Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » NimnuL 15:08
 » Dexter 15:07
 » rainy 15:05
 » Robek 14:59
 » XepeR 14:59
 » KHot 14:57
 » toledo 14:57
 » bajbusek 14:51
 » Fl@sh 14:51
 » resmedia 14:42
 » Kool@ 14:33
 » Master/Pe 14:31
 » muerte 14:29
 » tuptun 14:28
 » Wolf 14:28
 » stefan_nu 14:26
 » coolio 14:26
 » faf 14:23
 » Sherif 14:17
 » Promilus 14:10

 Dzisiaj przeczytano
 41134 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Pochwale serwis firmy D-Link. , Mms 8/06/10 21:14
Padl mi router D-Link DIR-300. Paragonu, ani karty gwarancyjnej od niego juz nie mam, a sklep, w ktorym go kupowalem juz nie istnieje. Ale 31 czerwca napisalem e-maila do serwisu, a tam powiedzieli, ze mam jeszcze gwarancje do lipca i poprosili o wyslanie routera do Katow Wroclawskich DHL-em na ich koszt. Wiec 1 czerwca wyslalem router, a dzis juz ma nowa sztuke.

To mi sie podoba. :)

Pozdrawiam

  1. elegancko ;) , Tummi 8/06/10 21:24
    moze dozyje czasow, gdzie takie zachowanie bedzie norma, a nie wyjatkiem :D

    T.

    www.skocz.pl/uptime :D

    1. nie jest az tak tragicznie, wiekszosc powaznych firm tak dziala , chris_gd 8/06/10 23:42
      w ostatnich miesiacach reklamowalem kilka rzeczy na takich zasadach i ...
      ASUS - plyta glowna - zalatwiona
      GIGABYTE 9800GT - zalatwiona
      UPS Forever -rowniez pozytywnie
      Pentagram WIFI usb - dupa ...
      wiec wynik bardzo pozytywny

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. z ciekawości , ViS 9/06/10 09:50
        na takich zasadach czyli z pominięciem sklepu, gdzie odsyłałeś i z kim kontaktowałeś sie przy reklamacji Asusa i Gigabyte?

        I will not buy this record - it is
        scratched.

        1. wiec tak , chris_gd 9/06/10 21:25
          asua bezposrednio u nich, serwis maja super, dzwonie mowie jaki mam problem i albo mi pomoga albo odesla na strone z formularzem, ale lepiej to zalatwic przez telefon
          gigabyte zalatwilem troche inaczej bo maja zewn. serwis (nie pamiema ale moge sprawdzic w papierach) po telefonie do gigabyte dostalem namiary, pozniej serwis otrzymal odemnie wypelniony formularz (nr. ser. itp) odpisali, ze spoko i cala instrukcja co dalej i gdzie wyslac

          Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
          RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

          1. no to , ViS 10/06/10 03:17
            ogólnie gratulacje, ale tak jak pamiętam sprzed roku ani asus ani GB nie rozmawia z klientami indywidualnymi (w sprawie komponentów komputerowych na które nie mają gwarancji producenkciej) więc albo zmienili polityke albo miałeś jakiś niesamowity wyjątek.

            I will not buy this record - it is
            scratched.

            1. plus prowadzenia dzialalnosci , chris_gd 10/06/10 19:43
              jako, ze posiadam serwis komputerowy, dzwonie jako firma, a nie Kowalski
              nigdy nie bylo to jakos brane pod uwage, ale skoro tak mowisz, to widze, ze dzieki temu dalo sie wiele zalatwic

              Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
              RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL