Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ligand17 13:40
 » rrafaell 13:35
 » Fl@sh 13:32
 » gromki_86 13:32
 » Dhoine 13:30
 » Ramen 13:29
 » warcab123 13:28
 » @GUTEK@ 13:27
 » Bitboy_ 13:21
 » Paweł27 13:17
 » madsheep 13:12
 » Rafael_3D 13:12
 » GLI 13:10
 » J@rek 13:09
 » PeKa 13:05
 » dulik 13:05
 » KHot 13:04
 » Liu CAs 13:01
 » jafar 12:55
 » rzymo 12:48

 Dzisiaj przeczytano
 41126 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Trzymajcie sie z dala od enki i ITI to jest chora firma!!! ciag dalszy pewnej historii , ulan 2/02/09 23:46
jakiś czs temu pisałem na boardzie o moich przygodach z wymianą uszkodzonego dekodera, teraz nastąpił ciąg dalszy tej farsy pod tytułem "telewizja nowej generacji", nie chce mi się pisać drugi raz więc przeleje co napisałem na hdtvpolska:

może niektórzy pamiętają moje przygody listopadowe z wymianą uszkodzonego dekodera, wtedy to przez ponad 3 tygodnie nie mogłem za grzyba wymienić dekodera na spawany. W wyniku tego postanowilem nie przedłużać z nimi umowy wygasającej 6 stycznia, złożyłem stosowne wymówienie 25 listopada. Złożyłem też reklamację na brak usługi przez 3 tygodnie. Dostałem odpowiedź na reklamację w której przyznano mi racje i i poinformowano ze od grudniowego rachunku zostanie mi odliczone 26zł 46 gr, czyli w grudniu maiłem zapłacić 11 zł 54 gr. Ku mojemu zdziwieniu w grudniu dostałem fakturę do zapłaty na sumę 38 zl, zadzwoniłem wiec do nich z pytaniem czy robia sobie jaja?? ze nie wie lewica co czyni prawica??? obiecano mi naprawić ten błąd i przesłać fakturę korygujacą jak najszybciej. Faktury takiej nie dostałem do dnia dzisiejszego. Ale to okazało się małym pikusiem. w dniu 6 stycznia (a włąsciwie 5 stycznia w nocy wyłączono mi sygnał w związku z rezygnacją, i dostałem komunikat, że do dnia 20 stycznia musze zdać dekoder, co też uczyniłem 17 stycznia. Uważałem że to koniec mojej przygody z "telewizja nowej generacji". Jakiż byłem naiwny!!!! w dniu dzisiejszym dostałem kolejna fakturę do zapłaty (myślę sobie ok płatnosć za 6 dni stycznia, zapłącę), otwieram fakturę i co widzę??? ano dziady chcą żebym im zapłacił 64 zł 46 gr!!!!!! (czyli 38 zł za styczeń!!!!! i zaległe 26 zł 46 gr za grudzień!!!!!!!
nosz to juz mnie poniosło nie zdzierżyłem dzwonie do tych dzaidów (jakimś cudem czekałem tylko ok 15 minut, to u nich prawie rekordowo krótki czas czekania na konsultanta) i pytam się kulturalnie: czy ocipieli?? za co chcą ode mnie 38 zł za styczeń?? jak umowę miałem do 6 stycznia, a dekoder już im zdałem w terminie, ponadto pytam się jakim prawem nie odliczyli mi owych nieszczęsnych 26 zł 46 gr z grudnia i ciągle się ode mnie ich domagają. Powiedziałem im ze jak w banku mają u mnie ze sprawę zgłoszę do UKE, a jak spróbują mnie dodać na czarną listę dłużników w jakiejś ogólnopolskiej bazie dłużników to spotkamy się w sądzie, bo ja im tego nie odpuszczę, złożyłem też reklamacje na ich dział finansowy. Spytałem się również konsultanta ile mam zapłacić za styczeń za owe 6 dni, pan policzył i powiedział że 7 zł 60 gr, co też natychmiast uczyniłem. Co ciekawe fakturę, którą dostałem dzisiaj czyli 2 lutego, a na fakturze termin płatności: 26 stycznia 2009 (co ciekawe data nadania na kopercie to 29 stycznia!!! czyli już po dacie płatności!!!!
Bożę co oni tam mają za burdel??? przecież rządna szanująca się firma nie może funkcjonować w takim bałaganie, ten ich system komputerowy to jakaś forma abstraktu i paranoi oraz totalnego bezwładu!!!!

pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..."

  1. lol , w1lko 3/02/09 00:01
    a ja mialem zmieniac polsat na N'ke, chyba sie zastanowie :D
    Z polsatem jak dotad zadnego problemu nie mialem.

    1. Ja w październiku zmieniłem, , Dexter 3/02/09 07:02
      Nie żałowałem ani razu.

      Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
      Odpowiedzi oleję.
      THX!

      1. ojciec cyfre tez zmienil , biEski 3/02/09 10:31
        tez zadowolony jak bak

        pozatym tuner nki wymiata, duzo szybszy niz te od cyfry

  2. Ja wzialem eNke w grudniu , Yog-Sothoth 3/02/09 00:04
    narazie nie mam zamiaru rezygnowac, zaczne sie martwic jak mi sie opcja zmieni ;f

    wrong fool!

    1. albo , w1lko 3/02/09 00:05
      jak sie tuner zepsuje :D:D:D:D

      1. mialo , w1lko 3/02/09 00:05
        byc dekoder ;)

      2. Narazie , Yog-Sothoth 3/02/09 00:08
        to jeszcze nie odpalalem ;p
        Jutro bede mial stelaz na zamowienie bo mam balkon ze zjej strony wiec musialem pokombinowac i bede podlaczal.

        wrong fool!

        1. nie bój nie bój , ulan 3/02/09 00:12
          juz telewizja nowej generacji zadba, żebyś maił dodatkowe atrakcje!!!! ich system w firmie to jedna wielka pomyłka, i chyba już niereformowalna, a może wygodna im?? iluś w końcu naiwnych dla świętego spokoju zabuli im wydumane faktury!!!!

          pozdr. ułan vel ulan
          "Uwielbiam zapach napalmu
          o poranku..."

          1. Ta juz sporo slyszalem o nich , Yog-Sothoth 3/02/09 00:14
            rzeczywiscie musza miec tam niezly burdel, ale poki co jak to sie mowi co z oczu to z serca :)

            wrong fool!

  3. przeciez to normalne , Mademan 3/02/09 01:10
    Pierwszy przykład to TP i jej "sprawnie" działająca błękitna linia, coś załatwisz z centralą w Warszawie, a później musisz walczyć raz jeszcze z lokalnym pośrednikiem, ale telekomunikacje tłumaczy ogrom klientów na skalę całej Polski. N-ka to przecież malutka firma, a teraz swoją promocją zgarnęli taką liczbę nowych klientów, która ich po prostu przerasta.
    Takie jajca będą występować w każdej firmie ogólnopolskiej, gdzie załatwia się sprawy przez infolinię, niby z kimś rozmawiasz, ale wszystko jak krew w piach.

    1. dokładnie... , Bodhi 3/02/09 07:56
      widać, że każda duża firma ma taki burdel. Ja od października nie mogę się doprosić przepisania umowy na Polsat Syfrowy na inną osobę. Na początku grudnia zadzwoniłem do nich i po wysłuchaniu kilkunastu minut muzyczek w końcu porozmawiałem z konsultantem, który obiecał pchnąć sprawę. Na początku stycznia nie wytrzymałem i napisałem do nich przez formularz online, tydzień później dostałem informację, że dostanę odpowiedź na moją reklamację otrzymam pocztą. Czekam do dzisiaj...

      Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
      do swojego poziomu i pokona
      doświadczeniem.

  4. ale czemu sie dziwisz? , MayheM 3/02/09 09:36
    jaka szanujaca sie firma??? jaka to firma sie szanuje, znasz jakas? Wszystkie wielkie koncerny oby nachapac sie na doskonalych warunkach oferowanych na poczatku, nbosza Cie na rekach, obiecuja. Jak juz podpiszesz umowe to jestes skonczony. I to nie od dzis taka sytuacja przeciez.

    Pozdrawiam

    1. święte słowa , piotrszach 3/02/09 10:02
      to tak jak z kupnem samochodu, zanim kupisz to w salonie wszyscy tacy uprzejmi, pomoga doradzą. A tylko kup, to się zaczynają schody. I nie ma tu znaczenia marka, bo wszędzie jest tak samo.

      1. chyba u ciebie , biEski 3/02/09 10:35
        ojciec ma auto w Toyocie i nie ma z nimi zadnego problemu
        nawet nieraz na kawke zapraszaja, aby przejrzec autko:)

        1. to niech się cieszy , piotrszach 3/02/09 10:40
          że trafił na normalne ASO :)
          Taaa, a ten przegląd to pewnie jeszcze za darmo? :)

          1. pewnie ze za darmo :P , biEski 3/02/09 10:50
            ...

          2. Mam to samo :] , Pron! 3/02/09 12:14
            Salon Toyoty, wypas obsługa... z tym że mamusia jest tam kadrową... hjehjehje :D

            Slalom alejkom!

        2. niestety , MayheM 3/02/09 13:24
          znajoma kupila toyote corolle z jasnym wnetrzem. Po 1 przegladzie wnetrze pokrylo sie smarem. Sprawa w sądzie, bo powiedzieli zeby szla jebac krowy (nie doslownie)

          1. salon salonowi nierowny , biEski 3/02/09 15:26
            duzo zalezy od tego kto jest wlascicielem salonu

            jak jakis wiesniak to mamy to co wyzej

  5. ja wymieniłem uszkodzony , siaraps 3/02/09 12:37
    na nowy w 10 minut i co? :)

    "dziś to, co wczoraj trwałym było
    jutro istnieć przestaje"
    dj boom

  6. n-ka niestety , ibiz 3/02/09 16:52
    nie jest normalną firmą. Promocja pod koniec roku ich przerosła, a przez internet przetoczyła się fala postów od niezadowolonych klientów. Ich BOK to minimum kilkanaście minut czekania, a i tak brak pewności, że się coś załatwi. Miałem pełną świadomość tych niedogodności decydując się na ich ofertę, jednak i tak wtedy (wrzesień '08) mieli najlepsze warunki (ofertę). Pisałem Ci Ulan, że trzymam kciuki jak składałeś reklamację, ponieważ tylko chyba presja klientów może coś zmienić... ale też, to tak piszę bez 100% przekonania. Mnie z kolei bardzo denerwuje toporność i mała możliwość personalizacji w sofcie n-ki. Niby można zrobić własną listę, ale już poukładać programy na tej liście w dowolnej kolejności to nie da rady. Może i soft szybki, ale dekoder wstaje po włączeniu do prądu ładnych parę chwil (ładuje system) i jestem w stanie to zrozumieć. Ale on się nigdy tak naprawdę nie wyłączy (bez fizycznego odłączenia z prądu). W standby żre kilkadziesiąt (!) watów. Rozumiem, że recorder zgrywa sobie nawet w standdby różne rzeczy z sieci, ale zwykły dekoder też nie ma prawdziwego trybu standby! Soft ogólnie dość kiepski. A dekodery firmy ADB są też w innych platformach i soft jest dużo lepszy. O! Przypomniało mi się. Dekoder n-ki ma np. USB - teraz to można tam sobie lampkę podłączyć ;-) Ulan - daj znać jak to się wszystko skończy...

    1. sam jestem ciekawy... , ulan 3/02/09 19:32
      jak to się skończy, ale jak coś będęą kombinować nie odpuszczę dziadom...

      pozdr. ułan vel ulan
      "Uwielbiam zapach napalmu
      o poranku..."

    2. a ja wlasnie otrzymalem , rad 3/02/09 21:16
      pismo, ze uznali moja reklamacje. sprawa z promocyjnymi pakietami, ktore musialem wylaczyc do konca roku. oczywiscie nie moglem sie dodzwonic wiec wyslalem maila. ok. 6 stycznia programy dalej sa wiec wisze na tel i dzwonie. w koncu sie udalo i jakis koles mowi, ze nie wpisalem w mailu hasla wiec zlecenie nie zrealizowane i teraz moge wylaczyc 1 pakiet w miesiacu co kosztuje 20zl. no to sie zagotowalem i mailem reklamacje. i jakie moje zdziwienie jak wczoraj dostaje polecony, ze uznaja moja reklamacje i w ramach przeprosin jeszcze w styczniu wszystkie pakiety za 38. ciekawe tylko jakie faktury teraz dostane bo za styczen 80 juz zaplacilem, zanim oni to teraz wyprostuja to pewnie z rok minie:)

      ibiz nie wiem czy masz rekorder czy zwykly, ale w zwyklym na bank mozesz ustawiac sobie kolejnosc (wiem bo mam i kiedys to robilem)

      mam swoje zdanie, ale się z nim nie zgadzam

      1. mam i taki , ibiz 3/02/09 21:47
        i taki. I na bank nie idzie :-( Nie ma takiej opcji. Ludzie związani z n-ką tłumaczą, że miejsce na liście (pozycja) nie jest przypadkowa. Są programy bardziej uprzywilejowane i te mniej. Dlatego był taki problem z przerzuceniem TVS ze 156 na 15 kanał. I to samo jest na indywidualnej (użytkownika) liście. Dla mnie jest to chore, ale n-ka ma już takie podejście do klienta. Ich dekoder (ty go tylko wypożyczasz), ich soft i będzie działał i miał takie funkcje jak oni chcą, a nie użytkownicy. Obsługę sieci to po roku dopiero dodali. I na konferencji mieli się czym pochwalić. Pewnie za rok zacznie działać USB, a za dwa lata okaże się, że są jeszcze jakieś inne, fajne funkcje. Marketing Europy Wschodniej ;-)

        1. Errata , ibiz 3/02/09 21:56
          Czemu nie ma edycji postów ;-) Przegapiłem sprawdzenie co dokładnie wnosi nowy soft. I jest! Bingo! Mogę poprzesuwać kanały na własnej liście. Hurra! Chwytam za pilota i układam. Ale na głównej liście dalej nie idzie :-(. No nie ma co narzekać. Dobre i to. Teraz czekam na obsługę USB. Może nie za rok, a za kwartał lub dwa ;-) Dzięki stukrotne Rad!

          1. khe khe , rad 3/02/09 21:58
            to sie zgralismy:). ta "funkcjonalnosc" to dodali juz z rok temu

            mam swoje zdanie, ale się z nim nie zgadzam

            1. Ha, ha, ha , ibiz 3/02/09 22:17
              :-) no zgranie prawie co do sekundy :-) No nie rok, ale pół to na 100% Od ostatniej aktualizacji softu. No i teraz ciekawostka. W recorderze zadziałało od razu. A na zwykłym kicha. Nie pokazuje się ta opcja. Reset "trzyprzyciskowy" i znowu sukces. Jest i działa! Jeszcze raz dzięki Rad - TPC jest wielkie :-)

        2. az sprawdzilem , rad 3/02/09 21:56
          wlaze w liste uzytkownika i po przejsciu na prawa strone /dodane kanaly/ mam jak wol pod zoltym przyciskiem "przesun" co tez kursorami moge zrobic. wiec albo nie kumam o co tobie chodzi albo mamy inne dekodery. zaznaczam, ze kolejnosc moge ustawic tylko na liscie uzytkownika

          mam swoje zdanie, ale się z nim nie zgadzam

  7. ja póki co na N nie narzekam, choć ideału nie było.. , XCLONE 3/02/09 21:43
    po 15 miesiącach umowy przedzwoniłem, jaka jest oferta dla mnie na przedłużenie.. - odp: 3 miesiące wsio gratis i 3 pakiety do wyboru po okresie.. na to ja, że nowi klienci mają 6 mieś free.. na to pani, że mam rację.. na to ja, że w takim razie dziękuję i niech się wypchają.. miałem regulamin, co mi dał sprzedawca przy podpisywaniu umowy i w nim stało, że umowa kończy się z dniem wygaśnięcia.. NIESTETY, nie wiedziałem, że otrzymałem stary regulamin.. :P 2 dni przed upłynięciem umowy dzwonię i pytam, gdzie oddać tuner, bo za 2 dni umowa wygaśnie, a pani, że nie złożyłem rezygnacji i teraz 3 miesiące mam okres wypowiedzenia.. na to ja, że mam regulamin.. na to pani, że mam stary.. :P na to ja, że kto ma za to zapłacić - ona, czy sprzedawca i do jakiego sądu sprawę oddać.. na to pani, że reklamację mam złożyć..

    w reklamacji napisałem, że reklamuję sprzedawcę przez nich zatwierdzonego i to, że dał mi stary regulamin, i że skąd ja mam wiedzieć, że obowiązuje mnie inny, i że żądam rozwiązania umowy na warunkach, które mi przedstawiono, bo chcę podpisać nową umowę w promocji dla nowych klientów, bo stałych nie szanują..

    odpowiedź była taka, że nie mogą się zgodzić z tym, że przedstawiono mi stary regulamin, bo na umowie podpisałem klauzulę "zaznajomiłem się z obowiązującym obecnie regulaminem i go akceptuję" i z tego powodu reklamacji nie mogą uznać... ALE w związku z tym, że podpisałem już nową umowę, w drodze wyjątku proponują rozwiązanie tej starej z dniem jej wygaśnięcia, o ile ureguluję ostatnią FV, co oczywiście niezwłocznie uczyniłem.. :)

    obecnie mam recorder po 1 wymianie (od ręki w punkcie), wszystko za 30zł przez 6 miesięcy + obowiązkowo VOD przez 6 miesięcy za 38zł.. i nie zamieniłbym tego na nic innego.. :>

    --
    Pozdr.
    Artur S.

    The World HAS Changed..
    :P

    1. widzisz ja miałem z nimi umowę prze 15 miesiecy , ulan 3/02/09 22:32
      przez 13 z nich nie mogłem złego słowa o nich powiedzieć, ale do czasu... kiedy to nałożyła się awaria dekodera z awarią ich systemu w listopadzie i wtedy to się zaczęły jazdy.. a już rozwiązanie z nimi umowy niby przebiegające zgodnie z regulaminem... ale do czasu faktury
      kiedy to chcą ode mnie pieniądze, które za cholerę im się nie należą!! nie wiem na co oni liczą?? ze ileś osób machnie ręką i dla świętego spokoju zapłaci (bo suma niby nie wielka, ale pomnożona przez skalę może już dać potężną sumkę na premie dla prezesów...

      pozdr. ułan vel ulan
      "Uwielbiam zapach napalmu
      o poranku..."

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL