TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Regeneracja amortyzatorów. , Mute 21/12/10 14:56 Nowych kupić się nie da, w aucie jest jakiś zardzewiały złom który mocniej się opiera niż sprężyna ciągnie.
Które amorki da się zregenerować? Istotne czy powietrzne, czy olejowe? Są amorki których nie da się ruszyć?
Będę wdzięczny za dwa zdania na temat od osób które miały z regeneracją styczność.- hmm.... , qwertix 21/12/10 15:03
wiem, że olejowe regenerowali, o gazowych nie słyszałem aby była możliwa regeneracja.jak cos moze pojsc zle to napewno
pojdzie - pojedź tam gdzie regenerują , Killer 21/12/10 15:07
na ogół od ręki dają Ci pasujący regenerowany a Twój zabieraja , koszt - ja płaciłem 100 z wymianą od sztukiKiedyś normą był ogół a nie margines... - jakie to auto że nowych się nie da? , Trunks 21/12/10 15:16
j.w.- e23 przed liftem , Mute 21/12/10 16:00
123- tu masz tył , Trunks 21/12/10 16:13
http://allegro.pl/...23-sachs-tyl-i1364425343.html- Nie mam. , Mute 21/12/10 16:17
To po lifcie amorki są. Wierz mi, szukam ich już 2 miesiące, obdzwoniłem tyle sklepów i hurtowni, że opadają mi ręce.
Zaprzestano produkcji prawie 10 lat temu.- a od e28 nie pasują? , Trunks 21/12/10 16:22
j.w.- Po lifcie , Mute 21/12/10 16:33
trochę krótkie są, ale ujdą. Przed liftem nie :/
- a skad wiesz ze po litingu? , Banan 21/12/10 20:10
rocznikowo sie przeciez zgadza. patrze po numerze czesci i tez mi pasuje za sa DO 86
podajac za http://bmwe23.wordpress.com/historia/
1976 – początek produkcji- Pierwsza generacja.
1979 wrzesień – mały lifting.
1982 wrzesień – duży lifting.
akurat nie wiem, ale czym sie roznia te amortyzatory przed i po?
p.s. jezeli chcesz samemu je "zregenerowac" to robisz tak:
- upewniasz sie ze to nie gazowe i nie ciekna
- wymontowujesz z autka, czyscisz
- nawiercasz na dole otworek i wylewasz olej, trosze rozciagasz i sciskasz zeby wylecialo wszystko. tylko za mocno nie sciskaj zeby tlok nie pracwal na na wysokosci otworka.
- wszystko wylewasz do menzurki, szklanki czy innego naczynia pomiarowego :D
mierzysz dokladnie ile bylo oleju i dokladnie tyle samo nalewasz. trzeba troche popompwac zeby weszlo.
- teraz tak: zeby amorek ciezej chodzil mozesz nalac oleju silnikowego, jezeli chcesz ekstremalnie twarde to przekladniowy (to ten ze skrzyni). niektorzy tez mieszaja.
- otworek trzeba zaspawac zeby nie cieklo.- Po numerze części. , Mute 22/12/10 01:15
Pod koniec 81 zmienili całkowicie tylnie zawieszenie - amorki muszą być dedykowanie dla modeli 79-81. Te nie są.
Mają odmienne mocowanie i długość. Nie da się przerobić.
- tutaj popatrz , Piratez 21/12/10 19:50
http://www.silesiaparts.pl/ powiedz ze jestes z forum 5er
co w ASO mowia??
masz jakies foty tej siodemki?:)- W aso to chcą , Mute 22/12/10 01:23
700zł za sztukę - rozpatrzam póki co inne możliwości ;-)
Szczególnie, że seria to jest kupa gówna która przy sprężynach H&R rozleci się w mak po 20tyś.
Tu są obydwie:
http://i.imgur.com/j878B.jpg
RS'y rzecz jasna już czekają ;-)- a jakie obnizenie daja , Piratez 22/12/10 13:12
te sprezyny?
ogolnie szukaj jeszcze info na forach o tematyce bmw
tam chyba najszybciej dorwiesz informacje- For z takimi , Mute 22/12/10 13:40
gratami wiele nie ma - a te co są głownie US-based. U nich z dostępnością Bilsteinów HD problemu nie ma.
Sprężyny raptem 30/40, ale "seria" to jest autentycznie loteria. Może być i -10cm po założeniu.
- nowe zawsze sie da , RusH 21/12/10 15:31
To jest Polska, wszystko sie da spawarka i duzym mlotkiem. Pan Zdzisio ci cos dopasuje.I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - dokładnie , Nikita_Bennet 21/12/10 15:40
a jak Pan Zdzisio będzie miał czas to jeszcze jakiś tunning zrobi ;)nikita_bennet (at) poczta.onet.pl
- hmm , bartek_mi 21/12/10 18:13
olejowe sie da
i chyba nie moga byc zbyt "cienkoscienne" bo operacja polega na obcieciu amorka, dolaniu oleju i zakreceniu
ogolnie operacja jest spokojowa - dawno temu za czasow kadetta mialem przez moment tak zrobione i bylo gitdzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Jak już jesteśmy przy regeneracji amorków... , Miron 22/12/10 08:49
Regeneracja przez dolanie/wymianę oleju to bezsen , a zwłaszcza dokonanie tego przy pomocy oleju o wyższej gęstości niż oryginalnie zastosowany. To nic innego jak tylko dobicie dogorywającego amortyzatora. Biorąc pod uwagę fakt, iż amorki mają decydujący wpływ na bezpieczeństwo powożącego pojazdem jak i jego współpasażerów - działanie takie jest najdelikatniej mówiąc, nieodpowiedzialne. Nie powinna to być ścieżka do szukania oszczędności."Nie szukaj Piekła I Nieba...
...one istnieją na Ziemi..." - Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, , Miron 22/12/10 08:52
Ale pisząc że "w aucie jest jakiś zardzewiały złom który mocniej się opiera niż sprężyna ciągnie." sugeruje iż działają one prawidłowo (znacznie większe siły tłumienia przy rozciąganiu niż przy ściskaniu)."Nie szukaj Piekła I Nieba...
...one istnieją na Ziemi..." - Auto stało x lat. , Mute 22/12/10 11:11
Nie działają ;-)
Odnosiłem się do ciekawostki - wysokość zawieszenia można zmienić podnośnikiem - tam gdzie się tył raz podniosło, tam on zostaje. Beton, żadnej sprężystości.- no to jezeli tak , Banan 23/12/10 12:23
to jedyne co cie ratuje to wymiana.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|