Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Tomasz 16:08
 » myszon 16:08
 » NimnuL 16:05
 » Sherif 16:03
 » Artaa 15:56
 » exmac 15:54
 » bajbusek 15:54
 » SebaSTS 15:52
 » Venom79 15:50
 » metacom 15:49
 » DYD 15:49
 » AdiQ 15:48
 » DJopek 15:47
 » KHot 15:47
 » Granth 15:46
 » biEski 15:44
 » bieniek 15:41
 » b0b3r 15:36
 » NWN 15:36
 » McMi21 15:32

 Dzisiaj przeczytano
 41141 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Obejrzeć do końca. Puenta jest dobra. , ptoki 16/03/14 00:09
A po akcencie myślę że to synek z katowic albo chorzowa :)

http://www.wykop.pl/...omorkowe-robia-nas-w-ciula/

  1. Puenta? , DeathClaw 16/03/14 00:41
    Jak robię kupę to puenta ląduje tam, gdzie jest cel tej "wypowiedzi".

    Nie to, że się w kwestii nieuczciwości umów się zgadzam ale granice są określone, a poza nimi są usługi i zdrowy rozsądek.

  2. Nie lepiej było dac od razu link , buddookan 16/03/14 07:16
    na YT ? http://www.youtube.com/watch?v=JPCBB50jvXI#t=79

  3. Jaki "kozak"... , Dexter 16/03/14 10:21
    Ale słuchać to sięgo niespecjalnie da, chyba dziabnął coś na odwagę.

    Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
    Odpowiedzi oleję.
    THX!

    1. pewnie trema , Marcus 16/03/14 11:31
      a prawda jest taka, że trzeba zawsze czytać umowy przed podpisaniem. Jednak zazwyczaj są pisane takim językiem, że nie sposób to za pierwszym razem ogarnąć. A z drugiej strony - nie zgadzasz się na warunki umowy? - nie masz oferty jaką proponuje Ci usługodawca.

      Nie wolno niczego nie robić tylko
      dlatego, że nie można zrobić
      wszystkiego.

      1. Chybaście chłopaki nie obejrzeli tego materiału. gostek czytał. I chciał wyłączyć te usług , ptoki 16/03/14 13:54
        e. Ale sie nie dało. I nawet napisał do niemców pismo na które nie raczyli odpowiedzieć.

        To co miał jeszcze zrobić. Na ile ponowne czytanie pisma/umowy by te sytuacje poprawiło?

        1. szukasz niemieckiego spisku tak jak większość nieudaczników , viktorio 16/03/14 14:21
          którym w życiu nie wyszło i szukają wroga.
          Moja matka ma t-mobile i bez problemu tą usługę można wyłączyć przez internet w panelu sterowania. Nie dzieje się to jednak natychmiast tylko w ciągu 24h przychodzi sms potwierdzający a usługa jest wyłączana od najbliższego okresu rozliczeniowego. To wszystko jest napisane w regulaminie. Nawet jeśli wyrzuciłeś regulamin to nie trzeba nigdzie jeździć żeby się o tym dowiedzieć tylko wystarczy zadzwonić do BOK T-Mobile.

          Oglądasz filmy półgłówków i sam się nim stajesz.

          1. No i jakoś lolek z filmu tam klikal i nie udalo mu sie tego wylaczyc. , ptoki 16/03/14 21:34
            A nieudaczników szukaj sobie w swoim domu.

          2. akurat z t-mobile mam doświadczenie , bajbusek 17/03/14 16:05
            żona wyłączała różne usługi przez internet i miesiąc po odklikanej usłudze (wyłączonej według konta) przychodził rachunek do opłacenia z usługą :) ... na pisma nikt nie odpowiadał, telefon do BOA zawsze ten sam - tak, tak to pomyłka - kolejna faktura przyjdzie z korektą ... i tak 3 kolejne faktury. Przyszło nawet pismo egzekucyjne, że nie płacimy pełnej wartości faktury - dopiero jak znajoma kancelaria adwokacka napisała w moim imieniu pismo o kwotach bezspornych, nękaniu klienta i pozwem sądowym to przyszła faktura korygująca.
            Ta firma to jest pokraka jakich nie brakuje w Polsce - przykłady można szerzyć - np podobnie zachowuje się Vectra (ta od kablówki) - póki wszystko działa to jest cacy, jak trzeba coś reklamować to obsługi klienta BRAK. To jest taki znak szczególny naszych "kapitalisuf" - gość z utuba się myli - oni ruchają wszystkich jak leci - a nóż się dadzą ...

  4. miałem , LooKAS 16/03/14 15:34
    podobne jazdy jak mama przedłużała umowę w tmobile. Wszystko pięknie ale przez miesiąc wyłaczałem te pierd.. usługi dodatkowe, mama ma teraz prikaz, że jak dzwonią i coś oferują to ma odpowiadać: nie mam czasu i się rozłączyć. Najgorsze to wdać się w dyskusję z tymi chu...
    Od 2lat mam numer w mbanku. Może nie dostaję 1000smsów za darmo, może nie mam pakietów milion minut do miliona ludzi. Ot proste 19gr do wszystkich i ...tyle. Nie dostałem jeszcze żadnej reklamy smsowej, nikt nie dzwoni z propozycjami typu tablet z biedronki za tysiącpińcet w 36 ratach.

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

    1. Ja jakimś cudem mam prepaida i też mam spokój. Jak jakaś zabłąkana dusza dzwoni z promocją , ptoki 16/03/14 21:39
      i nie chce dac spokoju to wyciszam mikrofon i odkladam fona na bok :)
      wykrwawia sie po około 3 minutach ignorowania :)

      A na pracowe numery zazwyczaj nie dzwonią.

      Generalnie jak czytam o tym jak ludzie maja problemy z usługodawcami dziś to sie za głowe łapię. Bo z jednej strony niby w wiekszosci wypadkow obsluga jest dobra ale jednak jeden na tysiąc jest problematyczny. i wtedy nie ma co być takim klientem.

      Podobna sprawa jak z tym felernym mercedesem. Co to lata w serwisie spędził.

      1. tu już , LooKAS 17/03/14 07:36
        nie chodzi o problemy, ale traktowanie klientów jak dojne krowy bez zachowania pozorów, że im na tobie zależy. Kiedyś się bardziej starali.

        I wanna suck, I wanna lick
        I wanna cry and I wanna spit

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL