TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Złodziejska firma KURTMEDIA.pl , grubas 20/09/13 11:16 Przestrzegam przed zakupami tam !!! Dokładnie 02-08-2013r. dzwoniłem do nich potwierdzając stan towaru - oczywiście wszystko jest. Dokonałem zakupu przez sklep, zapłaciłem zgodnie z wymogiem z góry. Przez miesiąc nawet nie poinformowali mnie że nie zrealizują zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie zwrócili nawet pieniążków.
Sprawę zgłosiłem już w odpowiednim organie z art. 286 paragraf 1.
PRZESTRZEGAM PRZED NIMI !!!<nie ma to jak dobry bumel> - Sprostowanie - Jarosław Klóska - właśnciciel , grubas 20/09/13 11:34
bo to na jago prywatne konto trafiają pieniążki za zakupy tam.
Adresy też budzą wątpliwości gdyż jest inne niż dane adresowe.<nie ma to jak dobry bumel> - E tam , Mute 20/09/13 12:51
wystarczylo zrobic maly przeglad komentarzy i juz bys wiedzial, ze obsuwy miewaja gigantyczne, a obsluga klienta jest problematyczna.
Ja u nich radosnie dalej zamawiam, bo na niektore towary ceny potrafia miec po 20% nizsze niz konkurencja (np. Silverstone SG10 swojego czasu - kupione za 430zl, gdy druga natansza oferta 550zl). Tyle, ze bierze sie kuriera i platnosc przy odbiorze. I raczej nie towar ktory potrzebujesz na teraz.
Tak wlasciwie to odnosi sie to do wszystkich sklepow.- albo placisz , Okota 20/09/13 12:53
kredytowka :)Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - a co to zmienia? , Demo 21/09/13 22:58
j.w.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - chargeback , Kenny 22/09/13 07:49
wszystko zmienia :).:Pozdrowienia:. - nie korzystam z kredytki , Demo 22/09/13 09:26
czyli jak...nie dostanę towaru to kasa z automatu wraca na konto czy co?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - w skrocie tak , Kenny 22/09/13 15:03
po reklamacji w banku.:Pozdrowienia:. - a co ma bank do tego? , Demo 22/09/13 20:19
przecież nie jest stroną.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - wydal Ci karte na wraunkach organizacji , Kenny 22/09/13 23:28
Visa czy tam MC, a te stanowia: http://www.mbank.pl/...arty/usluga-chargeback.html
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chargeback
http://www.managechargebacks.com/reasoncodes.html.:Pozdrowienia:. - gracias , Demo 23/09/13 09:11
wszystko jasne. Może warto się zastanowić nad kredytką :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - ja juz bez KK bym nie potrafil :) , Kenny 23/09/13 09:19
- porzadek/kontrola/planowanie wydatkow
- tani kredyt ad hoc
- promocje/zwroty/mile.:Pozdrowienia:. - i znowu wyjaśnij , Demo 23/09/13 12:24
"porzadek/kontrola/planowanie wydatkow"
Co takiego w kk jest co umożliwia powyższe?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - rzut oka na biezacy balans , Kenny 23/09/13 13:29
i juz wiem ile poki co wydalem w biezacym miesiacu. Gdy wydaje gotowke/ nie mam pojecia na co poszla ani 'gdzie jestem' w danym miesiacu. Kupijac cos drozszego, latwo planuje wydatek - bo mam 2 max miesiace 'rozpietosci' pomiedzy kupnem a zaplata.
To jest najwazniejsze.
Dodatkowo:
W kontekscie miesiecznej historii konta - mam tam kilka oplat rachunkow, plus splata wyciagu za poprzedni miesiac. Zadnych innych zakupow platnych przelewami lub debetowka albo wyplat z bankomatow.
Transakcji karcianych robie 40-70 miesieczenie. Jakbym mial historie roru zasrana tyloma transakcjami z debetowki to bym ocipial :)
No i zapomnialem o 4. punkcie:
- bezpieczenstwo zakupow, zarowno stacjonarnych jak i zdalnych + brak noszenia gotowki.:Pozdrowienia:.
- tez kilka razy tam kupowałem , XiSiO 20/09/13 13:30
było zawsze taniej i dobrze, dostawa max 7 dni.
raz tylko zasilacz wymieniałem corsair 750W bo piszczał i trwało ponad miesiąc, ale pewnie sam on odsyłał go do Holandii czuje."Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
zapłacisz adeną" (C) XiSiO
- Nie rozumiem komentarzy amortyzujących negatywny wydźwięk tematu... , Krzem 20/09/13 14:35
No sorry, ale co kogoś obchodzi że Was tanio czy dobrze obsłużyli, skoro kolegę Grubasa wych*jali. Jak dla mnie to jego opinia jest ważniejsza bo więcej mówi o jakości sklepu. Terminowa i fachowa obsługa dzięki której klient czuje że jego pieniądze są bezpieczne to powinien być standard. W Polsce jest duże przyzwolenie na taką bylejakość. I to się ciągnie od polityki, przez urzędy, po służbę zdrowia czy w końcu sklepy. Ganić się powinno gnojów za takie podejście. Ja w tym kurtmedia nic już nie kupię - dzięki za ostrzeżenie.- Tak i nie... , JE Jacaw 20/09/13 14:50
...jeśli 1000 osób będzie twierdziło, że jest OK., a jedna że nie to uważasz, że od razu taki sklep należy przekreślić ? Nawet super firmie, może się zdarzyć wpadka, dlatego też skala problemu jest ważna.Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - tyle ze firma... , Kosiarz 20/09/13 15:06
ktora jest w stanie obsluzyc dobrze 1000 osob powinna umiec odpowiednio sie zachowac w sytuacji problemowej czyli zwrocic kase, przeprosic i posmarowac troche wazeliny. wtedy nikt by problemow nie robil i takich postow nie pisal.
przyklad, sklepy gdzie cena na opakowaniu nie pokrywa sie z cena na paragonie - zwracaja podwojona roznice.Ale urwal... - Racja, ale... , JE Jacaw 20/09/13 15:17
...kolega grubas dość słabo opisał, co się działo. Mamy tylko informację, że nie zrealizowali zamówienia, ale jak wyglądała dalsza komunikacja jest dość słabo opisane.
Dla mnie osobiście to trochę za mało danych, aby sobie wyrobić opinie - zazwyczaj w takich przypadkach opisy boardowiczów były bardziej szczegółowe.Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - komunikacja wyglądała tak , grubas 21/09/13 10:32
że jak księgowa dzwoniła do nich zapytać kulturalnie co się dzieje z naszym zamówieniem , pieniążkami to krowa która odbierała tel. ze strony www potrafiła rzucić słuchawką !!!
Potem były pisemne wezwania bez jakiego kol wiek odzewu ze strony sklepu.
A co do realizacji to z ich strony ŻADNEGO KONTAKTU. Po 2 tyg. jak było dzwonione i pisane co z zamówieniem to po kilku próbach odpisali w końcu że NIE SĄ W STANIE ZREALIZOWAĆ MOJEGO ZAMÓWIENIE.
Kasa poszła , towaru nie ma , zwrotu pieniążków też.<nie ma to jak dobry bumel>
- "to powinien być standard" , Mute 20/09/13 16:43
I czesto jest, ale nie kiedy wybieramy sklep absolutnie najtanszy w calej sieci. Chcesz miec dobra obsluge, szybka dostawe i spokoj ducha w wypadku problemow - luzik, ale za to sie placi.- w pełni się zgadzam , coobav 20/09/13 20:24
Grubasowi życzę pomyślnego rozwiązania sprawy. Ja u nich 3 razy zamawiałem i po paru dniach towar był.Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060
- bo w Polsce przydalby sie naprawde porzadny i dobrze zorganizowany sklep. , Kosiarz 20/09/13 15:02
jakby ktos mial ochote zalozyc cos podobnego to tak dziala www.proshop.dk
- Dokladny stan towaru podawany na biezaco
- Zamowienia zlozone do 14:00 (i placone karta) dostarczane sa roboczego dnia nastepnego! ZAWSZE - chyba ze towar nie jest na miejscu. po 14:00 przechodza na nastepny dzien
- 2 lata bezproblemowej gwarancji sklepu (oczekiwanie na naprawe lub bon na zakupy w sklepie o wartosci zakupu)
- 14 dni na zwrot towaru jak sie rozmyslimy, tutaj zwrot kasy (pozniej i tak go wystawiaja w sprzedazy ale jako wersja *DEMO* czyli w stanie idealnym ale odpakowane z odpowiednim rabatem)Ale urwal... - No ja właśnie o braku takowej jakości u nas mówię... , Krzem 20/09/13 15:18
Inny przykład. Jakiś czas temu miałem problem ze zrozumieniem jakieś kwestii z liniami PCI-E. Nie pamiętam szczegółów, ale to była kwestia nieporuszana na stronach żadnego z producentów. Więc pisałem w tej sprawie do pomocy technicznej MSI Polska. Odpowiedzieli dość zdawkowo, chciałem więcej szczegółów - olali kontakt, nic już nie odpisali. Potem napisałem do AsRock w tej samej sprawie - trzeba było pisać po angielsku bo pomoc techniczną mają chyba w Holandii. Koleś który się ze mną skontaktował wytłumaczył mi więcej niż potrzebowałem i to naprawdę się musiał postarać. Kilka długich maili wymieniliśmy, bo zeszło jeszcze na inne kwestie techniczne - i nie było żadnego problemu.
Morał taki, że w PL jest klient, na zachodzie Klient.- oj ale to tez nie zawsze ;) , Kosiarz 20/09/13 15:25
ja np ostatnio pisalem do Cooler Mastera bo chcialem kupic CM Storm Ultimate Blue ktorej o dziwo nigdzie nie mozna bylo dostac (nawet newegg i ebay sprawdzalem). Na maila nawet nie odpowiedzieli i wypialbym sie na nich pewnie tak jak jakis czas temu sie wypialem na Razera (tyle ze o gowniana jakosc) ale niestety ich produkt najbardziej mi pasuje wiec poszedlem na kompromis (po wymianie opinii z kumplem) i zamowilem z brazowymi... wczoraj wieczorem dopiero czyli bedzie w poniedzialek ;)Ale urwal... - "pomoc techniczna MSI Polska" - ta nazwa to chyba dla żartu , zartie 22/09/13 15:48
Potrzebne mi były (służbowo) informacje na temat gwarancji na notebooki. W normalny dzień roboczy przez pół dnia nikt nie odbierał żadnego telefonu, a jak ktoś wreszcie odebrał, to mogłem od niego usłyszeć tylko "co jemu się wydaje".Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem
- No pewnie że dobrej firmie może się zdarzyć wpadka , Krzem 20/09/13 15:05
Ale takowa potrafi z tej wpadki wybrnąć. Przeprosić / czy zadośćuczynić / czy choćby oddać pieniądze. A z kontekstu wnioskuje, że z tej wpadki ta firma nie wybrnęła bo inaczej tego tematu by nie było :-)- Odpowiedź 5 była do JE Jacaw :-) , Krzem 20/09/13 15:06
123- chill , Kosiarz 20/09/13 15:07
napisalem to samo :DAle urwal... - heh ;-) , Krzem 20/09/13 15:07
123
- ogolnie reasumijąc , grubas 21/09/13 10:37
Post złożony aby naświetlić Wam sprawę gdyż cześć userów korzysta ze sklepów www zakupując chociażby towar dla siebie.
Nie chodzi o kwotę kilkutysięczną tylko o sam fakt.
Moim zdaniem to trzeba coś takiego plenić jak chwasty gdyż jest to zwykłe oszustwo gdy się sprzedaje coś czego się fizycznie nie posiada i bierze za to pieniążki (a czy to przez sklep czy na giełdzie to bez znaczenia).<nie ma to jak dobry bumel> - Opisz swoj problem , Mute 22/09/13 09:16
na stronach z opiniami - aktywnie je monitoruja i mozliwe ze ktos sie ruszy aby sobie nie brudzic w statystykach.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|