Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » hokr 06:50
 » NimnuL 06:47
 » KHot 06:45
 » Demo 06:43
 » PeKa 05:39
 » SebaSTS 05:32
 » GULIwer 05:04
 » Killer 04:52
 » Lucyferiu 04:29
 » Martens 04:12

 Dzisiaj przeczytano
 41100 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Play - trudna sprawa , Zbyszek.J 2/02/14 19:09
Witam. Proszę o pomoc w trudnej sprawie dotyczącej operatora. Opis sytuacji jest na forum prawnym:
http://forumprawne.org/...kresu-wypowiedzenia.html

  1. Trudno, to mi jest zrozumieć, dlaczego zwróciłeś się z tym pytaniem pod inny adres... , evil 2/02/14 22:13
    ;-)

    Formy kontaktu z instytucji o które pytasz są dość jasno zarysowane na ich stronach internetowych.

    Co zaś tyczy możliwości kwestionowania legalności poczynań operatora, to nie mam wątpliwości. Niby "czemu nie"?

    Pisz reklamacje, podeprzyj się treścią umowy i czekaj na pierwszą odpowiedź.
    Doświadczenie podpowiada mi tylko, że nie warto zrażać się do walki po jej otrzymaniu. ;-)

    d: || nie kradnij - rząd nie lubi
    konkurencji || :P

  2. proste pytanie... , Chrisu 2/02/14 22:41
    jak w umowie jest opisane z doładowaniami?
    Konsultant mógł mówić, że po 2 latach dostanie domek z ogródkiem...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. Moze , Ament 2/02/14 22:43
      to byli z Mumio?

      I
      -AMENT-
      I

    2. jeżeli , ligand17 3/02/14 11:05
      jesteś w stanie udowodnić, że sprzedawca zapewniał o tym domku z ogródkiem to masz prawo wymagać takiego domku.

      1. no właśnie , Chrisu 3/02/14 11:25
        jeżeli jesteś w stanie udowodnić...

        /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

        1. I właśnie dlatego , ligand17 3/02/14 14:37
          Wszystkie rozmowy z konsultantami dotyczące umów nagrywam - oczywiście najpierw uprzedzam o tym fakcie. Co ciekawe, od kiedy wprowadziłem taką praktykę to nikt mi nie chce już nic wcisnąć a wielu się od razu rozłącza...

  3. generalna , ibiz 3/02/14 11:56
    rada dla wszystkich. Nie słuchać konsultanta, ani obsługi w punkcie (tzn. nie ufać w to co mówią). Czytać, czytać i jeszcze raz czytać umowę i jej warunki. W tym przypadku, tak jak radzi kolega, pisz reklamację i czekaj na oficjalną odpowiedź. Następne kroki będą uzależnione od tego co odpiszą...

    1. hue hue , ViS 3/02/14 13:40
      mnie kiedyś nieźle w TPSA wrobili telefonicznie, nie będę pisał durnej historii bo chyba kiedys tu umieszczałem, ale w skrócie - pani konsultantka wypełniająca wszystkie moje formularze i zamówienia i odpowiadająca na pytania okazała się "praktykantką, już nie pracuje" a rozmowy telefonicznej nie można przesłuchać, "ponieważ nie są do wglądu klientów" :) :) :) (:
      tak czy inaczej po dwóch pismach łaskawie przyznali mi rację.

      I will not buy this record - it is
      scratched.

  4. a treść tej umowy jak brzmi? , masza 3/02/14 14:02
    nigdzie nie ma tam czasem zapisu odnośnie minimalnych doładowań?

    W innych sieciach np. plus czy t-mobile, musisz zasilać przynajmniej raz w miesiącu tą konkretną kwotą (kontraktową oni to tak nazywają) i koniec. Mnie to konsultant nawet przestrzegała, żeby czasem nie rozdzielać.

    Jak wygląda treść tej Twojej umowy ?

    Pozdrowionka !!!

    1. tylko dziwne jest to z tą ważnością połączeń u Ciebie , masza 3/02/14 14:09
      że mimo tego rozdzielania zasileń ta ważność połączeń była aktywna...
      mogliby chociaż powiadomić, że coś jest nie tak....bo tam w tym punkcie który cytujesz wyraźnie napisali "w terminie 90 dni od daty przekroczenia okresu ważności połączeń wychodzących".

      A Ty te połączenia miałeś aktywne jak rozumiem.

      Pozdrowionka !!!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL