Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » KHot 19:52
 » MARtiuS 19:51
 » Sherif 19:50
 » DYD 19:49
 » Master/Pe 19:46
 » john565 19:46
 » malyy 19:42
 » Conan Bar 19:41
 » myszon 19:35
 » bajbusek 19:26
 » rarek 19:26
 » Promilus 19:22
 » NimnuL 19:17
 » Visar 19:15
 » Dexter 19:13
 » ligand17 19:12
 » DJopek 19:12
 » steve 19:10
 » Draghmar 19:02
 » Rafael_3D 18:58

 Dzisiaj przeczytano
 41109 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

plazma panasonic - IT'S ALIVE ;D , Chucky 19/03/10 12:11
glowny watek tu -> http://twojepc.pl/...iwum.php?r=2010&id=145844
Ciezko bylo dowiedziec sie czegokolwiek na infolinii, bo od 3 osob dostalem 3 inne odpowiedzi...
1) nie ma gwary rozszerzonej
2) jest gwara
3) jest ale ekspertyze przed naprawa musze zrobic na swoj ksozt i w przypadku gdy wyjdzie ze to 'ich' wina - zwroca za ekpertyze i naprawia na swoj koszt...

W koncu otrzymalem maila do szefa dzialu serwisu, wymiana mailowa troche trwala (otrzymywalem odpowiedzi na te maile, ktore w szly takze do wiadomosci FK - a szkoda, bo gdyby nie to nie mialbym do nich zadnych ale...), wtedy poszlo z gorki.
Otoz jesli w trakcie trwania podstawowej gwarancji zostaly wykonane naprawy, to na te elementy i robocizne przedluzana jest podstawowa gwarancja o 12 miesiecy.
Otrzymalem info, ze jesli faktycznie zepsula sie ta czesc wymieniana to naprawia na wlasny koszt, jesli nie to zostane obciazony kosztami naprawy. Jako ze bylem przekonany w 100% ze ktos zwalil poprzednia naprawe, zgodzilem sie na taka opcje.
I tu poszlo ekspresowo, w ciagu tygodnia TV byl z powrotem w domku, naprawiony w ramach gwarancji, z nowym panelem (znow 12 miesiecy gwary?) i smiga bardzo dobrze.
Podziekowania dla szefa dzialu serwisowego Panasonic (z jednym w/w ale...) oraz serwisu BWM-Elektronics za ekspresowa naprawe...

Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

  1. Czyli dokladnie tak... , Wolf 19/03/10 12:31
    jak pisalem...

    Masz gwarancje na wymieniony element i robote serwisu, teraz znow masz 12 miesiecy na panel :)

    Vey iz mir!

  2. No to ja kolego dostalem nową plazmę bo w starej nei potrafili mi HDMI wymienić... , rulezDC 19/03/10 19:17
    plazma dzialala tylko byl problem z HDMI, poslalem na gwarancje i po miesiacu wymienili mi na nowszy model :)

    koniec koniec koniec

  3. hmm , Liu CAs 19/03/10 21:00
    "otrzymywalem odpowiedzi na te maile, ktore w szly takze do wiadomosci FK"
    o so chosi ? możesz jaśniej i po polsku ?

    -= parówkowym skrytożercom,
    mowimy NIE =-

    1. .:. , Chucky 19/03/10 21:02
      kopie wiadomosci szly do Federacji Konsumentow... na te otrzymywalem odpowiedzi... bez nich - echo...

      Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
      3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

      1. hmm , Liu CAs 19/03/10 21:36
        tak też myślałem. Szkoda, że gdy się nie postraszy to mają człowieka w dupie.
        Możesz coś więcej napisać jak wyglądało załatwianie tej sprawy z FK ? tzn. do kogo konkretnie się tam odezwać itp, bo znajomy ma podobny problem z serwisem swojej plazmy i chyba też będzie się musiał wesprzeć FK.

        -= parówkowym skrytożercom,
        mowimy NIE =-

        1. napisz na priva , Chucky 19/03/10 22:04
          to opisze co i jak...

          Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
          3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL