TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[programowanie] Integracja PhysX w... Quake'u? , Soulburner 9/09/09 16:56 Czy ktoś z Was zajmował się modowaniem jednego z silników udostępnionych przez id (Quake 1, 2 lub 3)? Czy ktoś dłubał z implementacją któregoś engine'u fizycznego, np. PhysX, czy Open Dynamics Engine?
Ewentualnie czy znacie jakieś linki do porządnego forum kłejkowego, gdzie można by uzyskać pomoc?
A może istnieje jakiś inny opensource'owy engine, który posiada już jakąś zaawansowaną fizykę, która pozwoli chociaż na realistyczne przewracanie krzeseł, stolików itp. (ragdoll niepotrzebny)? Najlepiej coś, do czego łatwo można tworzyć mapy (Quarki, radianty) i modele (a najlepiej używać jeden z formatów kłejkowych, typu mdl, md3, md5).You must gather your party before
venturing forth. - Newton Game Dynamics - co prawda nie open source, ale darmowy, popularny i sprawdzony , Rhobaak 9/09/09 18:24
newtondynamics.comKor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|