Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Pawelec 17:58
 » MARtiuS 17:56
 » Liu CAs 17:54
 » petropank 17:53
 » Markizy 17:52
 » dugi 17:51
 » ligand17 17:50
 » bajbusek 17:49
 » DYD 17:44
 » KHot 17:38
 » PiotrexP 17:37
 » Rafael_3D 17:36
 » gigamiki 17:26
 » @GUTEK@ 17:25
 » Lucullus 17:22
 » Marian30p 17:12
 » Jumper 17:10
 » Armitage 17:06
 » P@blo 17:04
 » past 17:00

 Dzisiaj przeczytano
 41129 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Sirius i przeboje z kartą gwarancyjną , Bodhi 5/02/09 17:42
Pod koniec listopada 2008 roku skuszony atrakcyjną ceną kupiłem w Siriusie monitor HP. Sprzęt odebrałem razem z fakturką i radośnie pognałem do domu testować nowy nabytek. Kilka dni później odkryłem, że to co brałem za kartę gwarancyjną przyklejoną do kartonu, jest w rzeczywistości listem przewozowym. Wysłałem więc maila do osoby, która obsługiwała moje zamówienie z prośbą o jej dosłanie. Niestety, nikt nie kwapił się cokolwiek mi odpisać, więc po 2 tyg. zdecydowałem się zadzwonić do firmy, gdzie jakaś pani obiecała mi dosłać brakującą kartę gwarancyjną. Mijały tygodnie, a ja spokojnie czekałem na przesyłkę, zwalając opóźnienie na przedświąteczne działanie poczty. Nie doczekałem się jednak, za to zaczęły do mnie docierać sygnały o upadłości firmy. Telefonu nikt nie odbierał, więc pozostało mi jedynie atakowanie mailami na różne skrzynki. W międzyczasie zasięgnąłem opinii u HP Polska czy na podstawie faktury mam szansę na jakikolwiek serwis gwarancyjny. "Kompetentny" konsultant odpowiedział, że dowód zakupu _powinien_ wystarczyć, co średnio mnie uspokoiło. I akurat dzisiaj kiedy miałem największy zapieprz w pracy jaki sobie można wyobrazić zadzwoniła moja komórka z warszawskim nr 833-39-85. Facet, podający się za pracownika Siriusa, zakomunikował mi, że nie otrzymam żadnej karty gwarancyjnej, ponieważ wystarczy mi dowód zakupu, a karta gwarancyjna to taki papierek, gdzie jest tylko określona długość gwarancji i jest mi to zupełnie niepotrzebne. W tym momencie zaskoczony próbowałem się odezwać, ale usłyszałem, że to jest ostateczna odpowiedź sklepu i on nie zamierza ze mną dyskutować, po czym rozłączył się. Moja irytacja odnośnie tego gównianego sklepu sięgła zenitu.

Nie znam się na rękojmi ani gwarancji, dlatego niech ktoś obeznany w temacie wyjaśni mi czy rzeczywiście ja tej karty gwarancyjnej nie potrzebuję i czy sklep może mnie zrobić w człona nie wydając mi jej? W jaki sposób z nimi walczyć i czy w ogóle warto? Czy sensownym jest straszenie Federacją Konsumentów i czy oni mogą mi pomóc? A może mam sobie dać spokój i modlić się, żeby z monitorem za 1,3 tys. nic się nie stało?

Dzięki za porady. Pozdrawiam.

Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
do swojego poziomu i pokona
doświadczeniem.

  1. nie wiem, ale ja jak zakupilem dostalem tylko fakture na monitor , zgf1 5/02/09 17:55
    BenQ, dzwonilem do nich i powiedzieli, ze to na bank wystarczy, pewnie wiec w HP bedzie podobnie :)

    Leave me alone I know what I'm doing!

  2. Hmmm... , ligand17 5/02/09 18:31
    Sprzedawca nie ma obowiązku udzielenia gwarancji na sprzedawany produkt, więc karty gwarancyjnej wydawać nie musi.
    Natomiast HP jako producent daje gwarancję na monitor, powinieneś dostać od Siriusa oryginalną kartę gwarancyjną HP z numerem seryjnym modelu, datą sprzedaży i pieczątką sklepu. Jeśli nie dostałeś i sklep tak pogrywa, to może znaczyć, że monitor jest nie do końca nowy/legalny. Spróbuj zarejestrować swój monitor w HP, aby był widoczny w ich systemie - ew. zadzwoń do HP i niech go zarejestrują.

    1. trochę mnie uspokoiłeś... , Bodhi 5/02/09 18:52
      monitor zarejestrowałem, w zakładce dotyczącej gwarancji mam adnotację o jej aktywności do 27-Dec-2011

      Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
      do swojego poziomu i pokona
      doświadczeniem.

  3. moge ci wyslac karte , Iza WGK 5/02/09 18:55
    in blanco, chociaż tyle - wpiszesz sobie date, numer, swoje dane i tyle - narazie nie bedziesz mial pieczatek, ale wiem, ze serwisy HP nie wymagaja kart - ale nigdy nie wiesz na kogo przyjmującego ew. serwistrafisz a tyle ci chociaż mogę pomóc, napisz mi na priv

    How fortunate the man with none ...

    1. dzieki za maila , Iza WGK 6/02/09 12:57
      to ci wysylam, nie ma problemu - zawsze probuje pomoc

      How fortunate the man with none ...

      1. to ja dziękuję... , Bodhi 6/02/09 15:23
        a adres też podać? ;)

        Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
        do swojego poziomu i pokona
        doświadczeniem.

  4. zawsze , ViS 5/02/09 20:25
    trzeba sprawdzać i domagać się karty gwarancyjnej na miejscu, wyjdziesz ze sklepu i już nie muszą Ci wydać, bo "duplikatów" nikt nie wystawia. Więc potem trzeba na kolana i robić z siebie durnia niestety.

    I will not buy this record - it is
    scratched.

    1. żeby jeszcze było przed kim padać... , Bodhi 5/02/09 22:37
      a te durnie plajtują/przekształcają się i mają klientów w d...

      Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
      do swojego poziomu i pokona
      doświadczeniem.

      1. chodziło mi bardziej , ViS 5/02/09 23:19
        o jakieś inne sklepy i dobre duszyczki (patrz wyżej) :)

        I will not buy this record - it is
        scratched.

        1. hmm... , Bodhi 6/02/09 06:41
          czy ja wiem czy Iza chciałaby żebym przed nią padał... ;)
          no chyba, że będę udawał niegrzecznego chłopca :D

          Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
          do swojego poziomu i pokona
          doświadczeniem.

          1. oplulam monitor!! , Iza WGK 6/02/09 12:57
            wlasnie jakdlam kaszke! :D
            ludzie, jak sie udlawie to bedzie wasza wina!

            How fortunate the man with none ...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL