TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Wymiana kluczyków w samochodzie... Co wymienić jeszcze? , Chrisu 26/12/10 21:07 Na autokąciku święta więc Was zapytam ;)
W moim autku, siadło otwieranie drzwi z kluczyka od strony kierowcy i pasażera. Zerknąłem do drzwi, a tam nie ma niczego co łączyłoby bębenki z zamkiem (dziwne, bo kiedyś od strony kierowcy go otwierałem i było OK). Jako, że poprzedni właściciel założył nieoryginalny centralny zamek i mam tylko jeden kluczyk (a drugiego brakuje jak cholera), pomyślałem, że może przy okazji założyć wszystko jak być powinno. Pomyślałem, żeby wymienić wszystko, żeby było jak w "nówce" tj:
- 2 kluczyki
- bębenki do drzwi (plus cięgła do zamka - czy co tam będzie potrzebne) i tylnej klapy
- stacyjkę
- moduł centralnego zamka
- immobiliser.
Wszystko już? Czy coś jeszcze musiałbym kupić?
Czy mając taki komplet, przełożenie byłoby już bezproblemowe? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - po dyski sobie podjedz , Nazgul 26/12/10 21:10
bo we wtorek w gory wyjezdzam :)people can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - w styczniu dopiero :( , Chrisu 26/12/10 21:36
Nie mam jak podskoczyć. Jeszcze w sprawie bartków się skontaktuję, żeby Ci polać ;) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- immo nie wymieniasz , Artaa 26/12/10 21:15
tylko wprogramowujesz pestki nowych kluczków do immo/ECU.- a Pan czytałeś wszystko? , Chrisu 26/12/10 21:35
i tak musze dorobić drugi kluczyk - a w/w komplet miałbym za 200 zł. Cena jednego kluczyka to ponad 100 zł. Szczerze to nie wiem co było z mojego wyjęte, żeby działało to co działa teraz, a tak miałbym przeszczep - więc (IMO) wszystko czego mi trzeba... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- ... , Hawaj 26/12/10 21:39
najważniejsze to napisz dokładnie jakie to auto - bo z immo to różnie jest, np: w nowszych samochodach immo jest nawet w 3 sterownikach- stare ;) , Chrisu 26/12/10 21:56
safrane 2.2 Si '95 (przed liftem) z syntezą mowy /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - moze i stare , Banan 26/12/10 23:35
ale to juz te nowoczesne :)
wymien to co mechaniczne jest: kluczyki, wkladki w drzwiach (bagaznik?), stacyjke i tyle. reszte programujesz, ale przekladasz elektronike ze starych kluczykow do nowych.
po co ci modul od centralnego? przeciez ten co masz to dziala.
immo- uwierz mi, ale nie chcesz tykac sie firmowych immobilaizerow... ;) no chyba, ze masz w tym temacie spore doswiaczenie i umiesz programowac epromy w sterownikach bo prawdopodobnie jest on zaszyty w sterowniku od silnika.
piszesz, ze mialbys przeszczep. czy to sa DOKLADNIE te same silniki z tym samym oprogramowaniem i tym samym osprzetem? bo mozesz sie nagle zdziwic jak ci cos nie zadziala.- po to, że , Chrisu 27/12/10 09:20
teraz mam dodatkowy "dzyndzel" przy kluczyku - tj pilot do tego centralnego. A chciałbym z kluczyka otwierać i dzyndzlów nie nosić ;). A tego obecnego centralnego nie wiem czy dałoby się przeprogramować... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - aaaa , Banan 27/12/10 20:46
teraz rozumiem :)
chcesz zamontowac fabryczny centralny.
musisz zamontowac cala mechanike i prawdopodobnie troche elektryki (poszukaj schmatu) pozniej trzeba bedzie podpiac do komputera i poustawiac to wszystko.- yyyyyy, całą mechanikę? Elektrykę? , Chrisu 28/12/10 09:35
nie czaję...
Chyba założyłeś, że to auto nie miało centralnego ;). /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - eeee :) , Banan 28/12/10 12:06
cytuje "Jako, że poprzedni właściciel założył nieoryginalny centralny zamek"
zrozumialem ze i centralka centralnego i silowniki sa uniwersalne.
mechanika- to silowniki- cos musi ciagnac za zamki :)
elektryka: centralka centralnego, wiazki, wtyczki
chyba, ze masz orginalne silowniki i orginalna centralke, a jedynie zostalo dolozone uniwersalna centralka do otwierania pilotem.- o! to to to... , Chrisu 28/12/10 22:33
dobrze piszesz ;) Centralka nieoryginalna. Tak więc jak kupię to co wyżej to styknie? (ew immo odepnę, żeby łatwiej było). /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - oooo :) , Banan 28/12/10 22:49
tylko immo masz wbudowane w kilku miejscach i zeby sie go pozbyc nalezy zmienic program w sterowniku silnika. najprosciej wyglada to tak: wyciagnac kompa, rozebrac, wylutowac pamiec, przeprogramowac (jezeli sie da, bo jezeli nie to podmiana na inna), wlutowac, zlozyc do kupy, zamontowac, pomodlic sie :) i odpalac
no chyba, ze immo tez jest dokladane.
immobiliser firmowy po podpieciu po komputer mozesz nauczyc nowych kluczykow. podobnie jest z centralnym. prawdopodobnie jezeli zamontujesz orginalna centralke od centralnego to powinno dzialac, chociaz moze wymagac zaprogramowania nowych kluczy.
i nie wiem jak wygladaja u ciebie te kluczyki, ale moze zamiast w zabawe w wymiane wszystkch wkladek i stacyjki latwiej i szybciej bedzie ci wymienic same blachy z kluczykow (czyli ta metalowa czesc z zabkami). w tym wypadku zostaje ci tylko zaprogramowac nowe kluczki.- w tym problem, że wtedy , Chrisu 29/12/10 09:49
musiałbym i tak jedną "blachę" dorobić... Ale będę o tym pamiętal ;)
Komplet i tak kupuję za taką cenę, że wolę od razu kupić całość, a nie później jak będzie stał u mechanika dokupować. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|