Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » hokr 07:45
 » Kenny 07:45
 » KHot 07:42
 » NimnuL 06:47
 » Demo 06:43
 » PeKa 05:39
 » SebaSTS 05:32
 » GULIwer 05:04
 » Killer 04:52
 » Lucyferiu 04:29
 » Martens 04:12

 Dzisiaj przeczytano
 41103 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z nagrywarka do laptoa, serwis twierdzi ze jest ok , jokerek 1/02/13 17:08
Witam

Zamówiłem w październiku przez internet w sklepie KOMTEK nagrywarkę do laptopa model Sony Optiarc Sony AD-7760H. Napęd do połowy stycznia działał bez problemów, od tamtego czasu jest problem z nagrywaniem płyt, w każdym programie wyskakuje błąd (błąd w urządzeniu). No to więc napisałem pisemko i odesłałem do sklepu napęd. Po ok dwóch tygodniach dzwonią do mnie i twierdzą że napęd jest sprawny i ze reklamacji nie uwzględniają. Napęd wrócił z powrotem do mnie, podłączyłem i NADAL jest problem z nagrywaniem, później specjalnie sformatowałem dysk i na nowo zainstalowałem system(Windows 7) żeby wykluczyć jakiegoś problemu w systemie. No i po zainstalowaniu systemu dalej wyskakuje błąd podczas nagrywania w programach Nero, Alkohol 120% i Ashampoo Burning Studio 2012. Napęd również był sprawdzany w drugim laptopie i problem jest taki sam. Dla próby w laptopie był włożony inny napęd innego producenta i nagrywa płyty bez problemów. Teraz nie odbierają telefonów, na e-maila też mi nie odpisują. Co robić w takiej sytuacji? Paragon i kartę gwarancyjną posiadam. Z góry dziękuję za wskazówki.

Pozdrawiam

  1. heh, 'fajne' ceny i fajne farmazony w regulaminie.. , Kenny 1/02/13 17:26
    Nie pozostaje nic innego jak zrobic to samo - odeslac wraz z pismem o korzystaniu z niezgodnosci tow. z umowa. Mozna poprzedzic telefonem dla rozladowania atmosfery wywolanej pisaniem stanowczego pisma z żądaniami, ale skoro nie odbieraja... to nie :) Swoja droga, www wyglada jak jakas firma krzak.

    Odeslac tak aby miec termin dostarczenia i zaczac liczyc czas do odpowiedzi. Jesli odpowiedza to samo, dodac, ze umie sie przetestowac sprzet i ewidetnie nie jest sprawny, a w zwiazku z taka ich odpowiedza nie pozostanic nic innego ja skorzystac z pomocy rzecznika konsumenta... Moze tekst zadziala.

    .:Pozdrowienia:.

    1. a jak oni powiedzą , Demo 1/02/13 18:42
      że w paczce była cegła zamiast napędu?

      napisalbym swoj config,ale sie nie
      zmiescil:(

  2. rzecznik , Nikita_Bennet 2/02/13 22:20
    praw konsumenta czy jak to się zwie.
    Idź do niego, napisze Ci ładne pisemko, wyślij sprzęt z pismem i czekaj.

    nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

    1. ... , Kalkin 3/02/13 00:08
      rzecznik nie koniecznie pomoże
      Jokerek dał dupy.
      Zamiast wysyłać do sklepu przeczytałby kartę gwarancyjną i zrobił to co w niej jest napisane.
      Nie musiałby ponosić kosztów wysyłki, nie użerałby się ze sprzedawcą ( skróciłby czas ewentualnej naprawy ).

      Wysyła się napęd do autoryzowanego serwisu CSS Beskidy, 43-300 Bielsko-Biała, ul.E.Plater 14, potrzebna tylko kopia dowodu zakupu, karta gwarancyjna i opis usterki, zamawia kuriera UPS: 0R959X ( to numer płatnika)

      I problem z głowy.

      PS. A jak oni stwierdzą, że napęd nie posiada usterki, to trzeba to przyjąć do wiadomości :)

      The requested URL was not found
      on this server ! Error 404

      1. Czy ja dalem dupy? , jokerek 3/02/13 09:05
        Gwarancje mam od Komteku, nie od Sony, gwarancje przeczytałem i tam wyraźnie pisze ze w razie wystąpienia usterki należy dostarczyć sprzęt do sprzedawcy. Czy jak nie posiadam karty gwarancyjnej Sony to mogę wysłać sprzęt do autoryzowanego serwisu kurierem na koszt Sony?

        1. ... , Kalkin 3/02/13 09:13
          A to sorki, błędnie założyłem, że masz kartę gwarancyjną od producenta ( do każdego w dystrybucji polskiej jest dołączana).

          Co zrobić wyślę zaraz na maila.

          The requested URL was not found
          on this server ! Error 404

          1. Dzieki , jokerek 3/02/13 09:46
            a powiedz mi czy jak nie posiadam karty gwarancyjnej od Sony tylko od sprzedawcy to mogę wysłać sprzęt do autoryzowanego serwisu kurierem?

            1. ... , Kalkin 3/02/13 11:38
              niestety nie
              http://www.cssbeskidy.pl/...rum_serwisowe&id=2

              The requested URL was not found
              on this server ! Error 404

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL