TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[MOTO] I weź tu czuj się bezpiecznie na drodze , mikuś 31/03/11 14:30 http://www.youtube.com/watch?v=16HSfpoA4XU
Chyba nie było. Jak posłuchałem tego to chyba wstawię klatkę do clio;) Chociaż nie ma z czego żartować...Błędów nie popełniają tylko ci którzy
nic nie robią... - mam nadzieję, że taki h** straci prawo wykonywania zawodu , Killer 31/03/11 14:44
i niech jeździ teraz osobówką wśród swoich wychowankówKiedyś normą był ogół a nie margines... - co to takiego , okobar 1/04/11 10:42
h**?
bo jak to o czym myślę to powinno być ch**AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
GF 7600 GS, M2N4 SLI
Win XP SP3
- przy zap... TIR'ze to ci g... pomoże. , fiskomp 31/03/11 14:45
A tego cwela bym sam zamknął w 126p i zrobił na nim eksperyment psychologiczny. - łokurwa! , bier 31/03/11 14:50
życzę mu, aby jak najszybciej trafił pod „tira” wyszkolonego przez siebie... )-:bier - kurde, , bier 31/03/11 14:52
zapominam o tych cudzysłowach!bier - to już wiem dlaczego , Chrisu 31/03/11 15:08
kiedyś jak jechałem pustą drogą TIR nadjeżdżający z przeciwka zaczął na mój pas zjeżdżać... Na wysokości jego zderzaka prawym kołem jechałem po poboczu - 30 cm dalej były drzewa...
Kierowca tylko się do mnie uśmiechnął... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - oni są panami dróg , laciak88 31/03/11 15:12
oni mogą"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - pieprzu pieprzu , bajbusek 31/03/11 15:36
większość z nich jeździ bardzo dobrze ... tylko tatuśki osobówkami jeżdżą jak debile ... i stąd problem.
Ja wiem, że jeden idiota wielkiej ciężarówce jest groźniejszy od 5 debili w mondeo z kratką albo naklejką "bejbyonbord" ale przewaga liczebna jest przytłaczająca.- zauważ, że , laciak88 31/03/11 15:42
osobówek jeździ więcej, a tir jest niezniszczalny dla małych. Widziałem kilka ciekawych akcji, które kierowcy ciężarówek odpieprzyli i uogólniając, pozwalają sobie na zbyt wiele."To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - Taka sam jest ... , Muchomor 31/03/11 22:54
... relacja między kierowcami osobówek, a pieszymi, a wielokrotnie czytałem tu dyskusje, w których kierowcy osobówek jakoś za cholerę nie chcą tego dostrzec. Jak to się role potrafią odwrócić.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów
- pieprzu pieprzu... , Chrisu 31/03/11 15:48
większość osobowkami jeździ też bardzo dobrze i co?
_Nie_widziałem_ ciężarówki, która w terenie zabudowanym jechałaby 50 km/h , a poza nim na drodze jednojezdniowej 70km/h.
Ostatnio moja luba na drodze do Wro zrównała się z ciężarówką podczas wyprzedzania. Luba miała 130 na zegarku. Puściła debila przodem. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - zgadzam się , Matti_2 31/03/11 20:41
jak mogą jeździć dobrze skoro 100% z nich łamie przepisy? - a nie 160km/h? , marcool 31/03/11 21:24
jeszcze lepiej brzmi- Tomaszu... , Chrisu 31/03/11 21:30
zaraz mi napiszesz, że licznik przekłamuje? Tak przekłamuje - o 5km/h. A pewnie nie będziesz wierzył jak sam nie zobaczysz takiego idioty... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - ja nie uwierze , biEski 1/04/11 00:52
nigdy.:) - wierzyć albo nie to można w Boga. , marcool 1/04/11 16:18
Nie wiem nic o prędkościomierzu w Twoim aucie, wiem natomiast o ogranicznikach w ciężarówkach. Jak następnym razem zobaczysz Tira lecącego "130km/h" to od razu dzwoń na ITD, zapamiętaj! nie na śmieszną Policję, która gówno może i najczęściej boi się tachografów, tylko właśnie na ITD.
A te 160 to od jednego mistrza na tym forum(ksywy nie pamiętam), który latał cysternami 160km/h :)
- powiedz mi , PaszkfiL 1/04/11 10:24
jakim cudem TIR miał prędkość 130 km/h skoro 'kagańce są ustawione na 89' :D a do tego jest tachograf, w nowszych wozach już elektroniczny, gdzie tarczki nie wyjmiesz ;)o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - a nie wiesz, że to można zdjąć? , Chrisu 1/04/11 10:30
a tacho? Może stary miał... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Chrisu , PaszkfiL 1/04/11 10:43
mój brat jeździ TIRem zawodowo... i pewnie że można to zdjać ... tylko Ty nie zdajesz sobie kompletnie sprawy z konsekwencji które za taki czyn można ponieść ...
i o ile uwierze w TIRa jadącego 100km/h tak w 130km/h za ch....a ;)o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - i...? , Chrisu 1/04/11 11:04
tak jak z tego co może się stać jak taki "TIR" jedzie 80 w terenie zabudowanym...
Obiecaj mi tylko coś - jak zobaczysz takiego to mi uwierzysz, a nie będziesz myślał, że to statek obcych ;) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - a Ty mi odpowiedz na jedno zasadnicze pytanie , PaszkfiL 1/04/11 11:10
napisałeś :
"Ostatnio moja luba na drodze do Wro zrównała się z ciężarówką podczas wyprzedzania. Luba miała 130 na zegarku. Puściła debila przodem."
pytanie brzmi ... byłem przy tym ? siedziałeś na siedzeniu pasażera ? tylko szczerze ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - edziałem, wiedziałem... , Chrisu 1/04/11 12:40
Nie nie byłem przy tym.
Natomiast wyprzedzał mnie kiedyś idiota, kiedy jechałem 100km/h na drodze jednojezdniowej. Jechał za mną ok 5 km, po czym zaczął wyprzedzać. Pusty pewnie był, bo mu to dobrze szło. Jak byłem w jego połowie zaczął mnie spychać do rowu... Pojechałem za debilem, miałem wzywać policję, ale odpuściłem sobie... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - aha , Chrisu 1/04/11 12:41
wyprzedzał mnie ok 120 km/h.
Nie wierzysz? Przyjedź na DW 414 (jak skończą remontować ;) ) - przekonasz się co tam się dzieje... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - to całkiem sporo tłumaczy ;) , PaszkfiL 1/04/11 12:57
w 100 km/h uwierze ale w więcej już nie .... a co się dzieje na DW ... hmmm brat tamtędy jeździ i jakoś nie słyszałem o TIRach zapierdalających po 120 km/h ;] ciekawe dlaczego ... ;]o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - ooo a jednak... już nie 89 a 100... , Chrisu 1/04/11 14:20
no widzisz...
To nie życzę mu spotkania z jakimś kamionem z idiotą na pokładzie... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - bo ... , PaszkfiL 1/04/11 16:00
100 da się wykulać z górki ... więcej raczej nie ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- a i idąc dalej ... , PaszkfiL 1/04/11 12:58
... skoro TIR jechał 130 ... a Twoj Luba zaczęła wyprzedzać to nie ma się czym chwalić ... chyba żę maks dozwolona tam to 150 km/h ^^o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - chyba nie wiesz, że , Chrisu 1/04/11 14:19
w PL max na autostradzie to 140 km/h /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- no to wyprzedzał cie na 3:) , mikuś 1/04/11 14:59
tzn jak jego szoferka mija wyprzedzanego to liczy do 3 i wraca na swój pas a ty się martw dalej...
autentyk, znajomy mówił o takim czymś i jeszcze paru innych manewrach praktykowanych przez jego kolegów. on sam nie wiem czy jeździ podobnieBłędów nie popełniają tylko ci którzy
nic nie robią...
- jak jadę , Nikita_Bennet 31/03/11 15:43
pandą to niestety są panami dróg.
Jak jadę ciągnikiem z żółtym kogutem to oni zjeżdzają bo ja dojeżdzam do krawędzi droga/drzewa i mam to gdzieś - niech wali w osprzęt za ciągnikiem bo mi się wiele nie stanie ale on szefowi/policji się nie wytłumaczy.nikita_bennet (at) poczta.onet.pl - O tak w temacie , Bitboy_ 31/03/11 16:40
http://www.youtube.com/watch?v=-0TXu_6ahkw
miał fart..9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - Nie wiadomo ... , Muchomor 31/03/11 22:56
... tylko jak z kierowcą, któremu nie udało się wypaść...Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów
- klatka Ci niestety niewiele pomoże.... , carlosA 31/03/11 16:03
http://nasygnale.pl/...wiadomosc.html?ticaid=6c0b7
Przerażający jest stan tego co jeździ na polskich drogach, w rzeczonym przykładzie całkowity brak hamulców, przeglądu etc.... A co do kierowców tirów nie ma co uogólniać, większość z nich porusza się też osobówkami, mają żony dzieci, które poruszają się osobówkami, w większości są to dobrzy kierowcy, ale niestety jak w każdej grupie znajdą się idioci, nawet jak widać instruktorzy (imho facet powinien ponieść surowe konsekwencje łącznie ze sprawą o namawianie do przestępstwa).#whatever - gówno wiecie , gorky 31/03/11 16:17
Jeździłem sporo ciężarówkami (chociaż tylko jako pasażer) i z perspektywy dwóch metrów nad ziemią inaczej to wygląda.
Z tego co widzę to w tym szkoleniu nie ma mowy o wjeżdzaniu w osobówki dla zabawy, tylko o tym co zrobić jak taki orzeszek zajedzie Ci drogę - a to dwie zupełnie inne rzeczy.
Za sobą masz 40 ton ładunku, który niejednokrotnie w przypadku ostrego hamowania może przebic kabinę i ciebie na wylot, może Cię wynieść na drugi pas na czołowe zderzenie z pięcioma samochodami, możesz uderzyć naczepą w autobus pełen dzieci.
I wiedząc o tym musisz nagle podjąć decyzję co robić kiedy nagle jakiś łamaga zajeżdza Ci drogę, albo co częstsze - wyprzedza i zaraz potem wciska hamulec do deski bo mu się przypomniało że musi zjechać na stację którą właśnie mija.
I w najlepszym wypadku z ciężarówki się wysypie ładunek albo stanie w poprzek drogi, a gość w osobówce spieprzy i szukaj wiatru w polu.
Dostrzegacie różnicę między drogą hamowania półtoratonowego samochodziku a czterdziestotonowego ciągnika z naczepą? Ja na codzień też jeżdżę osobówką, ale inaczej patrzę na ciężarówki odkąd zobaczyłem jaką bezwładność może mieć taki skład.
A jak czytam o tirach lecących 130km/h to mi się śmiać chce - no chyba że z górki na luzie przy wyłącoznym silniku.- chyba jednak duuużo spałeś jadąc... , Chrisu 31/03/11 16:23
Po pierwsze ładunek powinien być odpowiednio zamocowany - a nie że "nie będę hamował bo mi się przesunie".
Po drugie - wyjedź na POLSKĄ autostradę i sam zobaczysz...
Po trzecie. Słyszałem nagraną rozmowę na CB. Jechał koleś wanną z kamieniem. Pod górkę wlókł się jak diabli (przy górze św Anny) - bo był pełny. Na CB hasło - "zepchnij ktoś tę wannę, bo się wlecze jak cholera". Po kilku minutach, kiedy nagrywający to dojechał - wanna już była poza autostradą... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - hehe , gorky 31/03/11 16:29
jak się jedzie patelnią z piaskiem to nie ma problemu, ale takie np. pręty stalowe albo laminaty to są ogromne masy, gigantyczna bezwładność i za małe tarcie żeby mieć możliwość całkowitego unieruchomienia tego przy opóźnieniach występujących podczas hamowania
a że psychopaci się zdarzają to wiadomo - ale ja mówię o tym konkretnym przypadku i konkretnym nagraniu, gdzie jest mowa co robić jak osobówka zajedzie Ci drogę
zadam Ci takie dośc brutalne pytanie: jak jedziesz samochodem z rodziną i nagle pod koła wjeżdża Ci pijany rowerzysta a z naprzeciwka jedzie ciężarówka to ładujesz się na czołowe z ciężarówką czy uderzasz w debila który nie potrafi zadbać o własne bezpieczeństwo?- Jasne , Bitboy_ 31/03/11 16:44
bo każdy kierowca ma możliwość jasnowidzenia i wie że rowerzysta jest PIJANY.. ;)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - jak nie jest pijany , gorky 31/03/11 16:48
i nagle wjeżdza Ci pod koła to chyba tym gorzej o nim świadczy, nie?
zresztą nie chodzi o czepianie się słów tylko o ukazanie skali - zamiast 'pijany rowerzysta' wstaw sobie 'nieodpowiedzialny wyborca PO' albo jakikolwiek obiekt o masie kilkadziesiąt razy mniejszej od Twojego pojazdu
- Znou sie naraze ale wyklaruje sprawe: , ptoki 31/03/11 21:51
Primo: Jak juz napisano tam nie ma mowy o carmageddonie a o tym ze osobowka idzie na czolowke.
Secundo: gorky ma na mysli ladunek na naczepie. Wyobraz sobie ze jedziesz w rzadku i 5 samochodow przed toba jakis cwok idzie z tirem na czolowke. Co wolisz:
-zeby rozwalil tego cwoka i sie zatrzymal kontrolowanie?
-zeby dostal ezyka i rozpi****l caly twoj rzadek razem z toba i jeszcze trzema za toba nie liczac cwoka ktory szedl na czolowke?
-zeby poswiecil swoje zycie za cwoka i pojechal w pobocze (drzewo, rów, cotamjeszcze)?
Mam nadzieje ze wyraznie wyjasnilem rzeczywistosc.
I z dedykacja dla bodajze Dabrow-a:
Ludzie rozumcie co wam cwoki pod oczy podtykaja bo co chwile widze inteligentnych ludzi klocacych sie jak idioci...- dzięki piękne za dedykację , Dabrow 31/03/11 23:01
ale trafiłeś przysłowiową kulą w płot - akurat tutaj pisałem pooooosta nt. właśnie tego że taki kierowca wcale nie ma łatwo i wyrwany z kontekstu fragment może szokować (owszem jest też sporo debili wśród kierowców powyżej 3,5 tony - tak samo jak wśród tych poniżej), ale suma sumarum dałem sobie spokój - się mnie nie chce (-;!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - Ale to byla taka mila dedykacja. , ptoki 1/04/11 12:43
Bez zlosliosci :)- spoko , Dabrow 1/04/11 14:41
umiem czytać ze zrozumieniem (-;!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- a, żeby nie było , gorky 31/03/11 16:24
też uważam że duże ładunki powinny być wożone koleją, a ciężarówki to tylko od stacji najkrótszą drogą do miejsca docelowego
ale póki jest jak jest to warto wziąć pod uwagę że nie każdy uczestnik ruchu ma drogę hamowania ze 100km/h rzędu 40 metrów.- bo 100 km/h nie jest dla ciężarówek! , Chrisu 31/03/11 16:29
przy 80 km/h _pełna_ i SPRAWNA ma drogę hamowania ok 45 m. Więc? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - hehehe , gorky 31/03/11 16:36
z 80km/h do zera to osobowy pewnie w 30-35 metrów zahamuje (nie chce mi się sprawdzać), czyli jakieś 10-15 metrów mniej
a wystarczy żeby droga hamowania ciężarówki była dłuższa o długość samochodu osobowego przed nim żeby wjechać takiemu w tył, nie mówiąc o pchaniu go przed sobą przez pozostałe 10m- a bezpieczna odległość? , Chrisu 31/03/11 16:37
wiesz co to nie? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - w kontekście , gorky 31/03/11 16:41
osobówki ktora się wpycha przed skład i nagle hamuje (bo o tym chyba cały czas mówimy) to raczej nie do mnie to pytanie
nie będę Cię przekonywał, ale jak będziesz miał okazję to przejedź się czymś większym, myślę że zrozumiesz o co chodzi- dobra dobra... , Chrisu 31/03/11 20:48
w takim kontekście OK - to chyba logiczne...
ALE. Nie masz pojęcia ile razy ciężarówka w zabudowanym podjeżdżała mi na zderzak i jechała 2m za mną... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- gorky ma troche racji , MayheM 31/03/11 16:33
czesto osobowki wbijaja sie przed ciezarowki, na czolowke, pomiedzy, jak leci, zajezdzaja droge itp. I gosciu slusznie im prawi zeby walili w takich debili. Rozumny kierowca TIRA bedzie wiedzial o co chodzi, a jak ktos jest debilem, to zaden wyklad nic mu nie da.
Nie ma tam wzmianki o waleniu w normalni jadacych tylko mowa o tych, co wyskakuja na 'solowke'. Calosc wycieta z kontekstu.
- to jest dosyc kontrowersyjny temat , PaKu 31/03/11 16:50
zarowno w osobowkach jak i tirach zdarzaja sie swiry, ale tez i dobrzy kierowcy wiec nie ma co uogolniac.
Kiedys slyszalem o takim przypadku, gosciu odebral niedawno prawko i postanowil poszanowac przed kolegami - wyprzedzanie na trzeciego i jazda na dzide - wytrzymywal do konca kazdy gdzies tam uciekal. No ale po jakims czasie mial przed soba cysterne
Kierowca cysterny mowil, ze mial 3 wyjscia -
1) zjechac na lewy pas i zabic bogu ducha winnych ludzi
2) zjechac na pobocze gdzie byl row i drzewa - prawdopodobnie sam by sie zabil
3) jechac prosto na czolowke z tym gostkiem
Wybral 3 opcje, gosc z kolegami zgineli, kierowca ciezarowki przezyl.bez podpisu - co do przykładu , laciak88 31/03/11 16:54
gdyby nie drzewa, to wszyscy by żyli"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - aż mnie skręca jak czytam takie wypowiedzi , gorky 31/03/11 16:57
nie 'gdyby nie drzewa', tylko gdyby nie IDIOTA i DEBIL który miał ochotę się zabić, a przy okazji zabił innych
no ale to właśnie jest typowe myślenie niestety...- miałem napisać , laciak88 31/03/11 17:01
"abstrahując od głupoty kierowcy osobówki", ale widzę, że nie wszyscy się domyślili"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - właśnie nie abstrahując , gorky 31/03/11 19:12
bo gdyby na poboczu nie było drzew to dalej najrozsądniejszym wyjściem jest jazda na czołówkę
Nagła zmiana toru jazdy kilkudziesięciotonowym ciągnikiem z naczepą to manewr którego się nie wykonuje, bo skutki mogą być opłakane.
I po to są właśnie takie szkolenia jak to z filmu, żeby wykorzenić nawyki z małych samochodów, gdzie instynktownie odbijesz kierownicą i w najgorszym wypadku dachujesz. A tutaj możesz naczepą sprzątnąć cały autobus i trzy samochody przy okazji.- można , laciak88 31/03/11 19:21
ale co byś zrobił: wjechał do rowu/na pole i zniszczył cały towar czy zabił kogoś i miał problemy psychiczne?"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - jeśli statystycznie , Demo 31/03/11 19:24
większą szansę przeżycia mam idąc na czołówkę zmiatając idiotę jadącego pod prąd, niż atakowanie rowu, to oczywiście czołówka.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - też tak uważam , laciak88 31/03/11 19:35
ale dlatego wyidealizowałem sytuację - brak drzew, jakiś rowek lub pole"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems."
- nie rozumiesz , gorky 31/03/11 19:32
nie chodzi o zniszczenie całego towaru, tylko o to że możesz zabić następne 40 Bogu ducha winnych osób jeśli naczepa zacznie sunąć w poprzek drogi
zresztą oprócz mnie to samo piszą Demo i PaKu - ale niestety większość kierowców osobówek nie ogarnia wyobraźnią bezwładności kilkudziesięciu ton i stąd bierze się 90% wydumanych 'problemów' przy konfrontacji 'ciężarówka vs osobowy'- rozumiem o co ci chodzi , laciak88 31/03/11 19:34
ale to nie film z usa, żeby po obrocie kierownicą od razu przyczepa/naczepa stanęła bokiem z podskokiem. Zapewne w jakimś stopniu da się uciec."To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - .) chyba sie sam naogladales , Deus ex machine 31/03/11 22:37
filmow .) dobrze pisza. A jak Ty jadac, osobowka z przyczepa, nagle zmienisz tor jazdy, to ta malutka przyczepka oczywiscie poslusznie pojedzie Twoim torem? Czy Ty wiesz co to zaladowana paka? Czy Ty wiesz jak "inaczej" jezdzi sie zwykla paka, a jak inaczej prowadzi sie cysterne? Zobacz do podrecznika z fizyki, do podstaw mechaniki i zobaczysz, ze TO NIE JEST takie proste. I najmniejsze szkody, beda jak walnie na wprost."Uti non Abuti" - hehe, podobny watek jest na pl.misc.samchody , Kenny 31/03/11 22:47
a w nim ciekawy post:
Miałem znajomego który woził m.in. chlor. Miał oficjalny prikaz - jak coś ci wyjedzie z bocznej uliczki to walisz w przycisk blokady siodła, trzymasz kierownicę i się przebijasz.
Ryzyko rozszczelnienia cysterny z chlorem, i wytrucia ludzi w promieniu kilku kilometrów uzasadnia ofiary.
Zreszta tam jakos podejscie do tematu jest zgola odmienne... :).:Pozdrowienia:. - słusznie , Artaa 31/03/11 22:50
nie ma nic głupszego niż w imię ratowania 1 idioty, ranić i zabijać wielu postronnych.
- nie wiem o co całe halo , Demo 31/03/11 17:55
Wykładowca może przedstawia sprawę w nieco brutalny sposób, ale to nie jest wykład "jak nabić max killa na szosie" tylko "jak wybrać mniejsze zło".
1. TIRowcy robią miesięcznie tyle co przeciętny kierowca rocznie- nie wciskać kitów, że nie umieją jeździć.
2. TIRowcy są pod presją pracodawców którzy wyciskają z nich maxymalnie obcięte czasy przejazdów. Tak wiem, to ich nie tłumaczy, ale każdy chce paczkę/ chleb/ ciuchy/ paliwo bla bla bla na czas.
3. TIRowcy są na drodze w pracy. Osobówka jak dojedzie na zakupy/ urlop/ do qmpla 30 min. później to mu się nic nie stanie a jak ciężarówkę tachograf zatrzyma w szczerym polu to jest w czarnej dupie.
4. Z mojego doświadczenia osobówki wycinają o wiele więcej durnych numerów na drodze niż TIR'y. Nie wiem jak wygląda statystyka w skali ilości pojazdów, ale generalnie osobówki "panują".
5. Jak Paku wyżej opisał. Zblokowanie kierownicy i modlitwa by po czołówce TIR nie zmienił kierunku jazdy to najbezpieczniejsze wyjście. Jak zacznie kręcić lewo/ prawo na drodze to naczepa może pozamiatać kolejne auta, a tak najprawdopodobniej skończy się na 1 i zginie idiota który sam się pcha śmierci w objęcia.
PS. Bardzo rzadko się zdarza, żeby TIR nie umożliwiał mi w miarę możliwości drogowych wyprzedzenia jeśli taki manewr sygnalizuję. Jak nie zjeżdża, to najprawdopodobniej pobocze nie jest na tyle pewne. Rozumiem, nie denerwuję się i nie napinam.
Peace.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Zgadza sie. Otusza mnie to ze jednak tym watku paru ludzi zrozumialo , ptoki 31/03/11 21:58
nagrany po kryjomu material. - chodzi o to, jak manipulować barankami , bodeq 31/03/11 22:13
a wykład daje tvn.
Na szczęście nie wszyscy łykają jak młode pelikany.
- jupi, ja sie czuje bezpieczniej , Kenny 31/03/11 22:42
przynajmniej wiem, ze po takim szkoleniu kierman nie zrobi scyzoryka na moj pas bo mu dziadek spod kosciola wyjechal...
A jeszcze bardziej powaznie... Dziwie sie narzekajacym na tiry - mozna im zarzucic, ze zbyt wolno wyprzedza blokujac pas, ze zbyt pozno sie schowa... Ale jak sie jedzie przez Polske iles godzin, iks razy wiecej kuriozalnych sytuacji powoduja idioci w osobowkach.
A juz najmilej wspominam spotkania z tirami w nocy - dlugie, krotkie, kierunkowaskazy... pelna wspolpraca i zrozumienie. A osobowki - szal w oczach i pruje majac wszystkich w dupie..:Pozdrowienia:. - tak , PaszkfiL 1/04/11 10:41
tu się z Tobą zgodzę, w nocy widać jak kierowcy ze sobą współpracują ...
długie lecą za każdym razem gdy drugi tir wyprzedził i może już wjeżdzać przed tira wyprzedzanego ...
mój brat jest kierowcą spedycji międzynarodowej ... jeździłem z nim swego czasu bardzo często ... znam obie strony medalu ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- Tragedia, gorzej niż pelikany. , Bart 1/04/11 11:25
Łykacie wszystko łacznie z gównem i się jaracie.
Dam wam nowy temat, na kursie ratownictwa WOPR każą walić klienta w mordę i to solidnie !
To jeszcze mało, jak mu żebra połamiesz to dopiero jesteś gość - znaczy, że dobrze wykonałeś swoją robotę.
Ratownicy WOPR to brutalne, sadystyczne zboki i nikt się tym nie przejmuje - SKANDAL!- W TV pokazali , slanter 1/04/11 12:06
czyli musi być ważne. Żal dupę ściska.owoc żywota twojego je ZUS - OMG i weź tu na basen idź , Demo 1/04/11 20:13
i czuj się bezpiecznie pod okiem ratownika !!napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|