Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ARTi 09:33
 » steve 09:31
 » Nazgul 09:29
 » rrafaell 09:29
 » myszon 09:28
 » braveh 09:28
 » jablo 09:26
 » Kenny 09:23
 » rooter666 09:21
 » kicior 09:19
 » Demo 09:19
 » Sherif 09:16
 » NimnuL 09:16
 » rurecznik 09:16
 » Robak 09:14
 » Ament 09:07
 » Lucyferiu 09:04
 » Wedrowiec 09:04
 » Tomasz 08:55
 » emigrus 08:55

 Dzisiaj przeczytano
 41112 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

;-) kolejna odsłona dokonań super samolotu , sred 5/11/13 20:52
http://wiadomosci.wp.pl/...16144798,wiadomosc.html

Ciekawe czy kiedyś to się skończy... ;-))

  1. eh...było , PrzeM 5/11/13 21:26
    Arbuzy kupić

    PrzeM

    above the mind - powered by meat...

  2. tak to jest , Franz 6/11/13 07:51
    jak decyzje podejmują biurokraci a nie wolnorynkowe firmy...

    Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
    Niedługo nas z ujni europejskiej
    wyrzucą.

  3. Taaaa , Birdman 6/11/13 08:10
    pewno w ramach przeprosin boing da lotowi jednego za free... Ale fakt faktem ze zamiast kupowac tego amerykanskiego syfu mogli kupic airbusy...

    ping?

  4. taaa. A LOT łaskawie czeka na to co Boeing powie... , Chrisu 6/11/13 08:17
    A powie pewnie "damy wam 1% upustu na następnego" ;)

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  5. zawsze , LooKAS 6/11/13 08:58
    można je oddać, tak jak ktoś 2sztuki oddał we wrześniu 2001r.

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

    1. no pewnie , Franz 6/11/13 11:30
      że może i zapłaci ogromną karę leasingową tu nie ma miejsca na sentymenty. Lot nie potrafił nawet wynegocjować odszkodowania za uziemienie maszyn z powodu wady fabrycznej tak jak to zrobiły inne linie lotnicze... ale co tam stać nas :)

      Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
      Niedługo nas z ujni europejskiej
      wyrzucą.

      1. chyba , LooKAS 6/11/13 11:49
        powinienem dopisać, że tamte ktoś zaparkował na WTC.

        I wanna suck, I wanna lick
        I wanna cry and I wanna spit

  6. samolot jest równie dobry jak poprzednie modele, a nawet lepszy , bwana 6/11/13 09:04
    niestety, konstruktorzy uparli się, żeby usprawnić system wykrywania usterek;-D

    "you don't need your smile when I cut
    your throat"

  7. mistrzostwo lotu , Piratez 6/11/13 09:07
    na pokładzie 104 osoby

    210 – 330 (zależy od wersji)

    puste przebiegi - pamiętam jak leciałem do NY to miejsc wolnych było tyle że każdy leżał w poprzek na 3 siedzeniach.

    1. Tu sie kłania umiejętnośc marketingowa. , ptoki 6/11/13 09:20
      I niekoniecznie jest szansa na to że dało by sie lepiej zarobić na obniżce cen byle wozic więcej.

      Bo dodatkowi pasażerowie to dodatkowa waga i trzeba by tankowac więcej, a wiecej paliwa to wieksza waga :)

      Jest szansa na to że po prostu z polski zapotrzebowanie na loty do usa jest małe i gmyranie przy cenie, obłozeniu nie poprawi sytuacji a może sprawić że ludzie zaczną kombinowac z terminami wylotów tak aby było taniej. I se lot rynek popsuje.

      Tak czy siak jak juz to bym na miejscu lotu zmniejszyl ilosc lotów albo wprowadził loty warunkowe w dnie kiedy obłożenie jest nikłe.
      Czyli na tydzień przed lotem przebukowują ci lot na kolejny dzień czy cos...
      I tu pole do popisu w firmie jest. I tego sie przyczepić można by.

      1. a dlaczego nie kupią małych samolotów? , Chrisu 6/11/13 09:23
        już część problemu z głowy.

        /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

        1. małe samoloty , Piratez 6/11/13 10:13
          nie mają takiego zasięgu.

          Problem lotu to brak marketingu - nawet nie trzeba zmieniać połączeń.

          Ja lotem lubię latać - dobrze karmią:D

          Lot chciał odbić się od dna dzięki dreamlinerom - moim zdaniem ruch był bardzo dobry.

          Chciałbym zobaczyć statystyki jak wygląda usterkowość w innych modelach - nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że jest to zwykła papka medialna.

          1. Polataj z Emirates... , Muchomor 6/11/13 11:17
            ...to zobaczysz co to dobre karmienie.

            Stary Grzyb :-) Pozdrawia
            Boardowiczów

          2. problem , Franz 6/11/13 11:39
            to związki zawodowe, przerost biurokracji, oraz nie jednolita flota samolotów nie da się tanio latać mając tak różne maszyny. Lot jest tak mało warty że nie ma żadnego chętnego na jego kupno. Ich majątek praktycznie został wyprzedany, teraz została marka, logo i parę budynków, samoloty - te cenniejsze i tak nie są ich.

            Recepta - bankructwo LOT-u. Da to większą przetrzeń do działania Euro-Lotowi który z nowymi bombardierami (11 sztuk już mają a stare ATR zostały dosłownie kilka dni temu całkowicie wycofane ze służby) może latać po całej europie bez problemu. I co najważniejsze już w przyszłym roku firma będzie na 0, w tym roku nie dali rady bo mieli mieszaną flotę samolotów a to jest bardzo kosztowne. Tanie linie lotnicze mają jeden typ samolotu LOT tego nie rozumie dlatego powinien upaść jak każda nie rentowna firma...

            Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
            Niedługo nas z ujni europejskiej
            wyrzucą.

        2. Bo to juz jest inwestycja. I w rezultacie trzeba , ptoki 6/11/13 10:20
          mieć i duzy i mały i latać nimi na zmiane. Oszczednosc niby jest ale raczej niewspolmierna do kosztu.

          Tu sie klania regulacja "przewozowa" niby niewinne warunki o tym ze przystanki maja byc opisane, rozklad jazdy ustalony, cenniki publikowane itp.
          A w rezultacie połączenia mniej uczęszczane albo "niestabilne" sa trudne do utrzymania.
          Bo albo trzeba jezdzic na pusto albo dostaje sie bure od pasazerow ze tłok albo brak biletów i narzekanie że przewożnik na taki okres gorący nie przewidział wzmozonego ruchu.

          Część winy to rzeczywiscie ponosi przewoźnik ale część bierze się z uregulowań, które w stabilnych połączeniach sprawdzają sie i są dobre ale w niestabilnych są problemem dla obu stron.

          To że lot to kawał betonu i bajzel to jedno. Ale gdyby nie uregulowania to może by sobie jakoś lepiej radził.

          A tak choćby potop albo dwie osoby na pokładzie to samolot musi leciec bo rozkład i jak nie poleci to kara...

          Podobnie w kinie. Kiedys wzialem ojca do imaxa i na sali siedzielismy sami (tzn, ja, ojciec, i jeszce trzy osoby które były z nami). I sie dziwil ze seans leci...

          1. OK, rozumiem, ale , Chrisu 6/11/13 11:09
            to nie są Chrisu Airlines z 2 samolotami. Jakiś niewielki backup (powiedzmy 2 samoloty) chyba mają. A przede wszystkim kogoś do przygotowywania porządnego rozkładu lotów...

            /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

            1. Backup pewnie jest. Ale korzystanie z backupu kiedy rejsowy lata , ptoki 6/11/13 11:31
              jest pewnie nietrywialne.
              Bo mogło by sie okazać że taki duzy musi lecieć na lotnisko małe, z małym obsadzeniem wlasnie jako backup. I wtedy koszty też by sie zrobiły, aczkolwiek mniejsze.

              Można do tego podejść inaczej:
              Ceny dla pasażera transatlantyckiego raczej są w normie bo cała branża ma podobne i też jakoś kokosów nie kręcą.
              A ktos u nas wymyslił że lot to ma być światowy przewoźnik i ma latac na wszystkie końce świata. A to może być bezsensu bo u nas takiego zapotrzebowania może nie być.
              I to może być przyczyną problemów jakie lot ma. Oczywiscie oprócz betonu...

              1. bo to jest tak, jak ktoś jest z nadania , Chrisu 6/11/13 12:08
                a nie z rzetelnego konkursu i kasę dostaje za "bycie" a nie za "robienie". I nie jest tu nawet ważne państwowe/prywatne. Masz wyniki - dostajesz i 20% zysków netto - nie masz - masz gołą pensję 2000 zł i koniec.

                /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    2. tak i nie tylko to , Franz 6/11/13 12:50
      W ryanair na każdego zatrudnionego pracownika przypada 26 pasażerów przewiezionych każdego dnia, w Locie ta statystyka wynosi około 5-5.5 pasażera na każdego zatrudnionego pracownia każdego dnia...
      Od marca Lot straci monopol na krajowe połączenia. warszawa - Gdańsk i warszawa - Wrocław będzie już mógł latać ryanair także lot może już się pakować bo ceny biletów krajowych spadną o połowę...

      Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
      Niedługo nas z ujni europejskiej
      wyrzucą.

  8. usterka juz naprawiona , juzek 6/11/13 10:02
    i pasazerowie wracają;)

  9. to nie takie proste wszystko , kubazzz 6/11/13 23:02
    Dreamliner jest usterkowy, ale problem w Bangkoku to bardziej problem nieprzygotowania lotniska do obsługi tych samolotów.
    Codziennie mnóstwo samolotów się psuje i rejsy są odwoływane, ale akurat 787 jest na świeczniku, zwłaszcza w Polsce.
    Te 104 osoby to były z innego turnusu, a wypełnienie na tych charterach (bo to są loty wynajęte przez biura podróży) zapowiada się całkiem dobrze.
    Ostatnio to jest trudny biznes i dużo linii lotniczych zmaga się z problemami finansowymi - dla pocieszenia polecam poczytać historię Alitalii ;)

    SM-S908

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL