Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rzymo 22:59
 » rrafaell 22:59
 » Fl@sh 22:58
 » metacom 22:57
 » Dexter 22:54
 » Fasola 22:51
 » Raist 22:49
 » evil 22:48
 » Brauni 22:44
 » wrrr 22:41
 » Holyboy 22:37
 » bajbusek 22:36
 » Kenny 22:35
 » Curro 22:32
 » ManiusNG 22:25
 » ham_solo 22:22
 » rainy 22:21
 » yeger 22:21
 » Chavez 22:21
 » Hitman 22:20

 Dzisiaj przeczytano
 41138 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Walniety tylni amor w rowerze? , 0r8 14/05/12 18:25
Suntour Epicon: http://www.srsuntour-cycling.com/...EPICON+DA.html

Dzisiaj zauwazylem ze skok zmniejszyl sie o polowe. Po calkowitym spuszczeniu powietrza tloczek wpada do srodka i za ciezki *** nie da sie go ze srodka wyciagnac.
Podpompowanie oczywiscie tloczek wypycha, ale dobilem do 300 psi a tu dalej 2cm brakuje...
WTF?

  1. Kiedy był ostatnio serwisowany? , Wolf 14/05/12 18:32
    Słychać jakieś stuki, zgrzyty, pluskanie podczas kompresji?

    Przyczyna może być wszystko, a z opisu wynika ze na domowy serwis juz dawno za późno.

    Vey iz mir!

  2. Nigdy :-) , 0r8 14/05/12 18:37
    No ale jak dawno za pozno, to nie ma co grzebac. Oddam do serwisu i tyle.
    Pewno nie pamietasz ile przeglad amorka w Polsce kosztowal? Ten amor to gowno jest, nie wiem czy sie oplaca serwisowac jak ma byc >100zl.

    1. Jeśli nigdy nie był serwisowany... , Wolf 14/05/12 18:41
      To prawdopodobnie niema juz czego serwisowac.

      Niestety, kupując rower z jakimkolwiek amortyzatorem musisz liczyć sie z minimum jednym serwisem na sezon.
      Ja jestem pojebany i serwisuje raz na 25h jazdy, ale robię to sam.

      Vey iz mir!

      1. Ceny.... , Wolf 14/05/12 18:43
        Zależnie od dampera, serwisy w Polsce biorą od 150 do 700 zł.

        Vey iz mir!

        1. hmm , 0r8 14/05/12 23:54
          nie serwisowalem, bo instrukcja mowila nie serwisowac.
          Z tego co doczytalem, siadla uszczelka na tloczku - ceny jakie wydzwonilem to od 270 do 400zl. Nowy kosztuje 500...

          1. Pfff... , Wolf 14/05/12 23:56
            Jaka instrukcja?
            Nie istnieja dampery, ktorych sie nie serwisuje...
            No chyba ze te w rowerach za 300zl...

            Vey iz mir!

            1. Serio , 0r8 15/05/12 00:03
              stoi nawet jak byk - otwieranie amorka uniewaznia gwarancje. A ja nawet nie wiem czy jest oficjalny serwis SR w Polsce...
              Zalecaja co 200km sprawdzenie cisnienia i smarowanie smarem teflonowym, nic wiecej. Jak w kolko powtarzaja "nearly maintenance free" poza tym smarowaniem, to konczy sie jak wyzej.

              Zreszta, mniejsza z tym - caly rower (nowy) kosztowal tyle co hamulce i dwa amorki. Reszte dostalem gratis ;-)

              1. Tak, unieważnia. , Wolf 15/05/12 00:13
                Jeśli robisz to u siebie w warsztacie.
                Od serwisowania są serwisy :)

                Vey iz mir!

                1. Dupa a nie serwis , 0r8 15/05/12 20:46
                  z "szosowki" (mtb ze sztywnym widelcem, przerobionego na singla i 1" opony) i fulla zrobilem rower transwestyte: http://i.imgur.com/XAJgj.jpg
                  Kat glowki troche dziki, ale trudno ;-)

                  1. No i bardzo ładnie wyszło :) , Wolf 15/05/12 21:54
                    Kont glowki super, ja mam 65 stopni i jest git :)

                    Vey iz mir!

    2. pytanie czy ktos bedzie chciał serwisowac , XiSiO 14/05/12 21:03
      ciekawe jak z częściami, uszczelkami itp do nich.
      serwis mojego rp23 kosztuje mnie 230zł i podobno to tanio jest, znajomy ostatnio robił i musiał jakąś pierdołę przy przełączniku propedal wymienić bo nie przełączał to 490zł zapłacił :)

      podzwoń po serwisach i nie pompuj go na 300psi bo to zdecydowanie za duzo (przynajmniej dla foxa)

      "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
      zapłacisz adeną" (C) XiSiO

      1. moze tutaj ktoś ci pomoze. , XiSiO 14/05/12 21:04
        http://www.forumrowerowe.org/...icon-serwis-amora/

        "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
        zapłacisz adeną" (C) XiSiO

      2. Dowolny Fox Float możesz promować spokojnie na 300psi. , Wolf 14/05/12 21:15
        Tak mówi fox w swoich dokumentach i tak tez usłyszałem na szkoleniu serwisowym.
        Wytrzymał by sporo wiecej, ale w starszych floatach komora negatywna była promowana na 350 psi i stad zalecenie max 300.
        W foxach z boost valve komora negatywna jest promowana juz na 450 psi, więc teoretycznie można mu dmuchać i 400.
        Te epicony maja o wiele mniejsza puszkę, więc można spokojnie nadmuchac te 300.

        Vey iz mir!

        1. hmmm , XiSiO 14/05/12 23:13
          przy 170-190 mam odpowiedni sag imho wiecej robi sie za twarda rama do jazdy poza trasa. pozatym zawsze mi bylo szkoa wuecej wciskac :-)

          "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
          zapłacisz adeną" (C) XiSiO

          1. Cisnienie zalezy od wielu pierdol... , Wolf 14/05/12 23:52
            Wielkosc komory(RP23 ma 4 rozne), leverage ratio, tuning kompresji itd, skok tloka, dlugosc calkowita itd...

            Ja w mojo hd z 2012 RP23 HV adaptive logic mam 300psi przy sag 33%, a waze 30 kilo mniej od czasu, kiedy mnie pamietasz ;)

            Dziala to pieknie, ale i tak pozbywam sie niedlugo RP23 i montuje CC double barrel air albo fox DHX 5.0 bo brakuje mi kilku regulacji...

            Vey iz mir!

  3. [OT] "tylny", nie "tylni" , Seadog 14/05/12 23:19
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=9687

    Darz bór!

    http://nadobranoc.weebly.com/

    http://ciii.blogspot.com/

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL