TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Karta graficzna - reklamacja a oryginalne opakowanie , Yog-Sothoth 12/03/14 14:21 Kartą której używam ostatnio zaczęła być problemowa, zdarzają się zwiechy, do tego widać "mrówki" czy zakłócenia na jasnych elementach (Sapphire 7870). Dzwoniłem do sklepu i oczywiście można oddać na gwarancję, ale przy wymianie na nową podobno wymagają oryginalnego opakowania, którego nie mam.
Poczytałem chwilę że lepiej oddać z tytułu niezgodności towaru z umową, ale wolę się jeszcze spytać bardziej doświadczonych w tej kwestii jak to jest z tym opakowaniem, bo później już chyba nie można zmienić na jakiej podstawie zgłaszana jest sprawa.wrong fool! - z tego co wiem , Chrisu 12/03/14 14:23
to w UE możesz zostawić pudełko przy zakupie w sklepie i tyle. Ty masz obowiązek tak zapakować urządzenie by było "bezpieczne". /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - do gwarancji , ViS 12/03/14 15:04
mogą nawet wymagać żebyś zrobił 10 pompek przed reklamacją.
Na niezgodność towaru z umową możesz oddać w bezpiecznym opakowaniu, nawet bez paragonu z jakimkolwiek dowodem zakupu np. przedrukiem z banku
tu masz ładnie wyjaśnione
http://www.jakkupowac.pl/...-prawny/gwarancja.html
http://www.jakkupowac.pl/...sc-towaru-z-umowa.html
I will not buy this record - it is
scratched. - aale też , ViS 12/03/14 15:06
minus jest taki, że na gwarancji mogą Ci właśnie dać nowszy fabrycznie nowy model karty (zależy od producenta). Natomiast przy niezgodności towaru z umową sklep może się z Tobą bujać i oddać w stanie zgodnym z umową, czyli np. przelutowaną :)
Dlatego zawsze warto trzymać opakowania i paragony, wtedy bardzo często ręka w rękę wydają nowy sprzęt. Sklep zadowolony,klient zadowolony, miejsca dużo nie zajmuje.I will not buy this record - it is
scratched.
- hehe , LooKAS 12/03/14 15:42
pomijam fakt, że nikt jej nie wymieni na nową, bo 7970 nie dostaną ani odpowiednika (280x)
ale pierwszy raz słyszę o takich wymogach (a reklamowałem w abc data, action, ab itd), ba! najczęściej chcą 'golasa' bez żadnego wyposażenia.I wanna suck, I wanna lick
I wanna cry and I wanna spit - mnie 7950 gigabyte , Hitman 12/03/14 16:57
wymieniają na nówkę 280x i nie jest to odosobniony przypadek.. pudełek też nigdy nie chcieli..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas.
- Poczytałem , Yog-Sothoth 12/03/14 16:14
Czyli oddaję z tytułu niezgodności z umową, rozumiem że jakieś pismo trzeba im wyskrobać żeby się pod nim podpisali?
A co z nią zrobią to nie wiem, mi zależy żeby działała bez problemów, ale za nową też się nie obrażę :)
Sklep to Cross 2000 z Warszawy.wrong fool! - tak, złóż pismo , ViS 12/03/14 16:25
razem z kartą - przypilnuj żeby osoba przyjmująca dokładnie obejrzała przy Tobie kartę i potwierdziła zleceniem serwisowym że nie dopatrzyła się żadnych uszkodzeń mechanicznych. Oryginał pisma oni podpisują, niech zrobią ksero i oddadzą Tobie razem ze zleceniem serwisowym. I mają 14 dni na ustosunkowanie się.I will not buy this record - it is
scratched. - nie zapomnij , ViS 12/03/14 16:28
dołączyć informacji na czym polegała niezgodność towaru z umową w chwili wydania ;) jeśli karta ma powyżej 6 miesięcy od zakupu. To jest kruczek prawny... Ale najczęściej w serwisach nie chcą robić za dużo problemów więc nie przyczepią się i nie będą żądać ekspertyzy fachowca ;)I will not buy this record - it is
scratched.
- a czy w dokumencie gwarancyjnym , Darek K. 12/03/14 17:15
jest napisane ze ma być oryginalne pudełko?Everything that has a beginning has an end - Tak , Yog-Sothoth 12/03/14 17:45
jak wyżej.wrong fool! - nigdzie nie napisałeś , Darek K. 13/03/14 00:42
ze w dokumencie gwarancyjnym jest wymóg zwrotu w oryginalnym pudełku, tylko że taką dostałeś informację od pracownika.Everything that has a beginning has an end - Doczytałem później , Yog-Sothoth 13/03/14 08:34
Tak czy inaczej pozostaje tylko jedna droga reklamacji.wrong fool!
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|