TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Ktoś korzysta z iPlusa? Od ostatnich +/- 2 tygodni mam problem. , Chrisu 2/01/12 11:21 Do tego nie tylko ja a cała "okolica". Łączy się z siecią i od razu rozłącza, albo jest połączony, chwilę pochodzi, a później za nic nie chce przez jakiś czas ni bajtu pobrać.
Różne modemy/nadajniki/systemy - cała okolica.
Wiecie może coś na ten temat/macie podobnie? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - zgłaszać do biura obsługi klienta problem , Ramen 2/01/12 12:38
niech wysyłają utrzymaniowca- i nękać aż do skutku... Problem pewnie lokalny, a nie globalny ...
Jeżeli masz net monitor, dla ułatwienia możesz podać CI komórki, z którą jest problem...Tu był podpis - ludzie dzwonią , Chrisu 2/01/12 13:13
standardowa procedura i "będzie dobrze". /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - jeszcze jedna kwestia mnie zastanawia- , Ramen 2/01/12 13:18
różne nadajniki- jak to sprawdzasz? w jakim promieniu, czy problemy dotyczą UMTS, czy występują także w EDGE, próbowałeś na kartach PLAY'a? (wyeliminujesz kwestie operatora, a zostaną sprzętowe).
A co do obsługi klienta, zawsze możesz poskarżyć się w UKE.Tu był podpis - różne bo , Chrisu 2/01/12 13:32
dobre 20 km jeden od drugiego ;). Jak pisałem nie tylko ja mam taki problem, więc sprzęt raczej odpada. Obojetnie jak się połączy problem jest. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - nie do końca, bo po GSM w testach nawet mi 28km łapał w EDGE :) , Ramen 2/01/12 22:26
zasadniczo chodzi mi o sprzęt po stronie operatora :) najbardziej wiarygodne będzie, jak zainwestujesz parę zł w zdrapkę z play'a i sprawdzisz na niej, jeżeli problem będzie dalej występował, to na stówkę winny operator- skarga do UKE na opieszałość (dobrze by było, jakbyś miał jakieś potwierdzenia wysłania korespondencji itp), jeżeli nie, to raczej sprawa softowa i tu ciężko będzie cokolwiek wymóc bez wsparcia urzędu...Tu był podpis - A ty chyba z konkurencji .. , Brauni 2/01/12 23:38
Że w co drugim poście "pomoc" UKE radzisz ..Br@uNi Polska - nie, z branży , Ramen 3/01/12 09:27
akurat znam sposób działania od strony pomarańczowych i różowych :)Tu był podpis - Normalna rzecz, sprawy do załatwienia kolejkuje się wg oceny korzyści za pośpiech , bwana 4/01/12 16:41
lub strat za opieszałość. Jeśli jest stu reklamujących, z tego 20 już objętych "pieczą" UKE lub UOKiK-u, to właśnie od nich zaczyna się usuwanie błędów i wypaczeń."you don't need your smile when I cut
your throat"
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|