TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
kupiłem nowy router i niestety nie działa , seneka 21/08/14 12:00 kupiłem na swoją firmę w sklepie X-kom router Asusa i nawet nie zapalają się w nim diody po włączeniu do prądu. Chciałbym dostać nowy router możliwie najszybciej więc mam kilka pytań:
1. Czy z powodu niezgodności z umową mogę żądać zwrotu kasy? Czy wtedy pracownik X-kom włącza router do prądu, stwierdza że nie działa i zwraca kasę na miejscu czy wysyła papiery i muszę czekać na kasę kilka tygodni.
2. Ewentualnie inny wariant: zwracam z powodu niezgodności z umową i oni zamawiają kolejny router.
Tak jak pisałem interesuje mnie mozliwie najszybsze dostanie nowego routera. Jeśli mają mi wymieniać router kilka tygodni to wolę poprosić o zwrot kasy i zamówić kolejny router w innym sklepie a kasę od X-kom odebrać nawet za kilka/kilkanascie dni.
Który wariant proponujecie ?- Re: , Kool@ 21/08/14 12:12
[...]Który wariant proponujecie ?[...]
Proponuję bramkę nr 3 - zadzwonić do X-komu i zapytać... - ehh ludzie to maja problemy , zeb 21/08/14 13:29
Ludzie wolą tracić czas np tutaj niż po prostu zapytać u źródła.Zack
- ... , Kalkin 21/08/14 12:42
1. nie
2. nie możesz korzystać z ustawowej "niezgodności towaru z umową" - nie dotyczy Twojego przypadku
Jeśli nie wymienią od ręki routera (a mogą tak zrobić) to najszybszym wyjściem jest zakup nowego routera i reklamacja starego.
W wielu sklepach X-kom są tylko sprzedawcy i nie potrafią podłączyć routera :DThe requested URL was not found
on this server ! Error 404 - dlaczego , Matti 21/08/14 13:39
uważasz, że kolega nie może korzystać z ustawowej "niezgodności towaru z umową"? Masz rację, że nie może od razu żądać kasy, ale wymiany/naprawy na podstawie niezgodności jak najbardziej. Chyba, że nie jest konsumentem.- Re: , Kool@ 21/08/14 13:45
cytat z postu seneki "kupiłem na swoją firmę"... - napisałem post , Matti 21/08/14 16:27
i dopiero to zauważyłem :) Zostaje rękojmia albo gwarancja. Rękojmia o tyle lepsza, że można od razu odstąpić od umowy i zażądać kasy, ale sprzedawca może to zbić wymieniając/naprawiając niezwłocznie towar.
- ... , reev 21/08/14 13:15
morele ma 3 dniowy serwis na takie przypadki na ich koszt, jak ma x-kom? - musisz dzwonić.Kore5Trio, ATI-GF X jakieś tam
cyferki, za dużo ramu, dysk
holograficzny, elektrownia jądrowa - nie mieli innego nowego modelu na wymianę , seneka 23/08/14 11:30
więc zwrócili mi kasę i od razu zamówili kolejny model, który przyszedł w następny dzień.
Tak więc wszystko odbyło się szybko i bezproblemowo przy czym znaczenie miało że przyszedłem z uszkodzonym routerem w następny dzień. Gdybym przyszedł po tygodniu to byłaby już wymiana po sprawdzeniu uszkodzonego modelu przez serwis gwarancyjny czyli czekanie kilka/kilkanaście dni. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|