TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Maksymalny rozmiar renderowanej sceny 3D w zintegrowanej grafice Intela (i3) - zna ktos? , gorky 27/05/10 22:05 Ostatnio udalo mi sie upchnac na biurku drugi monitor i bardzo mi sie to rozwiazanie podoba. Niestety dobilem do limitu mozliwosci mojej karty graficznej (stary Radeon 9500), ktora nie potrafi wyswietlac sceny 3D wiekszej niz 2560x2560 pikseli (w OpenGL) - moj pulpit ma prawie 3000px na szerokosc i po wlaczeniu efektow OpenGL prawa strona ekranu to jakis zrzyg z bufora karty.
Powoli mysle o zmianie calego komputera i planowalem zakupic cos na chipsecie H55 ze zintegrowana grafika Intela, ale teraz zaczalem sie zastanawiac czy ta grafika obsluzy moje ekrany. Szukalem troche w Google ale nie moglem nic znalezc.
Moze ktos sie natknal na taka informacje? Jeszcze raz powtorze, nie chodzi o maksymalny rozmiar ekranu (ten juz w starych kostrukcjach byl w okolicy 4096x4096) ani o maksymalny rozmiar tekstury, tylko o dopuszczalne wymiary renderowanej sceny 3D.- Na pewno , Mute 27/05/10 22:28
ten radek nie jest walnięty?- na 100% :) , gorky 28/05/10 01:29
http://www.rage3d.com/...showthread.php?t=33883178
po prostu nie obrabia danych 3D wiekszych niz 2560x2560px
normalnie to nie jest problem, bo nie ma tak duzych okien, natomiast zaczyna przeszkadzac kiedy chce wlaczyc efekty pulpitu, bo wtedy caly ekran musi byc akcelerowany
Teraz wylaczylem przezroczystosc i inne bajery, ale nie chcialbym sie przejechac przy zakupie nowego kompa.
Gdyby ten Intel obrabial chociaz 3000px to by zupelnie wystarczylo, bo nie uzywam grafiki do niczego innego oprocz wyswietlania okienek i szkoda mi kasy (i pradu) na jakas zewnetrzna karte.
No nic, chyba tylko mail do Intela zostaje :)
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|