TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[lapki-padająca grafika nvidia] - rozszerzona gwarancja, to działa. , Wedrowiec 3/08/09 22:08 Informacja która może się komuś przydać i zaoszczędzić sporo nerwów i kasy.
Miesiąc po gwarancji (sklepu - sprowadzał z USA) padł dell inspiron 1420 - zdechła grafika. Sklep się wypiął, u nich gwarancja się skończyła. Przekopałem net i w końcu znalazłem:
http://en.community.dell.com/...ement-details.aspx
Telefon do dell'a - nie jestem właścicielem poza tym sprzęt nie był sprzedawany poza stanami itp. - co prawda jest oznaczony jako łapiący się na przedłużoną gwarancję ale może być ciężko, pewnie nie przejdzie transfer właściciela itp.
Transfer jak najbardziej się udał, telefon ponownie, po chwili wspaniała wiadomość: "wymienimy panu tą płytę na gwarancji, proszę wysłać kurierem na nasz koszt". Poezja:]
Sprzęt zawiozłem sam w czwartek (świnia się "naprawił" z samego rana), w piątek po południu telefon - sprzęt jest do odbioru.
Następny lapek na stówę to będzie Dell :)))))
Z tego co wyczytałem: nie wolno dawać spuszczać się na drzewo, w innych państwach np. 3 pierwszych konsultantów odmawiało przyjęcia sprzętu a czwarty już jak najbardziej przyjmował.
Kolejne info: w niektórych źródłach piszą, że akcja trwa do września 2009.
Kolejne: pan z Della twierdzi, że w przeciwieństwie do naprawiaczy oni montują niby jakieś lepsze jakościowo grafiki - tzn problem padającej grafiki po wymianie jest już rozwiązany.
Ile zaoszczędziłem? Wymiana samej grafiki (jest wlutowana na płytę) to 400-600 zł, cała płyta to 1000-1200 zł.
Podobno inni więksi producenci typu HP również przedłużyli gwarancję.
No i na koniec: tak powinno być w każdej firmie :)))"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - do jakiego miasta wysłałeś tego laptopa , digiter 3/08/09 22:43
i gdzie musiałeś go odebrać ?Piszcie do mnie per ty z małej litery - Wawa , Wedrowiec 4/08/09 00:10
tu też mieszkam.
Nie musiałem wozić, mogłem wysłać na ich koszt UPSem."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - wtedy też , Wedrowiec 4/08/09 00:13
by odesłali."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani"
- To samo mialem z applem... , Wolf 3/08/09 23:39
Tylko ze dodatkowo dostalem lepszy procesor i nowy chipset....Vey iz mir! - To samo małem z IBM... A nie! One się nie psują :D , Mcmumin 4/08/09 00:05
123- problem był z nvidią , Wedrowiec 4/08/09 00:11
a nie z dell'em."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - TO akurat był problem z Dellem , Thadeus 4/08/09 07:36
po prosty spierdzilili konstrukcję, czytałem o tym szukając sterowników i rożnych ustawień do Nvidi w moim lapie. Dokłądniej to ył bląd w torze chlodzenia jakoś i cały problem zaostrzał jakiś tam update zmienający zarzadzanie chłodzenim laptopów które po prostru sie gotowały.
Zeby było smieszniej moja kumpela z labu miła to w XPS'ie. Trzab było sie użerać z sewisem Della bo chieli spuscić na drzewo. W kończy przylazł gość i wymienił płytę. Ta zepsuła sie po 2 tyg i ponowna wymiana :).
Objawy komp zaczął sie niesamowicie grzać w pewnym momencie , wetylatr dziłalna max i nic to nie dawało :)... - To doczytaj jeszcze trochę. , Wedrowiec 4/08/09 08:39
Jak był problem z Dellem to czemu Nvidia zrobiła odpis na kilkaset milionów baksów na potencjalne straty z tego powodu? I czemu również inni producenci przedłużali gwarancję?"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - przecież to była głośna sprawa , ViS 4/08/09 09:04
wystarczy poczytać ;)
Spierdzieliła i Nvidia i producenci notków.I will not buy this record - it is
scratched.
- nvidia ? czyli slynne BGA reballing aka lutownica ostra jak igla i reka i oko zegarmistrza , faf 4/08/09 14:45
paviliony padaly jak muchy - HP wypiera sie i - gwarancji daje tylko rok na paviliony - a naprawia ....wyminiajac plyte glowna na taka sama - po kilku miesiacach znow to samo ale wtedy hp juz mowi sajonara - ktore grafy - modele , Deus ex machine 4/08/09 19:30
tak padaly mam 7600 i juz ponaf 2 lata bangla"Uti non Abuti" - z serii 9 , ViS 4/08/09 21:02
te "topowe" 9600 w górę.I will not buy this record - it is
scratched. - seria 8 , Wedrowiec 4/08/09 21:27
również, od tego się zaczęło."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani"
- na nVidia Issue jest 5 lat gwarancji , mirkrup 6/08/09 15:55
od daty produkcji :))- u kogo , Wedrowiec 6/08/09 16:01
????"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - mowa jest o DELLu , mirkrup 6/08/09 16:08
nieprawdaż?- hym... , Wedrowiec 6/08/09 16:54
a jakieś źródło? Bo tego nie widziałem - tylko o przedłużeniu o rok."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani"
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|