Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ARTi 09:29
 » Kenjiro 09:28
 » rainy 09:27
 » DJopek 09:26
 » Pawelec 09:22
 » cVas 09:20
 » Sherif 09:20
 » ligand17 09:17
 » JE Jacaw 09:14
 » okobar 09:11
 » Chrisu 09:09
 » Lucyferiu 09:04
 » kojot 09:03
 » Matti 09:02
 » GLI 09:01
 » steve 09:00
 » rooter666 08:56
 » Druzil 08:54
 » ulan 08:53
 » abes99 08:52

 Dzisiaj przeczytano
 11224 postów,
 wczoraj 34288

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Potrzebuję pomocy z konfiguracją ownCloud , Doczu 7/09/15 10:04
Sprawa wygląda następująco.
Mam miejsce na serwerze (linuxpl.com) i provider udostępnia także kilka aplikacji, w tym ownCloud
Kiedyś zainstalowałem i działało to jakoś, ale ostatnio chciałem reaktywować tę chmurę i niestety nie da się za wiele zrobić, bo cały czas pojawia się komunikat, że "token wygasł. Spróbuj załadować stronę ponownie" czy jakoś tak.Jestem zalogowany jako administrator, ale nie moge ani dodać katalogu, ani usunąc katalogu, bo cały czas ten komunikat mi się pojawia. Zaktualizowałem do najnowszej wersji i jest to samo.
Ktoś może pomóc ?
Znalazłem jakieś tutroriale ale dotyczące wersji na pc, a nie wiem jak to ogarnąć na serwerze.

  1. wrzuć na pastebina , daver 7/09/15 11:11
    data/owncloud.log (interesujący nas fragment - patrz na timestamp)

    I use arch btw

    1. hmm... , Doczu 7/09/15 11:50
      ... domyślam sie, że piszesz o pliku, który powinienem mieć na kompie, ale ja na kompie nie mam aplikacji ownCloud. Cały czas robiłem wszystko przez www i teraz także tak robię.
      Jedyne co mam w komunikatach to:
      " Pojawił się błąd podczas sprawdzania ustawień serwera
      You are accessing this site via HTTP. We strongly suggest you configure your server to require using HTTPS instead as described in our security tips."
      Kliknięcie na "Tips" niestety daje tylko wynik do spisu tipsów :
      "How to do backups ↗
      Advanced monitoring ↗
      Performance tuning ↗
      Improving the config.php ↗
      Theming ↗
      Hardening and security guidance ↗"

      Ale nigdzie nie widze opcji "security tips"

      Wygląda mi to trochę tak, jakbym miał wymuszone https, ale nie wiem gdzie to wyłączyć. Wejście na adres przez https kończy się błędem 404.

      1. to jest plik , daver 7/09/15 11:55
        znajdujący się na serwerze.

        HTTPS nie działa bo nie masz SSL. To jest "tylko" kwestia szyfrowania. Nie ma wymogu.

        I use arch btw

        1. no jakiś log udało mi się pobrać... , Doczu 7/09/15 12:16
          ... ale nie za wiele tam informacji
          http://pastebin.pl/view/a93e2c95

          1. hmm, kicha , daver 7/09/15 13:24
            Cóż, zerknij na googlowe podpowiedzi na hasło "owncloud token expired reload page"

            I use arch btw

            1. heh... zerkałem zanim tu zadałem pytanie... , Doczu 7/09/15 13:31
              ... ale ni wuja nic z tego nie kumam :/

              1. token expired , daver 7/09/15 13:43
                wskazywałby na problem z session.save_path, ale log czysty. Jeśli to był updejt, sprawdź czystą instalkę, aby wyeliminować możliwość trafienia na jakiegoś buga ownclouda. Jeśli nadal będzie ten problem, uderz do supportu linuxpl.com

                I use arch btw

                1. Update robiłem dzisiaj... , Doczu 7/09/15 15:14
                  ... ale jeszcze przed update było to samo. A wcześniej nic nie było ruszane od momentu gdy wszystko działało.
                  Chyba faktycznie bez wsparcia supportu nie wiele da sie zrobić.
                  Dzięx za pomoc mimo wszystko.

  2. No i problem roziązany , Doczu 7/09/15 16:10
    Otóż napisałem do supportu (swoją drogą duży plus za reakcję, która nastąpiła błyskawicznie, jak bym przez GG korespondował) i gość z supportu pisze ze u niego wszystko ok. Zatem ja spróbowałem na IE (wcześniej próbowałem na chrome) i na IE wszystko ok. Piszę gościowi a on mi odpisuje że też na chrome próbował i u niego działa bez problemu, i zasugerował że może któraś z wtyczek coś bruździ. I tym naprowadził mnie na trop winowajcy. Okazał się nim adMuncher, któremu wystarczyło dodać regułę by nie filtrował adresu i wszystko śmiga jak należy.
    Tak więc cała sprawa skończyła się szczęśliwie, a szybkością działania supportu linuxpl.com jestem bardzo miło zaskoczony.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL