Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » PeKa 06:37
 » RoBakk 06:36
 » NWN 06:20
 » CodeNameH 06:19
 » Kenny 06:18
 » NimnuL 05:58
 » Promilus 05:48
 » @GUTEK@ 05:27
 » alien1 05:19
 » piszczyk 04:17
 » Shark20 03:52
 » Martens 03:45
 » cVas 02:53
 » mo2 02:43

 Dzisiaj przeczytano
 41132 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

To się nazywają porżadne firmy!! , ulan 25/02/09 19:20
od 2,5 roku jestem posiadaczem obudowy firmy antec p180, w sumie jestem z niej bardzo zadowolony, ale po dzisiejszym dniu jestem jeszcze bardziej!!
Mianowicie jakiś czas temu poszła mi w drzwiczkach od tej obudowy taka wypustka co ja przytrzymywała, w związku z czym nie dało się otworzyć na full drzwiczek, bo wypadały.
Dziś pojechałem do firmy www.cooling.pl (w innej sprawie, zakupić wiatraczek 12 cm) i tak przy okazji spytałem się o te nieszczęsne drzwiczki).. i tu pełne zaskoczenie: okazało się że maja takie drzwiczki, wiec pytam się nieśmiało ile kosztują?? i tu jeszcze większy szok: okazuje się, że nic, bowiem firma antec w trosce o zadowolenie klientów, wymienia od ręki drzwiczki na nowe!!!! dotyczy zresztą to też boków (znaczy bocznych paneli), można sobie wybrać czy chce sie czarne czy srebrne!!!!
i to się nazywa porządne firmy i antec i cooling.pl!!

pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..."

  1. nastepnym razem , samsung 25/02/09 20:18
    daj to na reklama.pl

    1. hmm widzę nie zrozumiałeś , ulan 25/02/09 20:28
      to nie jest reklama, zresztą osoby które mnie znają wiedzą, ze jestem jak najdalej od takich numerów....
      zresztą co może wiedzieć i rozumieć ktoś z tak małym stażem na boardzie :P
      z reguły częściej pisze o negatywnych firmach, więc uznałem ze warto napisać coś pozytywnego....

      pozdr. ułan vel ulan
      "Uwielbiam zapach napalmu
      o poranku..."

    2. I pisze to koleś o takim nicku. , Thradya 25/02/09 21:38
      Pfffff.

      1. rech rech rech , Bergerac 25/02/09 22:13
        :))))))

        Barbossa: You're supposed to be dead!
        Jack Sparrow: Am I not?

    3. ty samsung sie nie odzywaj bo ja wole sharpa , chris_gd 26/02/09 09:23
      123456

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. On powinien krzyczeć , Bergerac 28/02/09 14:53
        jak Osioł ze ''Shreka'':
        - Mnie! Mnie! Wybierz mnie! Mnie wybierz!

        Barbossa: You're supposed to be dead!
        Jack Sparrow: Am I not?

        1. nie wiedzialem ,ze moja firma , samsung 1/03/09 21:16
          produkuje obudowy.
          ale milo wiedziec ,ze ma sie tak szerokie spektrum.

          @chris_gd, co do sharpa. daj sobie sokoj. naszych nowych telewizorow w zyciu chyba na oczy nie widziales

  2. IMHO ważna informacja , Demo 25/02/09 20:32
    tak długo, jak autor nie jest powiązany z "reklamowaną" firmą w żaden sposób poza relacją klient- sprzedawca.

    Też miałem okazję spotkać się z poszanowaniem klienta w polskich firmach...ups, przepraszam. W Polsce. Oparło się niestety o zagraniczne oddziały i wtedy wywalczyłem swoje. Dlaczego polskie oddziały nie mogą tak pogrywać?

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    1. własnie dlatego to napisalem, bo przeżyłem szok , ulan 25/02/09 21:10
      sporo kupuję, sporo mam do czynienia z firmami rożnymi i sklepami, ale z taki czymś spotkałem się po raz pierwszy. Dotąd czytałem tylko o takich rzeczach i takim traktowaniu klientów. Pierwszy raz mi się coś takiego przydarzyło. a powiązań żadnych z wyżej wymienionymi firmami nie mam żadnych po za tym ze jestem posiadaczem obudowy firmy antec (za którą zapłaciłem swego czasu jak za zboże)i z rzadka kupuje coś w firmie cooling (dotąd może z 4-5 razy (spodobali mi się po tym jak kiedyś chciałem u nich kupić jakiś drogi wiatrak,a oni mi odradzili i doradzili zakup o połowę tańszego o takich samych właściwościach i parametrach, w innych sklepach bez pytania sprzedali by mi ten droższy...

      pozdr. ułan vel ulan
      "Uwielbiam zapach napalmu
      o poranku..."

      1. no ale tu jeszcze należy dodać , Demo 25/02/09 21:51
        że tak naprawdę cooling.pl ma "psi" obowiązek wydać te drzwiczki, cała gloria i chwała powinna przypaśc Antkowi :)

        napisalbym swoj config,ale sie nie
        zmiescil:(

        1. masz racje, ale jak wiesz wielu polskich dystrybutorów ma do w glębokim , ulan 25/02/09 21:53
          poważaniu i olewa, nie ma kasy nie ma czegoś tam... zwłaszcza, ze teoretycznie termin gwarancji dawno już minął, dlatego moim zdaniem część chwały przynależ się też coolingowi...

          pozdr. ułan vel ulan
          "Uwielbiam zapach napalmu
          o poranku..."

        2. a na moje oko , Maverick 26/02/09 11:42
          zaistniała ulan-owa sytuacja dobrze świadczy o kuling peel, ponieważ równie dobrze mogli naszego ulan'a skasować np. na 15 zeta. A co, nie zapłaciłby? Pewnie, że by zapłacił, ba, nawet był na to gotowy.

    2. Z prostej przyczyny... , Bart 25/02/09 22:57
      Jak normalnemu człowiekowi zepsują się drzwiczki to zgłasza się do producenta i prosi o pomoc. Otrzymuje ją i wszyscy są zadowoleni. Co robi Polak ? Polak jak wyczai drzwiczki za free to wyśle po nie całą rodzinę i sąsiadów. Następnie będzie je sprzedawał lub zmagazynuje jako kapitał.
      Niestety jako naród jesteśmy prostymi, małostkowymi i zawistnymi bucami ze złodziejską naturą.
      Normalny człowiek bierze tyle ile potrzebuje, Polak bierze tyle ile się da.

  3. Co do cooling.pl, to ja nie do końca mogę się zgodzić. , Rhobaak 25/02/09 21:23
    Zamawiałem niedawno trochę komponentów, a m.in. pastę termoprzewodzącą, która jednak nie znalazła się w przesyłce. Wysłałem maila - zaproponowano mi zgłoszenie przez formularz na stronie - zgłosiłem i... cisza. Oczywiście pastę musiałem kupić gdzie indziej, a sprzęt leżał przez ten czas niezłożony. Może i jednorazowa wpadka, ale jednak trochę mnie zniechęciła.

    Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
    G-forc 460 gietex,barakudy
    Children of Neostrada Association MVP

  4. Na purepc gdzies lezy , burczester 25/02/09 21:42
    Caly topic gdzie jest pare tego typu akcji zwiazanych z Antec'iem. Widocznie dbaja o renome.

  5. Po mojemu , Bergerac 25/02/09 22:18
    to tak niezbyt super wypuścić na rynek cośtam, a gdy się okazuje że jakaś część się często dupcy, wypuścić patcha zamiast w ogóle poprawić konstrukcję modelu i poinformować wszem i wobec zainteresowanych np. na swojej stronie.
    ''Ladies and gents, nasze drzwiczki są do jajec, więc bezpłatnie wymienimy wam obudowy, jak to robi Toyota z samochodami z powodu napinaczy w pasach bezpieczeństwa.''

    Barbossa: You're supposed to be dead!
    Jack Sparrow: Am I not?

    1. wiesz mam już prawie 3 lata tę obudowę , ulan 25/02/09 22:43
      ma ona swoje wady i o tym często pisałem na boardzie (nawet ostatnio jakos ze dwa tygodnie temu), ale porównując te stare i nowe drzwiczki widzę różnice w wykonaniu tego elementu, który mi pękł (jak mi się urwały yo wiedziałem, ze cześć winy leży po mojej stronie, bo zasadniczo ciężko to ułamać, bowiem wcześniej wypadnie niż się złamie - wynika to z konstrukcji, ale widać jest to możliwe w pewnych nieokreślonych prze zemnie warunkach...
      wiesz widziałem wiele obudów różnych firm i nadal uważam antaca (w tym akurat modelu) za jedna z najlepszych (choć sam bym zmienił parę szczegółów)...

      pozdr. ułan vel ulan
      "Uwielbiam zapach napalmu
      o poranku..."

      1. Skoro ciężko ułamać, to może , Bergerac 25/02/09 23:16
        mniej pij :)

        Barbossa: You're supposed to be dead!
        Jack Sparrow: Am I not?

    2. ale drzwiczki , myszon 25/02/09 22:45
      Cię nie zabiją a napinacze mogą. A firmy zwykle myślą w kategoriach if (koszty odszkodowań + koszty procesów > koszty wymiany) then wymiana().

      1. hmm , akustyk 25/02/09 22:54
        if (odszkodowania.getKoszt() + procesy.getKoszt() > wymiany.getKoszt()){ wymiany.setStatus(true)};


        if (wymiany.getStatus() && klient.reklamacja(towar)){ wymiany.do(klient, towar)};

        wybacz, musialem skorygowac :)

        http://akustyk.magma-net.pl

      2. To nadstaw głowę :) , Bergerac 25/02/09 23:15
        Zobaczymy, czy drzwiczki mogą zrobić kuku :)

        Barbossa: You're supposed to be dead!
        Jack Sparrow: Am I not?

      3. No nie do końca , ligand17 26/02/09 08:45
        myślą w tych kategoriach. Kiedyś myślały - do czasu samochodu (któregoś Forda albo Volkswagena), który miał zbiornik paliwa umieszczony tuż przed tylnym zderzakiem. Jak ktoś wjechał takiemu samochodowi w d...., to się zapalał. Producent wiedział o tym felerze, ale zrobił taką arytmetykę, jak podałeś i wyszło mu, że nie warto nanosić zmian. Jak się dowiedział o tym sąd to przyrżnął producentowi taką gigantyczną karę, że od razu wszystkim przeszła ochota na kalkulacje i od teraz wszyscy od razu trąbią, że jest problem i zapraszają do salonu na wymianę.

        1. ford pinto , Pawelec 26/02/09 12:21
          http://www.wysokieobroty.pl/...16,5962137.html?i=0

          Tom Drwal
          LAS Ltd.

    3. bo Toyota wie jak wygląda amerykański bat , digiter 25/02/09 22:56
      jeśli w Polsce produkt firmy mającej 1 mld dolarów dochodu spowoduje u Kowalskiego uszczerbek na zdrowiu to Kowalski dostanie tylko tyle ile stracił - np. urwało mu palec to dostanie 5 tys. zł odszkodowania i 'spieprzaj dziadu'. W USA nie ma tak dobrze- firma która wiedziała o usterce musi ponieść takie konsekrencje żeby na drugi raz nie opłacało się jej tego ukrywać. Od momentu kiedy z powodu pęknięcia opony Bridgestone trzeba było wypłacić poszkodowanej kobiecie 30 mln baksów a w kolejce ustawiło się kilkuset kolejnych poszkodowanych firmy motoryzacyjne od razu informują o usterkach i zapraszają do naprawy. W USA nie opłaca się kręcić lodów.

      Piszcie do mnie per ty z małej litery

  6. Inny przykład z JueSeJ - przy zakupie laptopa Lenovo zmieniłem , Mcmumin 25/02/09 23:39
    w zamówieniu dysk 5400RPM na 7200RPM o tej samej pojemności. W paczce obok standardowej zawartości znalazłem ślicznie zapakowany HDD 120GB 5400. Prezent? Pomyłka? Nie mam pojęcia, ale miesiąc później przy zakupie monitora również wybrałem Lenovo. Tak więc z jednej strony takie traktowanie klienta przynosi firmom wymierne korzyści.

    Z drugiej strony bonusowanie sprzedaży często się nie opłaca. Przykładem choćby sukces sieci Play który udowodnił, że przywiązanie do marki nie jest na naszym rynku tak duże.

    1. odnosnie Playa - , Tummi 26/02/09 00:22
      nie mieli duzych trudnosci wlasnie z uwagi na to, jak operatorzy gsm traktuja swoich klientow. Jesli nowy klient z ulicy dostaje lepsze warunki niz ten, ktory przedluza umowe, to nie widze powodu do przywiazywania sie do marki ;)

      T.

      www.skocz.pl/uptime :D

  7. hehehe poczytaj moj post z 2006 roku :) , XiSiO 26/02/09 09:42
    http://forum.purepc.pl/...034062&mode=threaded

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

    1. poprawny , XiSiO 26/02/09 09:43
      http://forum.purepc.pl/...p;p=1978067#entry1978067

      "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
      zapłacisz adeną" (C) XiSiO

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL