TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[ot-car] jaki interefejs do samochodu Fabia 2 , Marvel 24/03/14 13:16 mam aktualnie Skoda Fabia 2 z 2010r i chciałbym do niej kupić interfejs do podłączenia z PC. Czy ktoś bardziej zorientowany w temacie może coś doradzić? Takie np. cudo będzie śmigać:
http://www.aliexpress.com/...-Audi/1734208459.html
?Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
tego, co zrobiłeś - tak , PaszkfiL 24/03/14 13:18
fabia w tym roczniku ma interfersj diagnostyczny ODB2 wiec powyzszy kabel bedzie pasował ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - hmm , bartek_mi 24/03/14 14:09
po co przeplacac u chinczyka?
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - dzięki za info , Marvel 24/03/14 15:20
mam gdzieś jeszcze op-com, którego używałem do Corsy. Czy jest szansa, że pójdzie w Skodzie?Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
tego, co zrobiłeś - jeśli corsa ma ODB2 to pójdzie. , PaszkfiL 24/03/14 15:29
j.wo([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- A takimi na BT ktoś się bawił? , abes99 24/03/14 16:06
Takie coś: http://allegro.pl/...h_scope=wszystkie+dzia%C5%82y
Może ktoś polecić jakiś soft do tego (PC lub Android)? Na Androida coś takiego znalazłem: https://play.google.com/....prowl.torque&hl=pl
Narka i pozdruffka ;)
abes99 - ja mam , endern 24/03/14 16:12
działa git, choc glowy nie daje ze ten sam egzemplarz.
Torque to najlepszy soft do tego.
Do odczytu wystarczy.- właśnie się zastanawiam , abes99 24/03/14 16:42
który egzemplarz wybrać :)Narka i pozdruffka ;)
abes99 - nie zawracaj sobie dupy tym shitem , Adex1234 24/03/14 18:37
do grupy VAG to tylko kabel HEX+CAN, auto masz z 2010, to na pewno całe na jest na CANie (odpadają tańsze kable z samym KKL). Szukaj kabla HEX+CAN VCDS. Tą zabawką tylko odczytasz błędy w module silnika. Przekodowywanie, adaptacja, odczyty bloków pomiarowych nie da rady.http://hwbot.org/user/adex1234 - oczywiście , Adex1234 24/03/14 18:39
zdanie przedostatnie dotyczyło 'zabawek' na ELM327, zaś ostatnie dotyczyło kabla HEX+CAN - żeby nie było niedomówieńhttp://hwbot.org/user/adex1234 - Dokładnie , konio 24/03/14 18:51
HEK+CAN VCDS . I tylko to zagwarantuje Ci że odczytasz ze wszystkich sterowników błędy . Tym zrobisz adaptacje w razie potrzeby czy przekodujesz sterownik. Powyżej 2004r tylko taki kabelek da Ci wszystko czego potrzebujesz. - A jak nie mam VAG'a , abes99 24/03/14 19:28
tylko Hyundaia i30 (II generacja od 2012r.) i potrzebuję tylko odczyt ew. błędów? Wystarczy takie coś na BT? Zmieniać i tak nic nie będę bo auto na gwarancji i tym się ASO zajmuje, ale chciałbym mieć podgląd (ot, z czystej ciekawości ;)...Narka i pozdruffka ;)
abes99 - ... , endern 24/03/14 19:39
generalne wszytkie te moduly to to samo, tylko obudową się roznią. Działa to ok i jest bardzo praktyczne bo można z łapy to odpalić z telefonem.
Ale nie powiem Ci jak sobie radzi z najnowszymi modelami samochodów. Tu radziłbym poszukać info w necie, bo są tam jakieś niuanse. Mi tam gra bo moj samochód to 2003r.
Ale bardziej to taki jednorazowy gadzet ;) Chyba że sam chcesz wymieniać jak Ci padnie jakiś czujnik ;)
- myslisz , endern 24/03/14 19:35
ze zwykly człek będzie przekodowywał parametry silnika? Tym bardziej jeśli ma nowszy samochód?- akurat w silniku się raczej nic nie przekodowywuje , Adex1234 24/03/14 20:19
ale wyprzedzenie zapłonu, korekty wtrysków, wartość doładowania czasem warto w silniku pooglądać - zabawką na ELM tego nie zrobiszhttp://hwbot.org/user/adex1234 - korekty , endern 24/03/14 20:29
wtryskow nie jestem w stanie? jesteś pewien? W sumie to to mnie glownie w moim tdi interesowalo.
- a do Astry G 2008 , Artaa 24/03/14 20:17
jaki sensowny interfejs kupić?
Taki tani BT na ELM mam, ale to tylko do zabawy i odczytu części błędów się nadaje.- OP-COM , Adex1234 24/03/14 20:20
powinien dać radehttp://hwbot.org/user/adex1234 - taki ?? to trochę za drogi , Artaa 24/03/14 20:23
;-))
http://allegro.pl/...ander-op-com-i4066875400.html
coś tańszego?- a tech 2 , Artaa 24/03/14 20:27
http://allegro.pl/...udi-w-24h-fv-i4047491602.html
Tylko nie wiem czy w Astrze G coś się zmieniło w latach 2004-2008,
pewnie nie ale... - poszukaj na ali , Adex1234 24/03/14 20:32
ten za 69 na allegro to tylko KKL, także wątpię w działanie w nowszych samochodach (na magistrali CAN)http://hwbot.org/user/adex1234 - silnik Z14XEP , Artaa 24/03/14 20:39
czyli w produkcji od 2003, ale na screenach z programów go nie widziałem, jest chyba tylko ten bez P- Re: , Kool@ 24/03/14 20:53
A co chcesz uzyskać tym interfejsem?... - standard - możliwe dużo , Artaa 24/03/14 21:54
;-)
odczyt i kasowanie kodów usterek, ze wszystkich możliwych modułów
- Silnik
- ABS
- AirBag
- AT
itp
Odczyt parametrów bieżących
Dane zatrzymane (ramki zamrożone)
Test sondy Lambda
Monitory pokładowe
Wybrany test kontrolny
Informacje o sterowniku (ECU)
Włączanie wyłączonych funkcji, np komputera itp
- Re: , Kool@ 24/03/14 22:16
Jeżeli chcesz mieć pełną funkcjonalność kodowania funkcji to tylko Tech2.
OP-COM nie jest w stanie zrobić niektórych rzeczy.... - czyli taki kabel jak z linku wyżej? , Artaa 24/03/14 22:38
plus soft wystarczy?- Re: , Kool@ 25/03/14 09:45
Ten za 69,00 zł? Zapomnij - to nawet koło Techa nie leżało.
Oryginalny Tech2/OP-COM to około 2,5-3 tys zł - jak widzisz na Allegro tego nie ma....
- czyli przynajmniej teoretycznie ten kabelek z ali, ktory podalem w pierszym poscie , Marvel 25/03/14 10:20
powinien dac rade? w opisie niby jest HEX CAN VCDS :)Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
tego, co zrobiłeś
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|