6 2008-2012, i Laguna II.
Ponadto większość zderzeń to jednak nie jest zgniatanie całą powierzchnią przednią, tylko jej niewielką cześcią. I tu wygląda to tak:
https://www.youtube.com/watch?v=_AbU_ZmXWkw
https://www.youtube.com/watch?v=fMcuiFmIQTo
a u innych np. tak:
https://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
ogólnie najwyższą sztywność nadwozia i odporność zderzeniową, ma teraz Tesla Model S. I jest pod tym względem jeszcze znacznie lepsza, niż ta Laguna II.
- Tu mozna sobie dokladnie sprawdzic: , speed 2/12/17 03:13
http://www.iihs.org/iihs/ratings
- brak wiedzy poraża , Hitman 2/12/17 10:24
https://autokult.pl/...zez-poduszki-powietrzne,all
ale Ty masz lepsze zapewne..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas.
- spokojnie , wrrr 1/12/17 22:54
to pojezdzisz jak dorzucisz drugie tyle do nowej vitary (nota bene calkiem fajnej)
w nowszych uzywkach uwzglednij ze serwis i naprawy kosztuja troszke wiecej i te 5kzl rezerwy to pyknie na rutyne (rozrzad, klocki/tarcze, swiece, filtry, oleje, w mostach, w skrzyni, plyn hamulcowy/chlodzacy, oponki i finito) a nie wieksze dopieszczenia
musial bys kupic od kogos z rodziny zeby miec pewnosc co do stanu zeby nie ruszac podstaw, a gdybys mial taka mozliwosc to bys tu nie pisal, wiec wracajac do tematu - wszystko zalezy od szczescia, czy cos sie po rutynie rypnie konkretnego czy nie (a naprawy wiekszych samochodow w tych rocznikach potrafia leciec w grube tysiace)
spokojna jazda to to na pewno nie bedzie ;) - Demo popatrz na to : , speed 2/12/17 02:46
https://www.youtube.com/watch?v=xidhx_f-ouU
Chcesz siedziec w tym starym ? a to tylko 60km/h czy nawet 55km/h- tak naprawdę to chciałbym jakiegoś , Demo 2/12/17 07:12
Maybacha z szoferem. Ale na razie muszę zejść na ziemię, dlatego właśnie ten wątek i szczerze liczę, że dostanę jakieś sensowne sugestie.
napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Prawde mowiac po przejzeniu co jest na rynku nie podjal bym sie doradzania , speed 3/12/17 01:03
Popatrz na to :
https://www.otomoto.pl/...ID6zkofL.html#654723a238
a to juz sporo ponad to co chcesz wydac , podobne auta z okolic 2008 sa tez w tej cenie a wiekszosc drozsza.
Sam wiesz co chcesz ,wiesz ile chcesz wydac ,wybierz to co tobie bedzie najlepiej odpowiadac ( wyglad , stan i ogolne odczucie jak sobie posiedzisz w srodku ) a to czy sie zepsuje czy nie tego nikt nie wie a wiadomo ze kazdy moze nam sprawic figla.- z tego co widzę , Demo 3/12/17 07:46
to jest spora przepaść cenowa między 2008-2007 a 2006. Chyba jakaś bariera psychologiczna, że >10 lat i < jak 10 lat. Wiadomo, że i tak najważniejszy jest stan, i 13 latek może być w dużo lepszym niż 7 latek.
A co do "odczucie jak sobie posiedzisz"...Z tego jestem gotów zrezygnować z racji budżetu jaki mam :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(
- Z tego co widzę trudno będzie kupić zadbanego suzuki grand vitara do 30.000 zł , digiter 2/12/17 13:05
To jest raczej kwota 40K +5K
Możesz kupić używany Dacia Duster
http://www.otomoto.pl/...dealny-1-wl-ID6zmHM4.html
Trzeba mieć jednak świadomość że ten samochód dla wielu osób to obciach i lepiej się nim nie chwalić.
Do przemyślenia ford focus:
http://www.otomoto.pl/...przejechane-ID6zkHQQ.html
Szukaj samochodów z małym przebiegiem < 70.000km i nie starszych niż 6/7 lat
Piszcie do mnie per ty z małej litery |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|