Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » abes99 15:31
 » KHot 15:30
 » GLI 15:29
 » wielo 15:23
 » Sebek 15:19
 » Master/Pe 15:18
 » soyo 15:18
 » Liu CAs 15:18
 » Kenny 15:18
 » NimnuL 15:08
 » Dexter 15:07
 » rainy 15:05
 » Robek 14:59
 » XepeR 14:59
 » toledo 14:57
 » bajbusek 14:51
 » Fl@sh 14:51
 » resmedia 14:42
 » Kool@ 14:33
 » muerte 14:29

 Dzisiaj przeczytano
 41144 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanie odnośnie gwarancji na sprzęt , 247 9/06/10 14:56
Być może ktoś będzie wiedzieć. Mam radio samochodowe pioneer, które jest jeszcze na gwarancji i jest obecnie niesprawne. Chciałbym to oddać do serwisu ale zagubił się dokument zakupu, a karta jest pusta. Czy istnieje możliwość aby serwis po numerach sprawdził że radio jest jeszcze na gwarancji i przyjął ten sprzęt? Dodam że ponowne wystawienie dokumentu zakupu nie wchodzi w grę bo sprzęt kupiłem jako drugi użytkownik i nie wiem tak naprawdę gdzie wcześniej był kupowany, poza tym że powinien być jeszcze na gwarancji.

  1. j.n. , Kalkin 9/06/10 15:32
    Informujemy, że firma Pioneer wprowadziła zmiany w warunkach udzielanej gwarancji na produkty PIONEER w Polsce. Z dniem 1 lutego 2008 okres gwarancji na produkty zakupione w oficjalnej sieci dystrybucji Pioneer w Polsce (pochodzące od DSV Trading S.A.) zostaje wydłużony do 24 miesięcy.
    24 miesięczna gwarancja i serwis w sieci autoryzowanych punktów serwisowych w Polsce dotyczy wyłącznie produktów Pioneer dystrybuowanych w Polsce poprzez DSV Trading SA, a zatem warunkiem uzyskania 24 miesięcznej gwarancji w Polsce jest posiadanie i wypełnienie polskiej karty gwarancyjnej (karta gwarancyjna DSV Trading S.A./Tele-Radio-Video), znajdującej się na ostatniej stronie polskiej instrukcji obsługi.

    czyli pozostaje Tobie wizyta u poprzedniego właściciela, znalezienie faktury lub udanie się z nim do miejsca zakupu i wystąpienie o duplikat dowodu zakupu wypełnienie karty gwarancyjnej

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. dziękuję za cytat , 247 9/06/10 15:35
      problem jest następujący, radio kupione via allegro, praktycznie zerowy kontakt ze sprzedawcą, także nie mogę za bardzo wyśledzić gdzie radio było kupione aby wystawili duplikat zakupu bądź też podbili gwarancję

  2. uzyskałem informacje , 247 9/06/10 15:48
    że sprzęt był kupiony w www.domonet.pl
    Niestety nie mogę się do nich dodzwonić, a na stronie jakoś dziwnie mało produktów, podejrzanie to wygląda.

  3. zalezy od serwisu , Piratez 9/06/10 15:55
    jesli PIONEER posiada(a pewnie posiada) baze danych z produktami wiec szybko znajda date produkcji twojego radia po sn. Niektorym serwisom wystarczy ten fakt, niektore potrzebuja wypelnionej karty gwarancyjnej a jeszcze inne dowod zakupu.

    Dzwon i sie pytaj.

    1. czyli pozostaje , 247 9/06/10 17:24
      podzwonić po serwisach i się dowiedzieć co i jak

    2. dodzwoniłem się do , 247 9/06/10 17:56
      (Centrala serwisowa) Tele Radio Video
      ul. Bohaterów Getta Warsz.18
      81-609 Gdynia
      Tel.: (0-58) 624-50-09
      e-mail:

      Pani powiedziała że musi się z szefem naradzić co i jak i kazała podesłać na maila innego numer seryjny radia w celu sprawdzenia czy jest z polskiej dystrybucji. Ma mi dać znać co i jak ale coś cienko to widzę, od razu pytała o dowód zakupu lub też podbitą gwarancję.

      1. jak poważny serwis , Demo 10/06/10 07:32
        to powinni po sn sprawdzić i po temacie. Ale jak już było pisane kilka postów niżej, polacy to te penisy co to ośmielają się chcieć mieć działający sprzęt naciągając producentów na koszty serwisowe :)

        napisalbym swoj config,ale sie nie
        zmiescil:(

        1. hehe dobre :) , 247 10/06/10 08:15
          prawda taka że sprawdzając sn dystrybutor już wie czy sprzęt był od nich brany i czy jest jeszcze na gwarancji, no chyba że długo leżakował gdzieś i data produkcji znacznie różni się od daty sprzedaży, dziś powinienem dostać odpowiedz od dystrybutora w tej sprawie więc się okaże jak pioneer polska do tego tematu podchodzi

      2. sprawdzili mi , 247 11/06/10 10:49
        po numerach i radio ma ponad 2 lata czyli jest po czasie gwarancyjnym, tyle że odpisałem im czy mają datę kiedy ja je nabyłem a nie kiedy firma pośrednia od nich i czekam na odpowiedz, bo wydaje mi się że raczej nie nie mają daty zakupu sprzętu prze zemnie

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL