Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Martens 01:14
 » fenir 01:08
 » Kalkin 00:45
 » Muchomor 00:27
 » biEski 00:24
 » Holyboy 00:10
 » Wolf 00:08
 » DYD 00:01
 » muerte 00:00
 » Remek 23:56
 » GLI 23:53
 » Chavez 23:46
 » Zibi 23:43
 » fiskomp 23:27
 » Brauni 23:24
 » Paweł27 23:17
 » Dexter 23:13
 » Kenny 23:13
 » skalak23 23:11
 » metacom 23:11

 Dzisiaj przeczytano
 1641 postów,
 wczoraj 26525

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Telefon VoIP problem z polączeniem... , obiwan 22/12/10 09:23
Jestem swiezo upieczonym posiadaczem tel. Siemens Gigaset A580 IP z numerem freeconet. Problem polega na tym, ze przy probach dodzwonienia sie na ww. telefon w 80% przypadkow slychac sygnal zajety chociaz linia jest wolna, nikt nie rozmawia. Najczesciej przy drugiej lub trzeciej probie sygnał jest juz wolny i nastepuje polaczenie. Mozna w jakis sposob rozwiazac ten problem ?
Zadałem to pytanie na forum freeconet ale pozostalo bez konkretnej odpowiedzi

...and justice for all

  1. Hmm... , Bergerac 22/12/10 09:53
    To ten od Glocka19 z losowania? Wiedziałem, że coś nie tak...
    ;)

    Barbossa: You're supposed to be dead!
    Jack Sparrow: Am I not?

    1. nie to inny model , obiwan 22/12/10 10:12
      ...

      ...and justice for all

    2. to samo mi przyszlo na mysl , Carmamir 22/12/10 13:07
      ;)))
      Teraz wysyp bedzie postow o psujacych sie tel. VoIP, nie dzialajacych itp.

      No to się wkopałem...

      1. W końcu , Bergerac 22/12/10 13:09
        boardowicze się wkurzą i dokręcą Glockowi tłumik :)

        Barbossa: You're supposed to be dead!
        Jack Sparrow: Am I not?

  2. problem znany , masakrator 22/12/10 18:35
    montuje centrale voip - generalnie taka sytuacja to standard - we freeconet i ipcall, chociaż we freeconet częściej.
    Jest to spowodowane tym że telefon nie jest zalogowany do danego operatora loginem i hasłem, zazwyczaj trwa to kilka sekund i wtedy jest sygnał zajętości - w skrajnych przypadkach do około minuty, mimo że centrala teoretycznie powinna być cały czas zalogowana np na 10 loginach.
    Najlepiej mi się spisuje crovley - ale oni tylko z firmami rozmawiają.
    Nie ma różnicy jakie jest łącze - obecnie mamy 10mbit z cirem i nic to nie poprawiło.
    Operator każe sprawdzić czy działa na ich programie - śmiech na sali - mówią że to producent sprzętu źle zaimplementował protokół sip 2.0, firma freeconet i ipcall sprzedaje voip od crovley, więc bezpośrednio od crovley najlepiej działa.

    Gdyby chociaż w połowie tak mi sie
    chciało, jak mi sie nie chce ....

    1. dzieki za info :-( , obiwan 22/12/10 22:30
      czyli nic nie moge zrobic. Liczylem, ze to kwestia ustawien.
      Dzieki za informacje.

      ...and justice for all

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL