TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Pytanie odnośnie gwarancji na sprzęt , 247 9/06/10 14:56 Być może ktoś będzie wiedzieć. Mam radio samochodowe pioneer, które jest jeszcze na gwarancji i jest obecnie niesprawne. Chciałbym to oddać do serwisu ale zagubił się dokument zakupu, a karta jest pusta. Czy istnieje możliwość aby serwis po numerach sprawdził że radio jest jeszcze na gwarancji i przyjął ten sprzęt? Dodam że ponowne wystawienie dokumentu zakupu nie wchodzi w grę bo sprzęt kupiłem jako drugi użytkownik i nie wiem tak naprawdę gdzie wcześniej był kupowany, poza tym że powinien być jeszcze na gwarancji.- j.n. , Kalkin 9/06/10 15:32
Informujemy, że firma Pioneer wprowadziła zmiany w warunkach udzielanej gwarancji na produkty PIONEER w Polsce. Z dniem 1 lutego 2008 okres gwarancji na produkty zakupione w oficjalnej sieci dystrybucji Pioneer w Polsce (pochodzące od DSV Trading S.A.) zostaje wydłużony do 24 miesięcy.
24 miesięczna gwarancja i serwis w sieci autoryzowanych punktów serwisowych w Polsce dotyczy wyłącznie produktów Pioneer dystrybuowanych w Polsce poprzez DSV Trading SA, a zatem warunkiem uzyskania 24 miesięcznej gwarancji w Polsce jest posiadanie i wypełnienie polskiej karty gwarancyjnej (karta gwarancyjna DSV Trading S.A./Tele-Radio-Video), znajdującej się na ostatniej stronie polskiej instrukcji obsługi.
czyli pozostaje Tobie wizyta u poprzedniego właściciela, znalezienie faktury lub udanie się z nim do miejsca zakupu i wystąpienie o duplikat dowodu zakupu wypełnienie karty gwarancyjnejThe requested URL was not found
on this server ! Error 404 - dziękuję za cytat , 247 9/06/10 15:35
problem jest następujący, radio kupione via allegro, praktycznie zerowy kontakt ze sprzedawcą, także nie mogę za bardzo wyśledzić gdzie radio było kupione aby wystawili duplikat zakupu bądź też podbili gwarancję
- uzyskałem informacje , 247 9/06/10 15:48
że sprzęt był kupiony w www.domonet.pl
Niestety nie mogę się do nich dodzwonić, a na stronie jakoś dziwnie mało produktów, podejrzanie to wygląda. - zalezy od serwisu , Piratez 9/06/10 15:55
jesli PIONEER posiada(a pewnie posiada) baze danych z produktami wiec szybko znajda date produkcji twojego radia po sn. Niektorym serwisom wystarczy ten fakt, niektore potrzebuja wypelnionej karty gwarancyjnej a jeszcze inne dowod zakupu.
Dzwon i sie pytaj.- czyli pozostaje , 247 9/06/10 17:24
podzwonić po serwisach i się dowiedzieć co i jak - dodzwoniłem się do , 247 9/06/10 17:56
(Centrala serwisowa) Tele Radio Video
ul. Bohaterów Getta Warsz.18
81-609 Gdynia
Tel.: (0-58) 624-50-09
e-mail:
Pani powiedziała że musi się z szefem naradzić co i jak i kazała podesłać na maila innego numer seryjny radia w celu sprawdzenia czy jest z polskiej dystrybucji. Ma mi dać znać co i jak ale coś cienko to widzę, od razu pytała o dowód zakupu lub też podbitą gwarancję.- jak poważny serwis , Demo 10/06/10 07:32
to powinni po sn sprawdzić i po temacie. Ale jak już było pisane kilka postów niżej, polacy to te penisy co to ośmielają się chcieć mieć działający sprzęt naciągając producentów na koszty serwisowe :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - hehe dobre :) , 247 10/06/10 08:15
prawda taka że sprawdzając sn dystrybutor już wie czy sprzęt był od nich brany i czy jest jeszcze na gwarancji, no chyba że długo leżakował gdzieś i data produkcji znacznie różni się od daty sprzedaży, dziś powinienem dostać odpowiedz od dystrybutora w tej sprawie więc się okaże jak pioneer polska do tego tematu podchodzi
- sprawdzili mi , 247 11/06/10 10:49
po numerach i radio ma ponad 2 lata czyli jest po czasie gwarancyjnym, tyle że odpisałem im czy mają datę kiedy ja je nabyłem a nie kiedy firma pośrednia od nich i czekam na odpowiedz, bo wydaje mi się że raczej nie nie mają daty zakupu sprzętu prze zemnie
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|