Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DYD 08:34
 » NimnuL 08:34
 » Kenny 08:33
 » selves 08:24
 » leosh 08:22
 » patinka 08:16
 » rooter666 08:11
 » Dhoine 08:10
 » wrrr 08:06
 » KHot 07:53
 » hokr 07:45
 » Demo 06:43
 » PeKa 05:39
 » SebaSTS 05:32
 » GULIwer 05:04
 » Killer 04:52

 Dzisiaj przeczytano
 41146 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Ile może trwać naprawa cholernego laptopa Asusa? , marcool 1/02/11 20:04
Wysłałem swojego laptoka do naprawy (na gwarancji) do Asusa. Sprzęt dotarł do nich 27.10.2010. Najpierw przez kilka tygodni próbowali go naprawić ale widać nie dali rady, bo przysłali maila że chcą się "rozliczyć drogą sprzedaży", czyli dadzą mi nowy albo zwrot kasy. Oczywiście się ucieszyłem, bo lepiej mieć nowego lapka niż dwuletniego;) Jak zapewnił mnie pan z Asusa cała procedura miała trwać 4 tygodnie. Niestety trwa już 9 tygodni i dalej nie widać końca! Wysyłałem oczywiście do nich maile ponaglające, to mi koleś odpisał żebym mu przesłał "numer faktury od dystrybutora Action", to wtedy przyśpieszy sprawę. Szczerze mówiąc ręce mi opadły, nosz qrwa mać, to może mu jeszcze loda zrobię! Ja mam mu załatwiać numer faktury z Actiona dla Komputronika!!

Nie wiem już co mam robić, jakaś Federacja Konsumentów czy coś w tym stylu? Miał ktoś podobne przeboje i wie ile to może czasu potrwać?

Jedno wiem na pewno - nigdy więcej laptopa od Asusa.

  1. nie sraj w nachy , ViS 1/02/11 20:13
    od drugiej strony w serwisie wygląda to tak:

    wysłałeś laptopa na końcówce gwarancji, serwis ma za zadanie naprawić go za wszelką cenę. Próbowali, woleli dać Ci nowy niż naprawić tymczasowo żeby Ci sie spier*olił miesiąc po gwarancji. Wtedy byś dopiero biadolił na asusa!
    Po nieudanej próbie serwisu pałeczka przechodzi do ludzi wyżej w asusie - którzy mają za zadanie porozumieć sie ze sklepem/dystrybutorem i zaproponować Ci komputer o nie gorszych parametrach. I teraz to właśnie trwa. Trzeba trzymać rękę na pulsie, podzwonić trochę do sklepu i do asusa i pozawracać dupę.
    Powinieneś się cieszyć że dają Ci nowy sprzęt a nie naprawiony szrot z tykającą bombą w środku.

    I will not buy this record - it is
    scratched.

    1. a i słuchaj , ViS 1/02/11 20:14
      loda możesz mu pewnie zrobić

      I will not buy this record - it is
      scratched.

    2. co to są nachy? , marcool 1/02/11 20:26
      Chyba niezbyt dokładnie czytałeś, także jeszcze raz:
      1. Ja się bardzo cieszę, że dostanę nowego i doceniam to, ale:
      2. Ile to czasu będzie jeszcze trwało, żona już od ponad dwóch miesięcy nie ma swojego komputera i na moim musi pracować i to tylko w domu, bo ja mam stacjonarnego,
      3. Po ch... koleś mnie zapewnia, że procedura potrwa 4 tygodnie a trwa już 9 tygodni,
      4. Co to za praktyka, że ja mam mu załatwiać numery faktur !?!
      5. "Zawracam im dupę" , ale nic to nie daje, ewentualnie patrz pkt.4

      I co to są "nachy"? ;)

      1. zacznę , ViS 1/02/11 20:52
        od 2 :)
        nie mnie pytaj tylko serwisu :)
        3. też zapytaj i poproś o odpowiedź mailem
        4. może komputronik ich olewa
        5. za mało stanowczo

        :P

        z doświadczenia wiem że jak producent decyduje się wymienić komp/monitor na nowy za pośrednictwem dystrybucji to trwa to 2-3miesiące w najgorszym przypadku. Po prostu np. prośba asusa leży w jakiejś szufladzie w komputroniku.

        I will not buy this record - it is
        scratched.

        1. no ja tez z doswiadczenia wiem :) , RusH 1/02/11 21:11
          ze jak hurtownia jest powazna to serwisant idzie do magazynu i mu wydaja nowy sprzet ktory wysyla do klienta od reki w momecie podjecia decyzji o uznaniu reklamacji.

          Tak tez bylo z Asusem i plytami/CD/DVD w ~99 roku.

          I fix shit
          http://raszpl.blogspot.com/

    3. facet, dlaczego mamy ciągle nadstawiać dupy? , Demo 1/02/11 20:39
      to taka wielka łaska, że serwis realizuje gwarancję zgodnie z umową jaką zawarł w chwili sprzedaży z macroolem (prawie zgodnie, bo trwa to za długo). Ma pełne prawo być wkurzony.

      napisalbym swoj config,ale sie nie
      zmiescil:(

      1. żadne nadstawianie , ViS 1/02/11 20:46
        tylko szkoła przetrwania - następnym razem trzeba najpierw pytać o nazwisko osoby z którą się rozmawia, poprosić o maila z dokładnymi danymi dalszego sposobu reklamacji itd. Ja sie nareklamowałem różnych sprzętów i nigdy nie miałem jazd, a jak tylko wyczułem że osoba z którą rozmawiam jest pionkiem albo mnie zlewa to od razu prosiłem o kogoś wyżej. I albo nagle pionek się otrząsnął i załatwił co trzeba albo robił to jakiś kierownik. I tyle.

        I will not buy this record - it is
        scratched.

    4. sraj sraj , RusH 1/02/11 21:07
      bo korekta faktury to zlo najzelsze jest i kazdy handlowiec/menagferek predzej bedzie kombinowal jak sklonic serwis do odeslania niesprawnego z notatka UNS (usterki nie stwierdzono, powaga) niz oddac kase.
      Obecnie twoja sprawa jest w kuwecie brazowej ktorej nikt nie chce dotykac, bo rozdawanie sprzetu za darmo klientom nie jest koszerne i nie wiaze sie z premiami uznaniowymi.

      Bez straszenia chodzby ta federacja konsumentow moze sie nie obyc.

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

      1. hahaaha , yorg5 2/02/11 07:36
        aż mi się przypomniała moja wizyta w NTT Ruda śl gdzie wpadłem po korektę na kilkanaście tysięcy.. :)
        Jak im wtedy było ciężko, jak to bolało - niezapomniany widok handlowca który jest zajęty spożywaniem zupy aby jeszcze o 15 min odwlec chwilę wydruku...
        Ale 2 dni wcześniej darł sie do słuchawki: bierz k..a! bierz to jest zajebiste, będzie działać na bank!
        :)

        The Borg's frightening appearance
        may scare small children.

  2. uderz bezpośrednio do Asus Polska , Ramen 1/02/11 20:18
    u mnie pomogło, po 4 tygodniach w Orice, po rozmowie z Asusem, sprzęt znalazł się u mnie 2 dni później....

    kontakt przez formularz na ich stronce dla zarejestrowanych użyszkodników...

    Tu był podpis

  3. powiem tak , Piratez 1/02/11 21:25
    dzwonic i opierdalac, dodatkowo slac maile do mozliwie jak najwiekszej ilosci osob
    tam gdzie pracowalem....zawsze to pomagalo

    niestety ludzie to lenie smierdzacy i kazdy zwala na kazdego (a w taka sprawe jest duzo osob zaangazowanych)

  4. Z formalnego punktu widzenia... , Doczu 1/02/11 22:16
    ... zarzucić można tylko że gość zapewnił Cię, że wymiana potrwa ok 4 tygodnie, bo o ile się orientuję ustawa nie precyzuje ile ma trwać zadośćuczynienie wobec kupujacego. Zawsze mogą się tłumaczyć brakiem takiego modelu na stanie, opóźnieniami związanymi z przesyłką i masa innych rzeczy. Trza wiercić dziurę w brzuchu i tyle.

  5. a nie lepiej , Banan 1/02/11 23:01
    wziasc kasa i kupic nowy?

    1. A po polsku to samo umiesz napisać? , Remek 2/02/11 00:43
      ...

      1. cos cie boli? , Banan 2/02/11 17:34
        chodzi ci o polskie krzaczki czy literowke z kasa- kase?

        1. o kumulacje , elliot_pl 2/02/11 17:46
          z wziasc zamiast wziac na czele :) Tak tylko strzelam ;)

          momtoronomyotypaldollyochagi...

          1. Z zamkniętymi oczami , Bergerac 3/02/11 11:06
            byś trafił :)

            Barbossa: You're supposed to be dead!
            Jack Sparrow: Am I not?

  6. Zależy kto naprawia , Bergerac 2/02/11 05:01
    Jeżeli Donek, to mniej więcej tyle ile budowa mostu.

    Barbossa: You're supposed to be dead!
    Jack Sparrow: Am I not?

  7. maile mozna słać... W łóżko tez ponoc mozna słać... , Okota 2/02/11 15:45
    Tylko polecony za potwierdzeniem, ciskac nazwiskami i prosic zawsze kogos oczko wyzej do telefonu...
    i po kiego groma gwarancja?

    Dyslektyka błąd nie pyka...
    RTS wszechczasów:
    Supreme Commander

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL