Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ini1 04:28
 » Zbyszek.J 04:07
 » Zibi 03:29
 » Shark20 03:15
 » Piwomir 03:00
 » Visar 02:28
 » GULIwer 02:20
 » elliot_pl 01:06
 » Pinokio.p 01:03
 » ham_solo 00:53
 » Paweł27 00:51
 » Martens 00:45
 » Wedrowiec 00:33

 Dzisiaj przeczytano
 41126 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Czy ktoś wie jak załatwiać gwarancję z XFX ? , Muchomor 11/03/14 10:54
Brat ma kartę z drugiej ręki, ale jeszcze na gwarancji. Radek 7950 od XFX. Padł po trochę ponad roku.
Karta kupiona przez internet (w UK), więc chcemy gwarancję załatwić przez producenta i tu jest ciekawie, bo producent nas odsyła gdzie indziej. Posłali linka gdzie mamy sprawę zgłaszać, a tam znów pisze, że generalnie, to należy takie sprawy załatwiać z producentem.

Orientuje się ktoś jak to wygląda z XFX?

Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów

  1. ... , Kalkin 11/03/14 13:44
    Reklamuj tam gdzie kupił pierwszy właściciel. U polskiego dystrybutora (Extrememem) nie wyreklamujesz.

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. Kupione ... , Muchomor 11/03/14 15:22
      ... w UK (ja siedzę w IRL) w sklepie internetowym - nic znanego, dlatego wolałbym to załatwić z producentem. Trochę kuriozalna sytuacja. Opisałem to technikowi, więc zobaczymy co odpowie.

      Stary Grzyb :-) Pozdrawia
      Boardowiczów

  2. Padł mi chłodzenie w XFX 7850 , blimek 11/03/14 21:09
    Kupione w agito wysłałem reklamowałem., po 3 tyg przysłali nowy egz. Generalnie xfx z chin lepiej reklamować u sprzedawcy
    .

    twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

    1. Tego się bałem. , Muchomor 11/03/14 21:16
      My mamy tu jakiś oddział w UK, więc wolałem unikać wysyłki do sklepu (też w UK), bo to żadna wielka firma. Widzę, że producent też nie bardzo.
      Opisałem technikowi sprawę i odpowiedzi brak, ale status się zmienił z "with technician", na "pending", to i może coś się zacznie dziać.

      Stary Grzyb :-) Pozdrawia
      Boardowiczów

      1. myślałe, że na wyspach , Demo 12/03/14 07:58
        reklamacje idą dużo sprawniej (z moich doświadczeń blisko ideału). Może niepotrzebnie się obawiasz?

        napisalbym swoj config,ale sie nie
        zmiescil:(

        1. Wygląda, że oni nie mają biura w UE. , Muchomor 12/03/14 14:45
          Kolo mi napisał, że mogę to załatwić bezpośrednio z producentem, ale to potrwa i będę płacił cło ... wtf?
          Muszę jednak uderzyć do sklepu.

          Stary Grzyb :-) Pozdrawia
          Boardowiczów

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL