TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Crash test starej Sierry z nową Corsą , Marcinex 25/03/11 13:09 http://moto.onet.pl/...448,29,4,filmy.html?node=29
Ciekawe czy wszystkie takie dwudziestolatki i starsze tak by się zachowały?Nie ma piekła poza tym światem, on nim
jest, nie ma diabła poza człowiekiem,
on nim jest! - Fiestą , laciak88 25/03/11 13:17
..."To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - jak z fiesta to nie ogladam , acd 25/03/11 13:26
:))>>> We are The BOARD. Resistance
is futile.<<< - Fiestą, to raz, , Miron 25/03/11 15:43
...a dwa to że nie z nową, tylko z poprzednim modelem :)"Nie szukaj Piekła I Nieba...
...one istnieją na Ziemi..."
- widac , sew123 25/03/11 13:28
jaki postep jest w dziedzinie bezpieczenstwa. BRAWO dla konstruktorow.Nine Inch Nails to jest TO :)
iRacing Driver :)
- hmm niech zrobią fiesta vs Volvo 760 , Artaa 25/03/11 13:52
zobaczymy...- jesli Volvo 760, to nie Fiesta, tylko Volvo C30 , Matti_2 25/03/11 15:10
albo S40 lub S60. Po co porównywać lidera bezpieczeństwa z przeciętnym nowoczesnym autem klasy B? Porównali Sierrę (przeciętniaka) z Fiestą i dobrze to odzwierciedla poprawę bezpieczeństwa. Tak w ogóle powinni porównać jeszcze tę samą klasę: jeśli nie Sierra vs. Mondeo, to chociaż Sierra vs. Focus sedan. - A może byc to Volvo? , Marcinex 30/03/11 11:37
http://www.youtube.com/...e=player_embedded#at=152Nie ma piekła poza tym światem, on nim
jest, nie ma diabła poza człowiekiem,
on nim jest!
- tja. Bo ta stara byla prosto z fabryki? Test z rzyci. Jak to mawial moj nauczyciej metaloz , ptoki 25/03/11 16:36
nawstwa : blacha po wyjsciu z huty i przelezeniu 2 tygodni zamiast byc glebokotloczna staje sie latwozrywalna.
Wystarczy zrobic test takiego samego auta z poczatku produkcji danej serii z takim z konca serii (te 3-4 lata pozniej). Dajecie sie nabierac na marketing jak ryby na byle glizde.- ciekawe czym ty śmigasz , Dabrow 25/03/11 18:17
o niedający się nabierać - czołgiem co? Też się naciągają ....!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - ptoki lotojo , Demo 25/03/11 19:20
nie widzioł?
^^napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - lotajom. , ptoki 25/03/11 23:02
tak bydzie bardzi po naszymu.
- co ma piernik do wiatraka? , ptoki 25/03/11 22:57
wyjasnilem dlaczego taki test jest bezuzyteczny. Jestes w stanie podywagowac o tym?
Zreszta jakbys mial chwile czasu to porownaj sobie parametry fiesty z ostatnich rocznikow i escorta z okolicy 1990. Jak to zrobisz to daj znaka. Bo wnioski sa ciekawe.- znalazl sie teoretyk , Carmamir 26/03/11 08:27
takie newsy mozesz sobie wsadzic, jakos testy zderzeniowe sa nagminnie robione i jakos nikt nie zwraca uwagi na roczniki...
Poza tym smiem twierdzic ze pieprzysz jak potluczony...
Widac ze na fizyce tez nie raczyles uwazac ;)
1. Strefa zgniotu robi swoje, to ile auto ma lat nie ma zadnego znaczenia dopoki nie spotkaja sie w wypadku (co zdarza sie raz na x tysiecy zeby te same modele sie spotkaly tyle ze z roznych rocznikow + z ta sama waga (rozne silniki, rozna waga i Twoje uwagi mozna sobie wsadzic)).
Podajesz jakies smieszne twierdzenia ktore maja oczywiscie wplyw ale ZNIKOMY, Twoje twierdzenie jesli mowimy o zmeczeniu materialu bedzie prawdziwe JESLI spotka sie Fiesta z x wyposazniem, z identycznym silnikiem, bez zmian w konstrukcji z identyczna waga, z identyczna iloscia bagazu i benzyny...
Rownie dobrze mozna by sprawdzac jak to sie ma do otylych 4 osob w samochodzie vs 4 chude (40kg roznicy na osobie masz 160kg ok. 10% takiego samochodu, co przeklada sie na spory wzrost sily).
Wiec jak chcesz cos powiedziec to zastanow sie czy to co mowisz jest logiczne, bo poki co zarzucasz klamstwo takim testom zderzeniomy a nawet nie masz pojecia jakie glowne sily decyduja o tym czy samochod przejdzie dobrze czy zle probe...No to się wkopałem... - bo albo testowi ulega auto z fabryki albo jest to z zalozenia test szmelcu. , ptoki 26/03/11 13:27
Nie zarzucam tym testom klamstwa a oderwanie od rzeczywistosci i nadinterpretacje.
Jak zauwazyles test testowi nie rowny i nawet ilosc osob i bagazu sie liczy. Ale nikt normalny nie wywodzi z tego wnioskow ze nalezy sobie auto dociazac czy jezdzic jak najlzejszym.
Istota testu bylo udowodnienie ze dzisiejsze auta sa lepsze a test poorownal (moze troche przesadze) zgnitego sztrucla i funkiel nowke.
I to jest istota sprawy. Bledne wnioski z testu.
- nie o merytorykę mi idzie a o formę , Dabrow 26/03/11 11:03
o notoryczne w twoich postach podkreślanie jaki ty jesteś mastach nie dający się robić nigdy i nigdzie, zawsze znający się itp... przypominasz jednego mistrza stąd - jako żywo....!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - zwrocilem uwage na konkret. robimy wycieczke adpersonam czy dyskutujemy o tym tescie? , ptoki 26/03/11 13:22
jestes w stanie pogadac na temat starzenia sie materialu i zmian w jego wytrzymalosci?- nie kończyłem materiałoznawstwa , Dabrow 27/03/11 10:48
ani metalurgii - więc aż tak rzeczowo się nie wypowiem, a przede wszystkim autorytatywnie. Jeszcze raz - idzie o formę - budujesz posty wg. schematu - ja, sprytny nie daję sobie wciskać nic vs wy - ciemna masa frajerów.... (Wiem, wyolbrzymiłem celowo)..!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - ok. ale z drugiej strony mamy sytuacje , ptoki 27/03/11 12:14
ja przynosze prawde objawiona i jedyna prawdziwa i macie przyjac ze tak jest.
Podobny schemat zadzialal i w przypadku opon, swiatel, szrotow z niemiec, mitu zbitej szyby i tak dalej.
Jak napisalem, nie jestem miszcz, jesli ktos mnie zabije argumentem przyznam racje. Ba! jesli nawet podyskutuje to z takiego mastacha zmieniam sie w watpiacego bo zazwyczaj sprawy nie sa jedno kolorowe (np. swiatla i opony)- jaki mit zbitej szyby? , Dabrow 27/03/11 17:07
nie znam.!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - mit polega na tym ze po kazdej katastrofie (powodz, pozar itp) media obwieszczaja , ptoki 28/03/11 11:55
ze teraz oto sie gospodarka rozkreci bo trzeba wszystko naprawiac.
Mit stworzony przez tzw keynesistow. Tyle ze to tylko mit bo gospodarka rozwija sie od pracy i jesli w jakiejs sytuacji praca sie nie oplaca (i dlatego jest zastoj) to katastrofa tego nie zmieni.
Taich zaklamanych mitow serwowanych ludziom jest cala masa. Intencja mojego inicjalnego posta bylo zwrocenie uwagi na to zjawisko. Zeby nie lykac glupot bez podstaw.- aaa , Dabrow 28/03/11 12:25
uhm, zdrowy rozsądek to jasna sprawa...!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- A co do mojego nastawienia to nie uwazam ze jestem mastah. w watkach w ktorych nie mam nic , ptoki 26/03/11 15:36
wartosciowego do dodania sie nie udzielam.
W temacie wyboru samochodu tez zazwyczaj siedze cicho bo nie mam duzego porownania. Natomiast jesli wiem ze mam racje to bede jej bronil.
- Niezły był filmik swojego czasu... , Grolshek 25/03/11 13:49
...jak dwa Renault Espace spotkali ze sobą... Stare i nowe...***** ***!!! - hmm , laciak88 25/03/11 13:59
http://www.youtube.com/watch?v=EysDcrs-GAo
PS Jeżdżę Corsą :|"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - Niby ok, , Grza 25/03/11 14:00
tylko czemu nie zrobili testu samochodow zblizonych do siebie wielkosciowo? co nie zmienia faktu ze postep w dziedzinie bezpieczenstwa jest konkretny.- bo np. takie mondeo , Dabrow 25/03/11 14:08
nowe zrobiłoby ze ścierry miazgę - zapewne...!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - ano jest, widzialem w necie zdjecia z 'testu': nowy C3 vs. Land Cruser , Kenny 25/03/11 14:10
zjechanie na przeciwlegly pas ruchu, praktycznie jak klasyczny crash test - facet z cytryny mial 'tylko' polamane nogi, a predkosc byla wieksza niz te testowe 50-60km/h. Az bylem zdziwiony..:Pozdrowienia:. - Bo ten , Birdman 25/03/11 14:40
test mial pokazac ze nowoczesne male (lzejsze) auta sa dzisiaj bezpieczniejsze niz 20 letnie duze (i ciezkie) i wowczas uchodzace za bardzo bezpieczne... Z reszta, sluchales komentarza do tego filmiku?ping? - hmm , Grza 25/03/11 15:08
idac tym dziwnym tropem powinni wziac do testow owa fieste oraz 20 letnia S-klase, wtedy (jesli dobrze kombinuje) powinny byc wyrownane szanse - błąd - auta ważą podobnie, , Matti_2 25/03/11 15:17
Sierra 1120kg vs. Fiesta 1165kg, różnią się tylko wielkością. - heh , Chrisu 27/03/11 21:42
nowoczesne auta są co najmniej kilkanaście % cięższe jak kiedyś... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- Pierwszego Holdena Commodore zaprezentowano w 1978 roku , digiter 25/03/11 14:26
Już w pierwszym roku sprzedaży stał się najchętniej kupowanym autem w Australii.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Holden_Commodore
Tutaj crash test:
http://www.youtube.com/watch?v=BOFIt9iw1FsPiszcie do mnie per ty z małej litery - holy sh..!! , Karas 25/03/11 22:10
to jest mocne :)))Conspiracy Theory... - tyle , Franz 25/03/11 22:24
że dla Australijczyka bardziej prawdopodobne jest zdeżenie się z kangurem niż ze ścianą ;)Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - hehe koment: This car could save your life , Kenny 25/03/11 22:43
if you had been kidnapped and thrown in the trunk..:Pozdrowienia:.
- testy bezpieczenstwa , Dhoine 25/03/11 15:22
a blache odginaja golymi lapami - amatorszczyzna ;) - Tutaj jest dobry crash test , spidi 25/03/11 21:31
http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s - ciekawy jestem zderzenia takiej corsy , Killer 26/03/11 05:53
z 20letnim mercedesem w124, albo chociaż z polonezem
i cała teoria o nowoczesnych bezpiecznych samochodach w piz...Kiedyś normą był ogół a nie margines... - widzisz na tym to polega ze , Carmamir 26/03/11 08:33
silnik nie wpakuje ci sie do kabiny a kierownica nie zmiazdzy Ci twarzy, zeber, itp.
Zawsze nowszy samochod ma przewage w lepszej strefie zgniotu gdyz materialu do przeniesienia sily zderzenia jest masa, w starych samochodach strefy zgniotu nie istnieja jako takie i sila idzie rownolegle z wektorem sily zderzenia...
Oczywiscie duzo zalezy od predkosci zdarzenia, jednakze pamietaj ze polonez nie wjedzie czy merc w corse jak w maslo, dostanie swoja dawke energii ktora w corsie znaczaco zostanie rozproszona poprzez odpowiednie strefy zgniotu a w mercu wszystko pieknie pojdzie na silnik, rame, kolumne kierownicy itp. i nawet jesli przesunie sie tylko 20cm to w starym wozie jestes trupem po takim zderzeniu gdzie przesuniecie silnika w corsie o i 30cm nie skonczy sie zgonem (chocby sily dzialajace na czlowieka w polonezie czy mercu beda wieksze z racji braku napinaczy pasow, poduszek, lamanych kierownic itp. itd.)No to się wkopałem... - widziałem poldka, , Chrisu 27/03/11 21:33
który przy 130 uderzył w betonowy przepust. Oczywiście teren zabudowany, a kierowca pijany - ale to mniej ważne.
Cała piątka z auta przezyła... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- o przepraszam , Killer 26/03/11 16:13
i napinacze pasów i poduszki powietrzne w w124 są. Miałem nieprzyjemność oglądać jedną krakse właśnie takiego starego merca to powiem Ci, że renault uczestniczące w tej stłuczce wyglądało znacznie gorzej.
Specjalnie się przy swoim nie upieram ale wydaje mi sie, że dużo zależy od tego jaki samochód uderzy w jaki.Kiedyś normą był ogół a nie margines... - miało być pod , Killer 26/03/11 16:13
CarmamirKiedyś normą był ogół a nie margines...
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|