TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[laptop] uszkodzony zaraz po zakupie...co robic ? , masza 13/05/10 20:57 Witam.
Zakupilem dzisiaj laptopa DELL w normalnym sklepie w komputroniku.
Po rozpakowaniu go w domu okazalo sie ze posiada on jednego bad pixela. Na calkowicie czarnym tle widac bardzo jasno niebieski swiecący punkcik.
Malo tego... przy otwieraniu klapy rusza się plastik...górnej części obudowy matrycy...jakby byl jakis nie spasowany...
zauwazylem takze ze jeden z przyciskow na touch padzie jest jakby lekko wduszony...
nie wiem czy trafilem na jakis wadliwy model...
komp byl zaplombowany...
co mam zrobić ? czy powinni mi w sklepie go wymienić na nowy ??
Zaraz jutro bym poszedł go zareklamować..doradzcie pliss...
laptop nie tani bo prawie 4 kafle mnei kosztowal...
pozdrawiam serdecznie.Pozdrowionka !!! - zgłoś w sklepie... , carlosA 13/05/10 21:02
w trybie reklamacji(albo uszkodzenia), trudno być wróżką, co Ci powiedzą, ja bym jutro z tym poszedł do sklepu.#whatever - ja zawsze , Artaa 13/05/10 21:09
sprawdzam w sklepie, np dziś kupiłem za 2447zł MSI cr720 17,3 cala i3 i kazałem otworzyć. - wydałeś , ViS 13/05/10 21:12
4k na laptop i nawet nie obejrzałeś przy zakupie? Ogląda się przede wszystkim matrycę - właśnie z uwagi na subpixele czy badpixele, których nie można potem zareklamować bo zazwyczaj 1-2 mieszczą się w normie iso.
Tylko i wyłącznie dobry gest sprzedawcy że Ci wymieni.
Co do reszty, trzeba porównać z innymi modelami i zobaczyć czy to kwestia spasowania we wszystkich czy tylko w Twoim. I to może być jedyna Twoja szansa na wymianę, bo nie pixel.
I na przyszłość, oglądaj sprzęt choćby plomby były ze złota.I will not buy this record - it is
scratched. - Można zrobić , Soulfly 13/05/10 21:49
czyli przeczytać sobie to: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...y=139#5 , wyciągnąć odpowiednie wnioski i walić do sklepu.delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - akurat , ViS 13/05/10 22:05
pójście na drugi dzień do sklepu z takim pismem to strzał w stopę... Gdyby po dobroci nie chcieli, to wtedy z pismem.I will not buy this record - it is
scratched. - na to jest 6 miesięcy czasu , Soulfly 13/05/10 22:34
tzw domniemanie, że wada istniała w czasie wydania towaru.delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - A nie przypadkiem dwa miesiące? , evil 13/05/10 22:56
Pozdrawiam!d: || nie kradnij - rząd nie lubi
konkurencji || :P - Zeby nie było wątpliwości o co pytam... , evil 13/05/10 23:10
art 9 par 1 zd 1 ustawyd: || nie kradnij - rząd nie lubi
konkurencji || :P - 6 miesięcy , ligand17 14/05/10 07:07
dwa miesiące są na zgłoszenie zauważonej wady.- Jak wyżej, tzn "zeby nie było" ;-) , evil 14/05/10 16:49
Stan faktyczny jak w pierwszym poscie -> Masza w dniu zakupu otwiera w domu komputer patrzy i widzi, że "towar jest niezgodny z umową".
Soufly radzi; nie ma się co spieszyć, domniemanie że towar był walnięty obowiązuje przez 6 miesięcy od daty zakupu.
No i ok.
Ale art 9 ustawy mowi, że "kupujący tracie uprawnienia przewidziane w art 8 (czyli ogolnie rzecz biorąc uprawnienia do usunięcia niezgodności towaru z umową) jeśli przed upluwem dwoch miesiecy od stwierdzenia niezgodności nie zawiadomi o tym sprzedawcy.
I ja nie mam wątpliwości co do obowiązywania półrocznego domniemania. Chodzi mi tylko o to, że masza powinien zawiadomić sprzedawce raczej szybciej nie pozniej. tj w terminie 2 a nie 6 miesiecy od zakupu o swoim problemie.
Dobrze rozumie? ;Dd: || nie kradnij - rząd nie lubi
konkurencji || :P - Tyle że , ligand17 15/05/10 19:36
Soulfly chyba o czym innym mówił - przez 6 miesięcy od daty zakupu istnieje domniemanie, że wada była w chwili zakupu. Kupujący ma 2 miesiące na zgłoszenie wady od daty jej zauważenia.
- czyli bym musial , masza 13/05/10 22:20
napisac pismo na "towar niezgodny z umową"..opisać całą sytuację...i trzymać się jednego, czyli żądania wymiany na sprawny sprzęt...
no żesz kurde był zaplombowany, nie pomyslalbym ze taka firma cos takeigo odwali...przecie to DELL...celowo chcialem z dobrej marki, zeby nei mieć wlasnie takich problemow...
no mam nadzieje, że w komputroniku pracują porządni ludzie i da sie jakoś to załatwić bez problemow...
kurcze nawet 1 dnia sie nei nacieszyłem...
pozdrawiam..Pozdrowionka !!! - "przecie to DELL...celowo chcialem z dobrej marki" , Kenny 13/05/10 22:22
prawie sie makaronem zakrztusilem :)
Co do meritum, jak pisze ViS, po dobroci... moze wymienia. Jak nie to jak wyzej, towar niezgodny, przy czym niestety nie mozesz od razu chciez wymiany; wpierw maja prawo sprobowac doprowadzic do stanu zgodnego (ale kto by sie w to bawil w takim wypadku).
Aha, przed taka procedura, skontaktowalbym sie najpierw bezposrednio z dellem aby poznac ich stanowisko..:Pozdrowienia:. - po prostu nie spodziewalem sie takeigo czego , masza 14/05/10 06:56
po tak znanej i przeciez tez chwalonej marce...
na codzien mam do czynienia tez ze stacjonarnymi komputerami DELLA i szczerze powiem ze jeszcze żadnych problemow nie było z nimi...dot. wykonania jakości itp. naprawdę...dlatego też skusiłem się na laptopa tejże firmy,
wydaje mi się że nie powinno tak być, może trafiłem na jakiś felerny model...
kurcze pokusiła mnei ta 17-stka...i teraz problem..
pozdrawiam.Pozdrowionka !!!
- wszystko zalezy od dobrej woli sklepu , tytan 13/05/10 22:50
ja mialem podobny przypadek, choc IMHO jeszcze ciekawczy.
Kupilem lapka w salonie Vobis i zaraz po przyjsciu do domu spalil sie przy pierwszym wlaczeniiu. Wrocilem z nim od razu do sklepu i tam obsluga nie dosc ze mnie przeprosila za klopot to jeszcze zaoferowali od reki innego lepszego lapka ze spora znizka. Drugi komp smiga po dzis dzien;p
takze zalezy od sklepu, choc w Twoim wypadku--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - no to jest dziwne.. , masza 14/05/10 06:58
jak podnosi sie klapkę do góry, to ta kamerka (całą obudowa - górna częśc matrycy) się rusza...przeskakuje...jakby nei była skręcona...Pozdrowionka !!!
- nic nie pisz , gorky 13/05/10 22:53
na poczatku idz pogadaj, nie badz agresywny, im tez powinno zalezec na marce i opinii
pisamami dzialaj dopiero jak to nie da efektow
a na przyszlosc sprawdzaj - ja otwieram pakunki nawet jak kupuje za 100PLN - Tak, ważna lekcja. , Muchomor 13/05/10 23:07
Po pierwsze odnośnie dobrej marki- czegoś takiego nie ma. Większość producentów podzleca produkcję fabrykom w Chinach, a ci co produkują sami oferują taki sam poziom.
Drugie - dlatego warto kupować przez neta. Tym bardziej jeśli nie miałeś nawet zamiaru oglądać sprzęta. Miałbyś 10 dni na zwrot bez dyskusji o przyczynach.
Idź pogadać ale z tego co pamiętam to dla większości marek 1 wypalony piksel nie stanowi podstawy do reklamacji. Luźny plastik to też nic pewnego. Niestety.
Takie gafy zdarzają się najlepszym ale szkoda strasznie jak za 4k pln dostaje się bubla.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - w komputroniku nie , Deus ex machine 14/05/10 08:09
powinni robic problemow z wymiana bubla od reki na nowy. Dlatego u nich kupuje. Nieco drozej, ale jesli sprzet byl cos nie tak w kilka dni po zakupie wymiana na nowy, a w razie gwarancji zawsze przyjeli i oddali naprawiony."Uti non Abuti" - ;]] , ViS 14/05/10 09:14
facetowi nie chcieli wymienić acer'a, sprzedawca go zapewniał że ma BT, potem się okazało że nie ma, w międzyczasie sprzedawca zmienił wersje :) bujał sie z nimi dwa tygodnie a jedyne co chciał to wymienić fabrycznie nowego laptopa na takiego samego z BT.
Wszystkie większe sklepy które znam nie robią z reguły problemu z wymianą w ciągu kilku dni - POD WARUNKIEM że sprzęt jest nietknięty. Więc przepłacanie za towar, a za laptopa nierzadko 200-300zł dla mnie jest niewytłumaczalne ;)
A co do " a w razie gwarancji zawsze przyjeli i oddali naprawiony." - no po nogach trzeba ich całować, zdolne chłopaki ;]I will not buy this record - it is
scratched. - ja mam tylko doswiadczenie , Deus ex machine 14/05/10 10:33
z Katowickim, w innych nie wiem. A przeplacam w granicach rozsadku, 20-30 mnie nie zbawi. Jesli ostro przeginaja cene, to szukam w kolejnych sklepach .)"Uti non Abuti"
- no neistety robią... , masza 14/05/10 14:05
bedę miał naprawioną ramkę. Pixel nie podlega reklamacji...
nie chcą wymienić na inny...Pozdrowionka !!! - otóż to , ViS 14/05/10 15:31
pozostaje tylko współczuć.
Ew. możesz spróbować zadzwonić do Della i z nimi coś załatwić (wtedy dell odezwie się do sklepu w Twojej sprawie ew. - o ile się uda).I will not buy this record - it is
scratched. - kurcze nawet jednego dnia go , masza 14/05/10 18:38
nie mialem...a juz jest w naprawie...
co za firma... moglem w MM go kupic...tam jest 7 dni na zwrot...kurcze myhslalem z takie firmy są rzetelniejsze...
i kto mi powie jeszcze, ze lepiej kupowaxc w zwyklych sklepach niz w marketach...tam przynajmniej nie ma problemow ...przynajmniej ja nigdy nei doswiadczylem i duuzoo moich znajomych...
wiem, ze zrobilem blad nie otwierajac pudelka...nigdy juz wiecej nie zaufam zadnej firmie...mam nauiczke...Pozdrowionka !!! - to nie kwestia zaufania , ViS 14/05/10 18:56
każdy po prostu musi pilnować swojego interesu...
Nie przejmuj się, z pikselami da się żyć (patrz Kubazz :) ), a zawsze jest szansa że jak subpixel to jakoś może powróci do życia.
A najstarsi górale powiadają że niektórym pomógł np.
http://www.jscreenfix.com/
powodzenia i życze szybkiego powrotu notebooka.I will not buy this record - it is
scratched. - mozesz mi wytlkkumaczyc , masza 14/05/10 20:12
co to jest ten jscreenfix ?
bo ja tak po angielsku to wisz...
z góry dzięki...Pozdrowionka !!! - tu: , ViS 15/05/10 10:27
http://www.pcworld.pl/...li.w.LCD.zrob.to.sam.html
to na zasadzie czarów voodoo, ale wiadomo że człowiek w potrzebie chwyta się wszystkiegoI will not buy this record - it is
scratched. - tylko żeby nie wbijał... , Remek 17/05/10 16:56
...szpilek w ekran...
- zgadza się lepiej , Artaa 14/05/10 19:43
tylko kwestia ceny i wyboru.
Jak jest to samo w tej samej cenie to tylko MM itp, jeszcze czasem raty dorzucą 0%.
Jak jest 50% drożej w MM to kupujesz przez NET i masz ich gdzieś, jak nie pasi wysyłąsz z powrotem. - ehh, blad zrobiles , Kenny 14/05/10 23:01
nie kupujac przez net... zreszta, nawet w tym zafajdanym Komputroniku mogles kupic przez net i odebrac osobiscie..:Pozdrowienia:. - "kurcze myhslalem z takie firmy są rzetelniejsze..." - no żartuje chyba? , Matti_2 15/05/10 11:35
Zgodnie z prawem po zakupie nie możesz wymienić/oddać dobrego towaru. To że w MM można, to tylko polityka tego sklepu i ukłon w stronę klienta, którego przy okazji MM rżnie na np. 800zł (sprawdzone przy Samsungu X420). Dlatego warto spytać w danym sklepie jakie mają wewnętrzne regulacje odnośnie zwrotów/wymiany, bo to zależy tylko od ich widzi mi się.
Dla mnie nie do uwierzenia jest za to Twój gest - widać masz kasy jak lodu, skoro kupujesz lapka i nawet go nie oglądasz czy jest ok.- po prostu facio zapewnial mnie , masza 15/05/10 12:28
ze jest zaplombowany, ze nigdy nei bylo zadnych problemow no i tak jakos to wyszlo ze go nei wlaczylem, wiem, ze zrobilem blad...aczkowliek myslalem, ze inaczej mnie potraktują...tymbardziej ze zaraz na drugi dzien (bo w poprzedni juz nei zdarzylem) jak tylko otwieraja sklep go zanioslem...
i nie mam kasy jak lodu jak mhyslisz, po prostu zrobilem wielki blad i w przyszlosci juz go nei popelnie kolejny raz...
zaraz po oddaniu go powiedziano mi ze "bedzie wymieniony na inny egzemplarz"...
po ok 2h telefon, ze jednak nie i take tam...bo to jest dopuszczalne, nie jest to usterka... norma itp. itd...
najpierw zrobili nadzieje, ze bedzie ok, pozniej sie odmyslili czy co...troche to przykre...
pozdrawiam.Pozdrowionka !!! - no ale , masza 15/05/10 14:05
przeciez ja nie oddalem dobrego towaru, tylko wadliwy...
on mi sie bardzo podoba jako laptop i chcialem dostac taki sam, tylko inny egzemplarz...nic wiecej...
przeciez nie minelo nawet 24h od zakupu...
no szkoda ze tak wyszlo, teraz pozostaje mi tylko czekac...
dzieki za pomoc wszystkim.
Pozdrawiam.Pozdrowionka !!!
- Idz do powiatowego Rzecznika Konsumentów , Soulfly 14/05/10 20:10
i tego bad pixela też się pozbędziesz...delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - no wkurwilbym sie bardzo na tego bad pixela , jozin_ 14/05/10 20:48
moze i 1 bad pixel jest dopuszczalny w monitorze czy TV (chociaz chyba rzadziej) ale nie w małym laptopie...
walczyłbym z nimi i leciał do rzecznika konsumenta..
nie po to wydaje kupe siana żeby jacyś zasrańcy dali mi jakieś gówno - oni sobie doskonale zdaję sprawe że to gówno- a skad to wiesz ze w laptopie , masza 15/05/10 08:14
nie jest dopuszczalny ?
Gdzie znajdują się te wszystkie normy...w ogóle na jakiej podstawie oni twierdzą że ten jeden bad pixel to za mało...bo w gwarancji nic nei ma na ten temat... to są jakeiś normy unijne czy jak ?Pozdrowionka !!! - producent podaje wg ktorego iso robi , Kenny 15/05/10 10:03
a iso definiuje ile moze byc jakich zlych pixeli....:Pozdrowienia:. - wszystkie , ViS 15/05/10 10:25
matryce w laptopach to klasa 2ga albo i dalej, czyli standardowa norma iso
http://www.servodata.com.pl/faq/step/lcd.htm
I nie ma na to rady, tylko i wyłącznie dobra wola sklepu.
Możesz próbować do rzecznika ale podejrzewam że spraw o pixele jest mnóstwo i sprzedawcy mogą się całkowicie nieszkodliwie wypinać.
I nie piszcie mu tu "że to niedopuszczalne" i nie nakręcajcie na reklamacje badpixeli. Można oczywiście próbować ale trzeba być przygotowanym na krótkie "nie".I will not buy this record - it is
scratched.
- walcz , Carmamir 15/05/10 08:34
zadzwoń do rzecznika konsumenta, nie odpuszczaj.
Jeb**** kompugown*, dla mnie paranoja że dopuszczają towar z bad pixelem do użytku i nie można go oddać na gwarancji (guzik mnie obchodzi czy trudno lub nie wyprodukować dobrą matrycę bez bad pixeli, to może lustrzanka 10MP też może mieć bad pixela ? (a później na zawodach bum czarne/białe plamki ;))No to się wkopałem... - zloz pismo , Okota 15/05/10 18:56
(imie nazwisko adres) niezgodnosci towaru z umowa w sklepie zanim odbierzesz lapka
wypisz co ci sie nie podoba i ze zadasz wymiany na towar wolny od wad.
odczekaj 14 dni (ale na boga nie roboczych) i idz do nich po odbior nowego towaru.
wyjasnienie dlaczego nowego - sklep jest zmuszony odpowiedziec pisemnie poleconym na takie pismo w ciagu 14 dni co zamierza z tym zrobic (wiec nie baw sie w telefony jak beda dzwonic to odkladaj, przerywaj rozmowe)
jak ci powiedza ze dzwonili i mowili ze nie wymienia to mozesz im odpowiedziec zezezenikt do ciebie nie dzwonilDyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - hmm... , masza 15/05/10 20:26
oni twierdza ze ten pixel to nie jest wada, a ta ramke wymieni serwis della.
...wiec nie wiem czy cos zdzialam w ten sposob...
chyba musze zaczac sie przyzwyczajac do tego piksela...no trudno...Pozdrowionka !!! - Ty żartujesz sobie prawda? , ViS 15/05/10 21:03
ale ok nie bede ironiczny
po pierwsze przyjął automatycznie (i nieświadomie) skorzystanie z gwarancji skoro nie przyszedł z pismem, a nie można korzystać z dwóch dróg dochodzenia praw naraz.
Po drugie każdy sąd orzeknie że sklep zrobił wszystko co w jego mocy by skontaktować się z klientem (np. skorzystał ze wszystkich dróg kontaktu jakie klient MUSI zawrzeć w pismie reklamacyjnym).
Masz filozofie dziecka z piaskownicy, aż nie wierze że to napisałeś.I will not buy this record - it is
scratched. - Gwarancja gwarancją a rękojmia , Soulfly 15/05/10 21:34
to rękojmia. Jedno nie wyklucza drugiego.delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - nie ma rękojmi , ViS 15/05/10 21:51
już sto lat matko bosko!!!!aaaa
Jest tylko między firmami.
Konsument-firma jest niezgodność towaru z umową.
a co drugiego
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...ory=417
Jeżeli jednak już dokonaliśmy wyboru, to dana reklamacja będzie przebiegała już do końca tylko według reguł, które wybraliśmy. Jeśli składamy reklamację na podstawie gwarancji, to nie możemy w zakresie tej reklamacji korzystać z uprawnień przewidzianych w ustawie i zgłaszać roszczeń wobec sprzedawcy. Możemy więc znaleźć się w sytuacji, gdy - korzystając z uprawnień danych nam przez ustawę - już dawno byśmy mogli odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy, ale niestety gwarancja nie daje takiego prawa, a wybraliśmy ten tryb dochodzenia roszczeń. W związku z tym musimy dotrwać do końca procesu reklamacyjnego i dopiero potem ewentualnie zgłaszać kolejne reklamacje, już na podstawie ustawy.
Żesz kurwa no ile można! Ale niektórzy jak murbeton.I will not buy this record - it is
scratched. - No i dobrze , Soulfly 15/05/10 22:43
zakończy walkę z reklamacją i walnie niezgodność towaru z umową zwaną potoczne RĘKOJMIĄ.delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - na co , ViS 15/05/10 22:56
ta niezgodność towaru?I will not buy this record - it is
scratched. - Badpixel , Soulfly 16/05/10 09:59
123delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - odp sklepu: , ViS 16/05/10 11:08
zgodne ze wszystkimi obowiązującymi normami.I will not buy this record - it is
scratched. - A czy sklep , Soulfly 16/05/10 20:02
informował o tym przy zakupie kupującego ? Nie ! Zgodnie z normą wyrwał kasę i wypad z baru. Do rzecznika z tym i wytargać co swoje...delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - hyhy , Kenny 16/05/10 21:33
[...] domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z umową, [...], gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju.[...]
Daj spokoj, bo uswiadamianie co tydzien kogos nowego, komu sie nie chce przeczytac jednej z najkrotszych ustaw, jest meczace... ;).:Pozdrowienia:. - a sklep wystarczy, że zamieści informację... , Kalkin 16/05/10 21:34
...jakie są normy uszkodzonych pixeli w monitorach, w ogólnodostepnym miejscu ( a za takie uważany jest internet ).
Komputronik ma na 99% linka na swojej stronie do takich informacji.The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - a po co? , Kenny 16/05/10 21:44
producent informuje o cechach swego produktu; sklep nie musi. Sprzedawca na pytanie o pixele udziela odpowiedzi kierujac sie informacjami od producenta lub odsyla do jego materialow.
W kazdym przypadku informacje takie są oczywiscie wiazace, ale nie musza byc dostepne "na widoku"..:Pozdrowienia:.
- niezłe rady koledze dajecie :P , Kalkin 15/05/10 21:06
mam nadzieje, że Masza posłucha rozsądku i grzecznie pujdzie pogadać, czy sprzedawcy w komputroniku mogliby mu wymienić laptopa, na nowy egzemplarz
Słuchając bzdur o rzeczniku konsumenta i reklamowaniu towaru z tytułu niezgodności towaru z umową śmiać mi się chce.
Rzecznik konsumenta nie posiada mocy sprawczej, a reklamacje z tytulu niezgodnosci , potrafia się ciągnać przez 2 lata i więcej ( jestem świadkiem w kilku sprawach jako pracownik serwisu )
btw pixel to nie wada, a wgniecenia mogly powstac z winy uzytkownika ( za mocno przyciskal klawisze i upuscil lapka na dywan )...to tylko przykład
Postaw się w roli sprzedawcy, nie sprzedali Ci go złej mierze, nie sprawdzają towaru, bo upierdliwy klient mógłby powiedzieć ( jak się często zdaża )...."kurde towar był otwierany, nie chce go"The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - tak tez zrobilem... , masza 15/05/10 21:51
powiedziano mi ze bedzie wymiana na inny egzemplarz...
a za 2 godziny telefon, ze niestety bedzie, ale wymeiniona tylkko wadliwa ramka...i ze pixel nie podlega reklamacji...
tam wgniecen zadnych nigdzie nie ma, sprzet nei nosi zadnych sladow uzywania, nawet nie byl u mnie jednego dnia... po prostu luzna obudowa dookola matrycy jest...rusza sie cala przy otwieraniu...jakby jakas niespasowana/zle zamontowana..nie zatrzaśnięta...nie wiem...
sam sprzedawca przyznal, ze tak nie powinno być...i jak wspomnialem - pierwsze jego zdanie to "wymiana na inny egzemplarz"...no ale pozniej zmienil zdanie...
taka tylko glupia mysl, ze kupilem se kompa i na dzien dobry jest juz w serwisie...
pozdraiwam...Pozdrowionka !!! - po prostu , ViS 15/05/10 21:57
sprzedawca chciał dobrze, ale zadecydował ktoś wyżej z komputronika. Że np. nie wymienią bo nic potem z tym nie zrobią...I will not buy this record - it is
scratched. - no nic trudno , masza 15/05/10 22:05
pozostaje tylko czekac na niego juz z wymeinioną i sprawną ramką...
pozdrawiam Wszystkich.
Dzięki za pomoc.Pozdrowionka !!!
- moment , Okota 18/05/10 00:19
ale oddales lapka bo ci obiecal sprzedawca wymiane na nowy. to draz dalej ten temat.Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - tak jak ViS napisal , masza 18/05/10 06:50
sprzedawca mowi to samo...ze to nie jego decyzja...tylko z góry gdzieś...
zadowolenie klienta bedzie 100% po takiej procedurze...no ale cóż...bede wiedzial zeby wiecej takich bledow nie popelniac...bo to nie jest tylko moj blad, oni tez mogli go sprawdzic, co przyjechalo z magazynu...zawsze tak robiono w tego typu sklepach...
Jest to duza i znana i ceniona marka (firma), wiec nie pomyslalem nawet ze moze się coś takeigo przytrafić...
pozostaje mi narazie czekac...
Pozdrawiam.Pozdrowionka !!! - zresztą nawet Deus EX Machine napisał , masza 18/05/10 06:54
wyżej, że dlatego u nich kupuje, bo jest może drożej, ale zero problemow jezeli chodzi o reklamacje...
a tutaj...widać zupełny kontrast...no chyba...
komp kupiony a nadal go nie ma..i ta świadomość, ze jedzie...ale z naprawy a nie z magazynu...Pozdrowionka !!!
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|