Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Holyboy 18:21
 » DYD 18:19
 » kyusi 18:18
 » Pawiano 18:15
 » NimnuL 18:15
 » SebaSTS 18:10
 » Kenny 18:05
 » rurecznik 18:01
 » PeKa 18:00
 » b0b3r 17:59
 » rzymo 17:59
 » mnih 17:56
 » Liu CAs 17:51
 » patinka 17:48
 » XepeR 17:42
 » PiotrexP 17:34
 » Piwomir 17:30
 » wrrr 17:23
 » @GUTEK@ 17:20
 » Robek 17:12

 Dzisiaj przeczytano
 41112 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Dziwny problem z płatnością online , dawidy 11/05/10 01:01
Dokonywałem płatności online za pośrednictwem serwisu ClickandBuy i natknąłem się na dziwny problem. Przekierowało mnie do wybranego mTransferu, zalogowałem się, potwierdziłem przelew, wylogowałem, cofnęło mnie na strone ClickandBuy, gdzie po kilku minutach oczekiwania otrzymałem komunikat, że transakcja nie doszła do skutku z propozycją wyboru innej metody płatności.
Problem w tym, że pieniądze z konta mi wyszły. Płatność, rzeczywiście nie została zrealizowana. Teraz tylko nie wiem, co z tym dalej robić i do kogo pisać reklamacje..? Ktoś może miał podobny problem?

102594

  1. a przed chwilą zrobiłeś przelew? , jozin_ 11/05/10 01:31
    powinieneś mieć ten wychodzący przelew w 'operacja zaplanowana' i anulować ją.

  2. byly problemy z mbankiem , ili@s 11/05/10 07:34
    mieli jakies problemy w mbanku - ponoc juz wszystko ok. Zadzwon na mlinie - wyjasnia wszystko i nie bedzie gdybania.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL