Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » piotrszac 13:54
 » pawcio 13:54
 » Demo 13:54
 » Artaa 13:50
 » waski 13:49
 » Hitman 13:43
 » wrrr 13:37
 » DJopek 13:37
 » NimnuL 13:34
 » Marian30p 13:33
 » @GUTEK@ 13:32
 » Sherif 13:31
 » wielo 13:23
 » rrafaell 13:23
 » Dexter 13:10
 » Guli 13:05
 » bajbusek 13:04
 » Fl@sh 12:54
 » SebaSTS 12:49
 » XepeR 12:43

 Dzisiaj przeczytano
 41109 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[ot] reklamacja i 30 dni na odpowiedź - co po przekroczeniu terminu? , ViS 7/07/10 17:06
hello

jeśli mam potwierdzenie przyjęcia reklamacji na 11 czerwca i 30 dni kalendarzowych na odpowiedź, to co dzieje się 12 lipca jeśli do tego czasu nie dostanę odpowiedzi? 12 lipca o 00:01 moja reklamacja jest odrazu uznana? Czy są jeszcze jakieś znów zawiłe sztuczki-kruczki ze strony TPsa? :)

I will not buy this record - it is
scratched.

  1. nic się nie dzieje , bajbusek 7/07/10 18:32
    zawsze mogą Cię olać, możesz co najwyżej podać ich do sądu... miałem taką przygodę z mega syfiastą firmą Lesta i ich syfiastymi butami... po miesiącu paniusia ze sklepu firmowego powiedziała, że ona tylko sprzedaje i że mogę ich pozwać. Kwitek wyrzuciłem do kosza i od tej pory żadnych butów tej marki, zniechęcam też innych.

    1. oddaj sprawe do rzecznika konsumenta, bardzo szybko sklepik zareaguje , chris_gd 7/07/10 18:35
      dzwonisz do urzedu miasta i prosisz rzecznika, mowisz jaka sytuacja, dostaniesz informacje co dalej, pismo, terminy itp. a jak firma dalej bedzie olewac, sprawe przejmuje rzecznik i ogolnie bardzo szybko zostanie to zalatwione

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. wiem , bajbusek 7/07/10 18:39
        skróciłem moją historię, po co ma urzekać innych :)

        Napisałem maila do rzecznika konsumenta w Łodzi, odpisał mi, że jak się sam nie dogadam to do sądu mogę ich podać... bardzo mi pomógł :/

        1. bo jak masz sprawe to dzwon albo podejdz a nie maila , chris_gd 7/07/10 19:01
          wysylasz, tak to mozna kolezance zyczenia wyslac, taki mamy kraj, takie mamy czasy, ze mail jeszcze do konca nie jest traktowany powaznie, rzecznik jest od tego aby sie tym zajac!!!! do sadu mozesz podac jego ze cie olal,

          Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
          RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

          1. no niestety mnie olał , bajbusek 7/07/10 19:34
            a ja stwierdziłem, że 150 zeta to nie majątek aby poznać się na firmie krzak ... więcej od Lesty niczego nie kupię, ja, moja rodzina i moi znajomi ...

            1. no cóż , Matti_2 7/07/10 20:17
              Lesta jak dla mnie robi porządne buty, ich zimówki miałem przez 10 lat i były jak nowe. Miałeś pecha po prostu. Ale nie opisałeś całej sytuacji i nie wiadomo czy sklep zawinił w 100%. Prawda jak zwykle pewnie leży pośrodku:) Ja np. odradzam Geox'y - syf jakich mało, w dodatku kosztowny. IMHO nie ma jak polskie buty.

              1. zdarzyło mi się to w Łodzi, w sklepie Lesty (podobno firmowy) , bajbusek 8/07/10 08:56
                w Geant na Jana Pawła ... to było z 5 lat temu, przeprowadzałem się do Warszawy, nie chciało mi się biegać mając na głowie przeprowadzkę, nową pracę itp.

                Opis zdarzenia. Kupiłem bardzo fajne buty Lesta, skórzane, z bardzo delikatną gumową podeszwą, która po 3 miesiącach pękła w obu butach w poprzek. Oddałem do tego sklepu, poinformowano mnie, że 2 tygodnie na rozpatrzenie a potem miesiąc na naprawę. Po 2 tygodniach nie otrzymałem żadnej odpowiedzi czy rozpatrzono pozytywnie czy nie, tak samo po miesiącu, po 2 miesiącach poszedłem do sklepu z paragonem żądając zwrotu gotówki a pani z pudełkiem butów z reklamacji żebym sobie zabrał bo nie uwzględnili reklamacji...

    2. widze spec z Ciebie;) , Matti_2 7/07/10 20:22
      Art. 106. 1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
      2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona.
      3. W przypadku uwzględnienia reklamacji usługi telekomunikacyjnej opłata, o której mowa w art. 80 ust. 2, podlega zwrotowi.

      Art. 107. 1. Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym lub w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i art. 110, roszczeń określonych w ustawie, wynikających ze stosunków z przedsiębiorcami wyznaczonymi, przysługuje użytkownikowi końcowemu po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.
      2. Drogę postępowania reklamacyjnego w przypadku, o którym mowa w ust. 1, uważa się za wyczerpaną, jeżeli przedsiębiorca wyznaczony nie zapłacił dochodzonej należności w terminie 30 dni od dnia, w którym reklamacja usługi telekomunikacyjnej została uznana.

      ustawa - Prawo telekomunikacyjne.

      1. Ty jesteś profesor od wzorów i regułek , bajbusek 8/07/10 08:52
        a ja napisałem co się mnie zdarzyło na prawdę

  2. hmm... , Star Trek 7/07/10 19:14
    A skad te 30 dni? Na co powolywales sie zglaszajac reklamacje-na gwarancje czy niezgodnosc towaru z umowa ( ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176). Jesli na gwarancje to termin jest dowolnie ksztaltowany przez gwaranta ale jesli powolywales sie na niezgodnosc to 14 dni i to kalendarzowych a nie roboczych-po tym terminie brak odpowiedzi jest traktowany jako uznanie roszczenia konsumenta.

    1. ło panie , Matti_2 7/07/10 20:18
      nie widzisz, że to reklamacja telefonu? Tu wchodzi prawo telekomunikacyjne a nie ustawa o szczególnych warunkach.

      1. a sorki... , Star Trek 8/07/10 13:32
        nie zauwazylem, zapisu o TPSA :(

  3. dzięki za odp ;) , ViS 8/07/10 10:43
    stała się niesamowita sprawa: TPSA "po ponownej analizie zgłoszenia uznajemy zasadność reklamacji"
    Nie myślałem że beton może upaśc, a jednak :)
    po prostu: img.moronail.net/img/6/0/1060.jpg
    :)

    I will not buy this record - it is
    scratched.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL